Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Мист./2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вороновська О. В. Поліелементна структура та функції народного танцю як форми художньої діяльності. - C. 5-12.
  4. Чуріков Є. С. Типологізація виконавської техніки світових валторністів як відображення їх індивідуальних рис. - C. 13-21.
  5. Тормахова В. М. Неакадемічна музика: проблеми дефініції та сутнісні виміри. - C. 21-27.
  6. Злотник О. Й., Шульгіна В. Д. Комунікативні функції художнього спілкування в музичному мистецтві. - C. 28-34.
  7. Максименко К. А. Становлення та розвиток танцювальних моделей мислення у Франції в XVII – ХІХ століттях. - C. 34-41.
  8. Боршуляк А. М. Символіко-риторичні принципи творчості Ференца Ліста в історико-культурному контексті романтизму. - C. 41-47.
  9. Андріянова О. В. Соната для труби і фортепіано Пауля Хіндеміта як зразок індивідуального стилю композитора. - C. 47-54.
  10. Каплієнко-Ілюк Ю. В. Стильовий аналіз: методологічні та типологічні основи. - C. 54-61.
  11. Бурська О. П. Динаміка виконавської форми як предмет інтонаційного аналізу музичного твору: методичний аспект. - C. 61-70.
  12. Мацієвська Т. М. Максим Копко в історії музичної культури Галичини. - C. 70-78.
  13. Сомик О. М., Якимчук О. М., Утешева Н. М. Особливості стилю фламенко в гітарній музиці ХХ століття. - C. 78-85.
  14. Воскобойнікова Ю. В. Виконавське моделювання хорової динаміки у поліфонічних жанрах. - C. 85-96.
  15. Дроздова К. Є. Модель формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів. - C. 96-105.
  16. Ковмір Н. В., Виноградча Д. В. Камерно-вокальні твори українських композиторів другої половини XX – початку XXI століття. - C. 105-111.
  17. Остапчук Л. О., Лаврінчук О. В. Трансформації українських пісенних традицій періоду зимового сонцестояння від витоків до сучасності. - C. 111-119.
  18. Шевченко Л. М. Сонати Олександра Скрябіна як репертуарний здобуток одеських піаністів. - C. 120-128.
  19. Бакумець А. Ю. Хорова збірка Валентини Мартинюк "Молюсь за Україну” (на вірші різних авторів) в аспекті циклізації. - C. 128-135.
  20. Лун К. Синтез мистецтв у просторі культури кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 136-141.
  21. Гиса О. А. Сучасна краківська музикологічна школа та її представники. - C. 142-148.
  22. Щур Л. Б. Структурно-функціональна модель діяльності ансамблю-лабораторії етнохореографії Західного Поділля. - C. 148-156.
  23. Шию Ц. Фортепіанний цикл "Картина Башу” забутого китайського композитора. - C. 157-163.
  24. Чурпіта Т. М. Професійне становлення Галини Кирилової. - C. 164-171.
  25. Василишин М. М. Роль Панаса Саксаганського у формуванні української сценічної мови та словесної дії. - C. 171-176.
  26. Смоляк П. О. Історичні постаті в сценічній інтерпретації В’ячеслава Хім’яка. - C. 177-189.
  27. Гарбузюк М. В. Комедія "Приблуда” Владислава Лозинського (1862): автор, сценічна доля п’єси та питання міжнаціональної театральної комунікації. - C. 190-197.
  28. Новосад-Лесюк Х. Н. Композитори у драматичних театрах Львова середини ХХ століття: біографічний аспект. - C. 198-204.
  29. Шлемко О. Д. Становлення творчої особистості Леся Курбаса (1911–1912 роки). - C. 204-220.
  30. Бондарчук Я. В. Найдавніші зображення пар тварин, людей і териантропів 33 – 31 тисячоліття до нової ери. - C. 221-228.
  31. Варивончик А. В. Сучасні комп’ютерні технології у мистецтві вишивки. - C. 228-234.
  32. Сергеєва Н. В. До питання термінології дизайну. - C. 234-244.
  33. Вергунова Н. С., Вергунов С. В. До питання про виникнення промислового дизайну на пострадянському просторі (20-ті роки ХХ століття). - C. 244-249.
  34. Семесь К. В. Старообрядницькі поселення Подільської губернії як елемент культурного життя Східного Поділля останньої чверті XVII – початку ХХ століть. - C. 250-256.
  35. Гладчук М. Ю. Сучасні тенденції застосування трансформаційного формоутворення у предметно-просторовому дизайні. - C. 256-267.
  36. Відомості про авторів. - C. 268-272.
2019
№ 1 (40)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського