Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Мист./2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Музичне мистецтво

  4. Горак Я. Р. Виступи українських виконавців-інструменталістів у музично-критичній оцінці Володимира Садовського. - C. 3-10.
  5. Коменда О. І. "Сoncerto rutheno" Олександра Козаренка: тематизм, принципи розвитку, особливості драматургії. - C. 10-16.
  6. Кущ Є. В. Про деякі аспекти функціонування електромузичного інструментарію у музичній культурі другої половини ХХ століття. - C. 16-23.
  7. Легкун О. Г. Концертне життя Кременеччини 20 – 30-х років ХХ столітття на сторінках часопису "Życie Krzemienieckie". - C. 23-28.
  8. Сулій Н. Р. Богородична тематика пісень "Богогласника". До питання студіювання української церковно-пісенної спадщини у контексті християнських світоглядних засад. - C. 28-36.
  9. Гойсак В. Ю. Інтерпретація сучасного саксофонного репертуару (на прикладі "камерного концертино" Ж. Ібера). - C. 36-42.
  10. Дедю О. Й. Художньо-мистецькі аналогії життя і творчості Юліуша Словацького та Фридерика Шопена. - C. 42-47.
  11. Сун Жуй Лун. Діяльність скрипаля з України Володимира Трахтенберга в контексті становлення професійного музичного життя Харбіну. - C. 48-52.
  12. Мамченко О. М. Деякі психологічні аспекти виконавської інтерпретації п’ятої симфонії П. Чайковського. - C. 53-59.
  13. Заєць В. М. Інтелектуалізація виконавського процесу як пріоритетний напрям українського баянного мистецтва. - C. 60-65.
  14. Паламар С. І. Емоційна взаємодія у співтворчості вокаліста і концертмейстера. - C. 65-70.
  15. Сун Янынь. Сучасні співаки Китаю у міжнародних конкурсах вокалістів України. - C. 70-75.
  16. Макаренко Л. П. Засади фольклорної трансформації на основі дослідження третьої сюїти із симфонічного циклу "Українські танці" Л. Колодуба. - C. 75-80.
  17. Кириченко І. О. Розважальна музика Галичини міжвоєнного періоду як передумова появи українського джазу. - C. 80-84.
  18. Ігнатова Л. П. Музичний салон як феномен сучасної культури. - C. 84-90.
  19. Гаргай О. М. Скрипкові мініатюри Адама Солтиса: досвід стильової атрибуції. - C. 90-96.
  20. Кужелев Д. О. Про взаємовплив композиторської та виконавської творчості в сучасній баянній музиці. - C. 97-102.
  21. Шнур І. В. Циганські романси-шлягери ХІХ століття як "культурні віруси" (на прикладі романсів О. Аляб’єва, О. Варламова та О. Гурільова). - C. 103-109.
  22. Лютько Л. В. "Шлюб проти волі" Е. Хумпердінка як один з перших зразків поствагнерівської музичної драми на комічний сюжет. - C. 109-116.
  23. Гуральна С. С. Музично-стилістичний семіоз "Літургій" Порфирія Бажанського. - C. 116-124.
  24. Зайченко Х. С. Мелодика церковних коляд Західного Поділля. - C. 125-131.
  25. Театральне мистецтво

  26. Станіславська К. І. До питання ескалації театральності у культурі ХХ – початку ХХІ століть. - C. 132-138.
  27. Сорока І. І. "Підтекст": до визначення змісту поняття у системі К. Станіславського. - C. 138-142.
  28. Візуальні мистецтва

  29. Бородченко Н. В. Передумови створення внутрішнього середовища сучасних багатофункціональних видовищних комплексів та суспільно-культурних центрів. - C. 143-147.
  30. Волянюк Н. М. Народна вишивка Тернопільської області у вітчизняній історіографії ХХ століття. - C. 148-153.
  31. Дутка В. В. Методи проектування в дизайні одягу. - C. 153-157.
  32. Панфілова О. Г. Людвік Гроновський – відомий майстер фотографії на Кременеччині. - C. 157-162.
  33. Мельник У. В. Динаміка змін у формах міського простору кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 162-167.
  34. Пацалюк І. І. Можливості образотворчого мистецтва у формуванні художньо-естетичної культури молодших школярів. - C. 167-172.
  35. Павлович О. В. Кременець у творчості Євгена Удіна. - C. 172-176.
  36. Квич Л. М. Ікона Зарваницької Богородиці: мистецький аспект. - C. 176-181.
  37. Михайлевська Г. О. Художня продукція скляного заводу в Бережанах. - C. 181-186.
  38. Вербіцька І. О. Особисті охоронні предмети-обереги: історія, типологія, художні особливості. - C. 186-191.
  39. Пічкур М. О. Розвиток проектної уяви майбутнього дизайнера засобами автоматичного малювання. - C. 191-197.
  40. Стребкова І. В. Становлення Вижницького коледжу декоративно-прикладного мистецтва. - C. 197-202.
  41. Автори номера. - C. 203-205.
2013
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського