Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2012/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Професійна освіта

  4. Ніколайчук Н. М. Особистісна зумовленість рефлексії у процесі формування професійної мотивації майбутнього вчителя. - C. 3-7.
  5. Моштук В. В. Проектно-технологічна діяльність як фактор адаптації майбутнього вчителя технологій і креслення до професійно-педагогічної діяльності. - C. 7-13.
  6. Сопівник Р. В. Еволюція ідей відбору та формування якостей лідера у процесі фахової підготовки майбутніх аграріїв. - C. 13-18.
  7. Токарчук О. М. Математична компетентність як складова професійної підготовки майбутнього економіста. - C. 18-24.
  8. Рубель Н. В. Ефективність відкритої системи підготовки майбутніх екологів до професійного спілкування в іншомовному середовищі. - C. 24-28.
  9. Гусак А. Л. Інформативна компетентність студентів непрофільних спеціальностей: результати констатаційного експерименту. - C. 29-34.
  10. Історія педагогіки

  11. Федорищак Р. Л. Мирон Кордуба та українське підручникотворення на початку ХХ століття. - C. 35-41.
  12. Ячменьова О. М. Педагогічна діяльність отця Йосафата Воротняка. - C. 41-47.
  13. Мочан Т. М. Особливості впливу сім’ї на естетичне виховання дітей на Закарпатті у 20–30-ті роки ХХ століття. - C. 47-51.
  14. Навольська Г. І. Особливості навчання латинської мови в єзуїтських колегіях на українських землях XVII–XVIIІ століття. - C. 51-57.
  15. Сопіга В. Б. Методичні особливості використання наочних посібників на заняттях автосправи у 50–80-ті роки ХХ століття. - C. 57-62.
  16. Дидик В. М. Проблеми формування культури здоров’я учнівської молоді в періодичних виданнях Західної України 1900–1939 рр. . - C. 62-66.
  17. Лінгводидактика

  18. Морська Л. І. Сутність і визначення комунікативних стратегій у професійному дискурсі. - C. 67-74.
  19. Терещук Д. Г. Особливості розвитку іншомовних комунікативних стратегій у говорінні. - C. 74-78.
  20. Мартинова Р. Ю., Гулала-Нурй А. Аналіз методів навчання іноземного професійного мовлення майбутніх журналістів у педагогічній теорії та практиці. - C. 78-85.
  21. Кордонова А. В. Лінгводидактичні особливості процесу іншомовного самонавчання. - C. 86-90.
  22. Федорова І. А. Етапи навчання англомовного ділового повідомлення. - C. 90-96.
  23. Терещук В. Г. Організація процесу запам’ятовування нового лексичного матеріалу на основі віртуального навчального середовища. - C. 96-101.
  24. Жовтюк Н. П. Психолінгвістичні аспекти формування лексичної компетентності у процесі навчання англійської мови після німецької. - C. 101-106.
  25. Теорія та методика навчання

  26. Петрова Н. М. Алгоритмізація навчальної діяльності майбутніх педагогів у контексті формування їх інтелектуальної культури. - C. 107-111.
  27. Жирська Г. Я., Кікінежді О. М., Будна Н. О. Концептуальні засади змісту предмета "Основи здоров’я" для загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 111-117.
  28. Муніч Н. В. Вивчення ландшафтознавчих понять у курсі шкільної географії: теоретико-методологічний аспект. - C. 117-124.
  29. За рубежем

  30. Фрейман С.-Д. Мотиви підвищення професійної кваліфікації працівників міських установ у Польщі. - C. 125-129.
  31. Ольхувка П. Роль і завдання молодіжних центрів кар’єри та пунктів посередництва праці як інституцій ринку праці у Польщі. - C. 129-134.
  32. Закордонець Н. І. Можливості реалізації передових ідей швейцарського досвіду професійної підготовки майбутніх фахівців сфери туризму у вищих навчальних закладах України. - C. 135-144.
  33. Терещук А. І. Зарубіжний досвід профільної підготовки старшокласників. - C. 144-149.
  34. Щур Н. М. Стандартизація професійної підготовки вчителів природничих дисциплін у США. - C. 150-155.
  35. Білецька І. О. Загальна характеристика концепцій, теорій та науково-методичних підходів до вивчення іноземних мов у США. - C. 155-161.
  36. Шандрук С. І. Проблема ефективного вчителя в порівняльній педагогіці США. - C. 161-166.
  37. Левчик Н. С. Еволюція системи освітньої підготовки молоді до батьківства у США та Великій Британії. - C. 166-172.
  38. Жорняк Н. Є. Особливості канадської сфери туризму і туристської освіти. - C. 173-177.
  39. Вивчаємо досвід

  40. Царик Л. П., Янковська Л. В. Досвід підготовки студентів географічних факультетів на засадах сталого розвитку. - C. 178-182.
  41. Обговорюємо проблему

  42. Іваньо Ю. Ю. Визначення рівнів готовності школярів до вибору професії типу "людина – художній образ" як проблема педагогічної діагностики. - C. 183-188.
  43. Кучеренко І. А. Типи і структура розвитку комунікативних умінь і навичок у лінгводидактиці. - C. 188-194.
  44. Грушко В. С. Формування соціологічного мислення у майбутніх педагогів: теоретичний аспект. - C. 194-199.
  45. Андрушків Б. М., Владимир О. М., Погайдак О. Б. Особливості реформування освіти і науки в умовах суспільних трансформацій в Україні. - C. 199-206.
  46. Вихор С. Т. Гендерна автобіографія як метод вивчення процесів гендерної соціалізації. - C. 206-212.
  47. Тадеєва Т. В. Теорія самодетермінації Дісі-Раяна і навчальна мотивація. - C. 213-221.
2012
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського