Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2013/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Мартинова Р. Ю. Діалектичні передумови інтеграції в сучасній освіті. - C. 3-8.
  5. Ігнатенко Н. В. Особливості становлення та розвитку вітчизняної методики навчання історії у ХХ столітті. - C. 8-14.
  6. Коробченко А. А. Розвиток шкільної природничої освіти в Україні на початку ХХ століття. - C. 15-21.
  7. Професійна освіта

  8. Губа Ю. А. Розвиток творчих умінь як умова формування професійної мобільністі майбутнього вчителя. - C. 22-26.
  9. Гушулей Й. М., Гаврищук І. В. Організаційно-педагогічні умови формування виробничо-технічної орієнтації майбутнього робітника механічних технологій. - C. 26-32.
  10. Цідило І. М. Діяльнісний підхід у вивченні інтелектуальних технологій управління прийняття рішень в процесі підготовки інженера-педагога. - C. 32-37.
  11. Стрижак Н. І. Особливості структури, змісту і рівнів сформованості екологічної компетентності майбутніх техніків лісового господарства. - C. 38-42.
  12. Назарко І. С. Формування умінь дослідницької діяльності студентів-технологів. - C. 42-49.
  13. Рубель Н. В. Підготовка майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі: теоретичний аспект. - C. 49-55.
  14. Микитенко Н. О. Основи технологічно-методичної парадигми концепції формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей. - C. 55-61.
  15. Співаковська Є. О. Проблеми підготовки майбутнього вчителя-гуманітарія до професійної діяльності у полісуб’єктному навчальному середовищі. - C. 62-67.
  16. Шкіцька І. Ю. Форми і методи перевірки знань і навичок аналітико-синтетичної переробки інформації студентів-документознавців. - C. 68-73.
  17. Технологічна освіта

  18. Терещук А. І. Педагогічне проектування як засіб формування змісту сучасної технологічної освіти. - C. 74-79.
  19. Омельчук О. В. Сутнісно-логічний аналіз проблеми розвитку творчих технологічних здібностей школярів. - C. 79-84.
  20. Методика виховання

  21. Груць Г. М. Проблеми духовного розвитку сучасної студентської молоді: міфи і реалії. - C. 85-91.
  22. Попович О. П. Методика виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах з гандболу дитячо-юнацьких спортивних шкіл. - C. 92-99.
  23. Кращенко Ю. П. Професійно-діяльнісний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування. - C. 99-105.
  24. Лінгводидактика

  25. Задорожна І. П. Вимоги до рівня володіння майбутніми вчителями іноземних мов навчально-стратегічною компетентністю. - C. 106-111.
  26. Романюк О. С. Сутність процесу оволодіння англомовним розмовним мовленням з урахуванням його граматичних особливостей. - C. 111-116.
  27. Навольська Г. І. Особливості організації самостійної та індивідуальної роботи студентів філологічних факультетів у процесі вивчення курсу "Латинська мова". - C. 116-120.
  28. Червінко Є. О. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх філологів усного послідовного перекладу з опорою на систему перекладацького скоропису. - C. 121-128.
  29. Левчик І. Ю. Лінгводидактичні особливості говоріння як компонента професійно орієнтованої англомовної компетенції майбутніх психологів. - C. 128-133.
  30. Митник М. М. Особливості методики навчання майбутніх фахівців сфери туризму професійної презентації французькою мовою. - C. 134-139.
  31. Вовк О. І. Система вправ для формування комунікативно-когнітивної компетентності майбутніх філологів. - C. 139-144.
  32. Козловська Г. Б. Кооперативне навчання на заняттях з іноземної мови. - C. 145-150.
  33. Логвіна С. А. Ідіоматичність мови засобів масової інформації. - C. 150-155.
  34. Горновська О. В. Особливості формування у майбутніх філологів компетенції в японському діалогічному мовленні. - C. 155-161.
  35. Дроздова І. П. Роль розумових процесів у розвитку професійного мовлення студентів-нефілологів. - C. 162-169.
  36. Гулала Н. Особливості навчання англійського професійного мовлення майбутніх журналістів. - C. 169-174.
  37. За рубежем

  38. Вільчковська А. Е. Виникнення та становлення музичного виховання дітей та молоді у Польщі (X–XVIII століття). - C. 175-178.
  39. Янкович І. І. Класне керівництво в загальноосвітніх навчальних закладах України і Польщі. - C. 179-183.
  40. Тадеєва Т. В. Модель мотиваційної школи Алана Макліна. - C. 183-190.
  41. Огнівко Л. В. Особливості підготовки магістрів фінансів у вищих навчальних закладах США. - C. 190-195.
  42. Вивчаємо досвід

  43. Нагорічна О. С. Післядипломна підготовка працівників територіальних органів Міндоходів України. - C. 196-201.
  44. Грод І. М., Карабін О. Й. Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в індивідуалізації навчання майбутніх фахівців з інформатики. - C. 201-205.
  45. Обговорюємо проблему

  46. Василюк А. В. Загальноєвропейські тенденції розвитку освіти. - C. 206-211.
  47. Гусак Л. Є. Структура і критерії готовності майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи. - C. 211-215.
  48. Лупінович С. М., Марієва І. Г. Співпраця батьків і педагогів у загальноосвітньому закладі з інклюзивною формою навчання. - C. 216-220.
  49. Коломінова О. О. Проблема вивчення іноземної мови у початковій школі в контексті підручникотворення. - C. 221-227.
2013
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського