Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2009/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Професійна освіта

  4. Тульська О. Сутність і складові професійної культури майбутніх екологів. - C. 3-8.
  5. Гулай О. Інтеграція фундаментальних та спеціальних дисциплін у підготовці майбутніх інженерів-будівельників. - C. 8-12.
  6. Цідило І. Кольорознавство в комп’ютерному проектуванні. - C. 12-15.
  7. Нагорнюк Л. Ефективність формування іншомовної професійної комунікативної компетентності майбутніх журналістів: результати експерименту. - C. 15-20.
  8. Рум’янцева К. Аналіз результатів дослідження формування готовності майбутніх економістів до вирішення творчих фахових завдань. - C. 20-24.
  9. Шаран Р. Особливості стандартів підготовки фахівців інформаційних технологій у системі вищої освіти України. - C. 24-28.
  10. Теорія і методика навчання

  11. Гишка Н. Формування загальнонавчальних умінь та навичок в учнів початкових класів. - C. 29-32.
  12. Костишина Г. Реалізація компетентнісного підходу у процесі формування навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних вищих навчальних закладів. - C. 32-37.
  13. Мельничук І. Діалогічність інтерактивного навчання у вищій школі. - C. 37-41.
  14. Кравець Р. Педагогічні умови формування творчого мислення у студентів. - C. 42-46.
  15. Теорія і методика виховання

  16. Вербицька П. Методологічні засади громадянського виховання особистості. - C. 47-52.
  17. Савченко М. Особливості комунікативної активності дітей старшого дошкільного віку. - C. 52-55.
  18. Стежко Ю. Культуровідповідність релігійного виховання. - C. 55-59.
  19. Гуменюк С. Формування гуманних якостей учнів у процесі фізичного виховання. - C. 59-63.
  20. Педагогічна психологія

  21. Степанюк О. Психологічні особливості процесу адаптації дитини до дошкільного закладу. - C. 64-67.
  22. Хоптяна О. Психолого-педагогічні умови ефективності правового виховання молодших підлітків шкіл-інтернатів. - C. 67-73.
  23. Сівко Ю. Педагогічне спілкування у вищому навчальному закладі як соціально-психологічна взаємодія. - C. 73-76.
  24. Історія педагогіки

  25. Гасай Х. Оцінювання знань учнів гімназій і вчительських семінарій у Східній Галичині на початку ХХ століття. - C. 77-80.
  26. Маслій Г. Підготовка вчителів у жіночих середніх навчальних закладах: західноукраїнський контекст (друга половина ХІХ – початок ХХ ст. ). - C. 80-84.
  27. Лінгводидактика

  28. Дідук-Ступ’як Г. Питання інтеракції в когнітивно-комунікативному контексті. - C. 85-92.
  29. Голуб Н. Соціолінгвістичні передумови навчання риторики майбутніх учителів. - C. 92-97.
  30. Ягеніч Л. Розробка мовного портфеля для майбутніх юристів. - C. 97-103.
  31. Кіржнер С. Підсистема вправ для навчання майбутніх юристів професійно спрямованого англійського монологічного мовлення. - C. 103-111.
  32. Тадеєва М. Білінгвізм в мовній освіті європейських країн: досягнення і проблеми. - C. 111-115.
  33. Михайлюк Г. Інтерпретація результатів експериментального навчання майбутніх вчителів японської мови граматичних засобів вираження модальності у процесі читання. - C. 115-120.
  34. Методика навчання природничо-математичних дисциплін

  35. Хмеляр І., Лукащук М. Методичні підходи диференціації та індивідуалізації навчання на заняттях хімії та біології. - C. 121-125.
  36. Думанська Г. Виконання практичних робіт з географічними та контурними картами як умова розвитку творчих здібностей учнів. - C. 126-131.
  37. Гайдук М., Мисько О. Використання засобів мультимедіа при вивченні математики студентами. - C. 131-136.
  38. Трудова підготовка в загальноосвітній школі

  39. Ошурко С. Декоративно-прикладне мистецтво на уроках трудового навчання у другій половині ХХ століття. - C. 137-141.
  40. Іваньо Ю. Особливості формування особистих професійних планів учнів 8–9 класів. - C. 141-145.
  41. За рубежем

  42. Фрейман С., Фрейман М. Розвиток професійних компетенцій майбутніх вчителів Польщі: погляд на проблему. - C. 146-148.
  43. Ржевська А. Сучасні тенденції в університетській освіті країн Західної Європи. - C. 148-152.
  44. Сидор І. Професійна підготовка менеджерів дозвілля в університетах Великої Британії. - C. 152-156.
  45. Вивчаємо досвід

  46. Горбатюк Р. Формування комп’ютерної культури в майбутніх інженерів-педагогів на основі інтеграції психолого-педагогічної і фахової підготовки. - C. 157-163.
  47. Дуганець В. Технологія вивчення технічних дисциплін з використанням інформаційних карток при підготовці фахівців інженерного напрямку. - C. 163-169.
  48. Романовська Л. Співпраця майбутніх соціальних педагогів з дитячими громадськими об’єднаннями як чинник їхнього професійного становлення. - C. 169-174.
  49. Обговорюємо проблему

  50. Панасюк Н. Змістовний аспект економічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 175-178.
  51. Сидоренко В., Малихін А. Професійна компетентність як критерій професійного становлення майбутнього педагога. - C. 178-183.
  52. Пацалюк І. Суспільно-соціальна роль образотворчого та декоративно-прикладного видів мистецтва. - C. 183-187.
  53. Єгорова В. Сутність поняття "компетентнісний підхід" та його місце у педагогіці вищої школиі. - C. 187-191.
  54. Гушулей Й. Принципи уніфікації навчальних планів професійно-технічних училищ за групами професій. - C. 191-193.
  55. Яремчук Н. Професійна позиція педагога як вихователя. - C. 194-198.
  56. Фрейман Й. Емісія голосу майбутніх учителів. - C. 198-200.
2009
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського