Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2010/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Матвієнко О. В. Теоретичні аспекти забезпечення педагогічної взаємодії у навчально-виховному процесі школи. - C. 3-8.
  5. Таланова Ж. В. Докторський і постдокторський рівні рамки кваліфікацій: теоретико-методологічний аспект. - C. 8-14.
  6. Смолей В. В. Загальні принципи шкільного менеджменту. - C. 15-21.
  7. Бенера В. Є. Методологічні засади розвитку теорії та практики самостійної роботи студентів у навчальному процесі вищих закладів освіти України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст. ). - C. 21-28.
  8. Ялліна В. Л. Витоки розвитку ідей розумового виховання у вітчизняній педагогічній думці (ІХ–ХІХ ст. ). - C. 28-32.
  9. Професійна освіта

  10. Малихін О. В. Інформаційно-навчальне середовище як засіб ефективної організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 33-38.
  11. Вознюк О. В. Сучасні наукові підходи до аналізу професійного розвитку педагога. - C. 38-43.
  12. Городиська О. М. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя до педагогічного самоаналізу. - C. 43-48.
  13. Коваль Л. В. Підготовка майбутніх учителів до застосування загально-навчальних технологій у початковій школі: штрихи концепції. - C. 48-53.
  14. Чайковська Г. Б. Формування екологічної компетенції в майбутніх учителів початкової школи. - C. 54-59.
  15. Курач М. С. Метод проектів як основа сучасних педагогічних технологій у підготовці майбутніх учителів трудового навчання. - C. 60-65.
  16. Олійник Г. М. Професійна підготовка соціальних педагогів: компетентнісний підхід. - C. 65-69.
  17. Підручна З. Ф. Педагогічні технології у професійній освіті майбутніх перекладачів. - C. 70-75.
  18. Мельничук І. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій: результати педагогічного експерименту. - C. 75-82.
  19. Грушко В. С. Становлення життєвої компетентності майбутніх фахівців у процесі вивчення курсу "Соціологія". - C. 82-86.
  20. Лінгводидактика

  21. Пігур М. В. Реалізація принципу міжрівневих зв’язків мовного матеріалу зі словотвору в підручниках для студентів-філологів. - C. 87-93.
  22. Терещук Д. Г. Моделювання комунікативної поведінки як засіб розвитку іншомовних мовленнєвих стратегій студентів філологічних спеціальностей. - C. 93-97.
  23. Орлова О. П. Формування мовленнєвого етикету і культури діалогічного спілкування студентів вищих навчальних закладів (на матеріалі української та німецької мов). - C. 97-103.
  24. Криськів М. Й. Рівень мовленнєвої культури юридичних видань. - C. 104-107.
  25. Вивчаємо досвід

  26. Власенко К. В. Досвід створення електронного навчально-методичного посібника з вищої математики. - C. 108-114.
  27. Обговорюємо проблему

  28. Терещук Г. В. Навчальний процес у вищому закладі педагогічної освіти в контексті інноваційних змін. - C. 115-120.
  29. Кравчук Л. С. Корекційно-педагогічний супровід навчальної діяльності студентів з порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 120-125.
  30. Калаур С. М. Попередження та розв’язання конфліктів в освітньому середовищі вищих навчальних закладів. - C. 126-130.
  31. Церклевич В. С., Гурман О. М. Створення сприятливого освітнього середовища як умова інтегрування студентів з обмеженими функціональними можливостями в групу однокурсників. - C. 130-134.
  32. За рубежем

  33. Товканець Г. В. Історико-педагогічні аспекти формування вищої економічної школи в Словаччині. - C. 135-140.
  34. Турчин А. І. Особливості практичної професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів професійної школи в Німеччині. - C. 141-150.
  35. Погребняк Н. М. Розвиток науково-педагогічних центрів у системі вищої педагогічної освіти Великої Британії. - C. 151-155.
  36. Левчик Н. С. Шляхи впровадження освітніх технологій з батьківства в національну школу: досвід США та Великої Британії. - C. 155-162.
  37. Данченко О. М. Зародження системи соціально-педагогічної підтримки безробітної молоді у Німеччині (кінець ХІХ ст. – 1939 р. ). - C. 162-167.
  38. Тадеєв П. О. Педагогічні погляди та практична діяльність американської дослідниці Лети Голінгворт у галузі освіти обдарованих школярів. - C. 167-175.
  39. Бідюк Н. М. Особливості професійного навчання безробітних у системі освіти дорослих США. - C. 175-180.
  40. Тадеєва М. І. Сучасний досвід шкільної іншомовної освіти в Болгарії. - C. 181-188.
2010
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського