Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Василенко О. М. Проблема соціальної відповідальності в українській педагогіці (середина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 3-8.
  5. Стражнікова І. В. Вивчення історично-педагогічних аспектів фізичного виховання учнівської молоді в західному регіоні України вітчизняними дослідниками в кінці ХХ – на початку ХХІ століття. - C. 8-13.
  6. Винничук О. Т. Форми виховної роботи з учнівською молоддю в Кременецькому ліцеї (1805–1833 роки). - C. 13-18.
  7. Потапюк Л. М. Діяльність жіночих громад в Україні як джерело забезпечення ґендерного паритету (друга половина ХІХ – перша третина ХХ століття). - C. 18-23.
  8. Теорія і методика навчання

  9. Войтовська О. М. Дистанційна форма навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 24-29.
  10. Кобернік С. Г. Організація самостійної пізнавальної діяльності студентів з методики навчання географії у контексті розвитку вищої школи в Україні. - C. 29-35.
  11. Дошкільна та початкова освіта

  12. Галаманжук Л. Л. Концепція розвитку превентивної рухової активності дітей дошкільного віку у процесі занять фізичною культурою. - C. 36-43.
  13. Жаркова І. І. Формування предметної природознавчої компетентності молодших школярів шляхом використання проектної технології. - C. 43-49.
  14. Прозар М. В. Адаптація учнів перших класів до навчальної діяльності в початковій школі. - C. 49-55.
  15. Професійна освіта

  16. Ковтонюк М. М. Концепція фундаменталізації загальнопрофесійної підготовки майбутнього вчителя математики. - C. 56-62.
  17. Водяна В. О. Виховна технологія "Культурно-мистецькі програми": алгоритм реалізації структурних компонентів. - C. 62-69.
  18. Коваленко Д. В. Професійно-правова компетентність майбутнього інженера-педагога як результат професійно-правової підготовки фахівця. - C. 69-74.
  19. Ярощук І. Д. Сутність комунікативної культури економіста. - C. 75-81.
  20. Лінгводидактика

  21. Вовк О. І. Розвиток іншомовної стилістичної компетенції майбутніх філологів: граматичний аспект. - C. 82-87.
  22. Кирикилиця В. В. Формування іншомовних знань і навичок студентів немовних спеціальностей у процесі роботи зі словниками. - C. 88-94.
  23. Русалкіна Л. Г. Структурні елементи формування умінь англомовного ділового спілкування у майбутніх лікарів. - C. 94-99.
  24. Гриджук О. Є. Вивчення структурно-словотвірних особливостей термінів деревооброблення у курсі "Фахова термінологія". - C. 99-106.
  25. Палієнко А. М., Семенова М. Г. Система вправ для формування іншомовної медіакомпетентності майбутніх журналістів. - C. 106-111.
  26. Микитенко Н. О. Якісні показники ефективності технологій формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю. - C. 111-119.
  27. Oliynyk I. D., Hanlet N. Giving and receiving constructive feedback. - C. 119-123.
  28. Соціальна педагогіка

  29. Шульга І. М. Вплив ґендерних наставновлень вчителя на формування валеологічної культури молодших школярів. - C. 124-130.
  30. Парфанович І. І. Диференційованість характеристики психолого-педагогічних особливостей дівчат за ступенем соціально-педагогічної занедбаності. - C. 131-137.
  31. Северинчук Л. А. Формування культури родинних взаємин як пріоритетний напрямок сімейного виховання в сучасному соціокультурному просторі. - C. 137-142.
  32. За рубежем

  33. Бєлова В. В. Моделі внутрішкільного менеджменту в Англії. - C. 143-149.
  34. Янкович І. І. Періодизація розвитку підготовки майбутніх учителів у педагогічних вищих навчальних закладах Польщі до виховної роботи з учнями (1945–2012 роки). - C. 149-155.
  35. Харченко Т. Г. Розвиток післядипломної педагогічної освіти у Франції в другій половині ХХ століття. - C. 155-162.
  36. Вивчаємо досвід

  37. Назаревич Л. Т. Упровадження методів ейдетики під час занять з української мови як іноземної. - C. 163-168.
  38. Пацюк В. С. Регіональні особливості підготовки фахівців сфери туризму (на прикладі міста Кривий Ріг). - C. 168-175.
  39. Обговорюємо проблему

  40. Daszykowska A. Creativity – prerequisite for the development and quality of human life. - C. 176-182.
  41. Яременко Л. А. Реалізація функцій організації дозвілля і формування творчих здібностей особистості учня в позашкільній освіті. - C. 182-188.
  42. Кокор М. М. Сучасні виклики у діяльності викладачів англійської мови за професійним спрямуванням у вищій школі. - C. 189-195.
  43. Батрак Т. В. Естетичне виховання студентів засобами зарубіжної художньої культури як міждисциплінарна проблема. - C. 195-201.
  44. Шеремет І. В. Фізична культура в соціально-побутовій сфері студентської молоді. - C. 201-205.
2015
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського