Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Мист./2010/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Музичне мистецтво

  4. Гретчин О. В. Формування жанру скрипкової соло-сонати у творчості Арканджелло Кореллі. - C. 3-7.
  5. Григоренко С. В. Французький фортепіанний етюд: до історії становлення жанру. - C. 7-13.
  6. Ізваріна І. М. Лисенкова доба українського оперного мистецтва. - C. 14-18.
  7. Кудринецький С. М. Коломийка у фортепіанній творчості Остапа та Нестора Нижанківських. - C. 19-25.
  8. Мізюк О. В. Майстер інструментальної мініатюри. - C. 25-31 .
  9. Горак Я. Р. Володимир Садовський та Станіслав Людкевич: до характеристики взаємин. - C. 31-38.
  10. Захарчук О. С. Ярема Якубяк про втілення шевченкового слова в музиці Миколи Лисенка і Станіслава Людкевича. - C. 39-43.
  11. Герега М. М. Фортепіанна іпостась творчої особистості Богдана Весоловського. - C. 44-48.
  12. Іздепська-Новіцька М. І. Просвітницька діяльність хорового товариства "Тернопільський боян" з 1901 по 1914 роки. - C. 48-54.
  13. Лучанко О. М. Стильова еволюція контрабасового концерту: проблема періодизації та модифікації жанрового інваріанта. - C. 54-60.
  14. Величко О. Б. Вольфганг Амадей Моцарт як втілення феномену вундеркінда. - C. 61-65.
  15. Рапіта О. М. Українсько-польські зв’язки у галузі фортепіанного мистецтва у першій половині ХХ століття. - C. 65-71.
  16. Опарик Л. М. До визначення поняття "музично-виконавське висловлювання". - C. 71-77 .
  17. Комар А. М. Інноваційне звучання труби у "Володимирських ріжках" Олега Моральова. - C. 78-85.
  18. Ткачук А. М. Колористико-виразові можливості фагота у другій симфонії Левка Ревуцького. - C. 86-91.
  19. Жишкович М. А. , Бень Г. Л. Педагогічна діяльність Остапа Дарчука у контексті розвитку львівської вокальної школи. - C. 91-99.
  20. Ван Сі Китайська поезія у камерно-вокальних циклах українських митців першої третини ХХ століття у контексті імпресіоністичної та сецесійно-модерністичної естетики. - C. 99-105.
  21. Тиновський М. М. Внесок Левка Колодуба у створення українського кларнетового репертуару. - C. 105-109.
  22. Шафета В. В. Внесок керівників ансамблів народних інструментів Львівщини у виконавський репертуар, музичну науку і публіцистику. - C. 110-114.
  23. Федоронько Л. Р. Формування народнопісенного репертуару в сільському середовищі передкарпатського регіону в ХХ столітті. - C. 114-119.
  24. Помпа О. Д. Польові дослідження народно-танцювальної культури на Житомирщині. - C. 120-125.
  25. Театральне мистецтво

  26. Савельєва М. П. Сценічні версії творів Ольги Кобилянської в історії українського драматичного театру. - C. 126-131.
  27. Ванюга Л. C. Соціокультурні та історичні передумови створення Тернопільського академічного українського драматичного театру ім. Т. Г. Шевченка. Охтирський період. - C. 132-137.
  28. Хім’як В. А. Казимир Сікорський – майстер театральної сценографії. - C. 137-142.
  29. Галацан Г. В. Американський неприбутковий театр: можливості застосування досвіду. - C. 142-148.
  30. Богатирьов В. О. Ідеї Леся Курбаса та традиції виховання актора в українській театральній школі. - C. 148-153.
  31. Осадчук Т. Р. Шляхи формування творчої особистості конферансьє (на прикладі досвіду великих майстрів конферансу). - C. 153-158.
  32. Кусяк І. О. Застосування художніх елементів сценічної мови у сфері офіційно-ділових відносин. - C. 158-162.
  33. Комар Н. О. Державне управління та динаміка розвитку діяльності театрів України періоду 1936-1941 рр. . - C. 163-167.
  34. Смоляк П. О. Театральні елементи в андріївських ворожіннях західних подолян. - C. 168-173.
  35. Візуальні мистецтва

  36. Підгурний І. С. Методичні засади використання та впровадження творчого доробку фотохудожника Михайла Грейма у пам’яткоохоронну діяльність. - C. 174-178.
  37. Пацалюк І. І. Екскурсії як засіб формування та розширення знань про мистецтво. - C. 178-183.
  38. Магеровський О. Т. Живопис і кераміка: зони творчої інтеграції. - C. 183-186.
  39. Голубець Г. В. Львівські музеї у період 50-х років ХХ століття: процеси реорганізації та перегляду музейних збірок. - C. 187-193.
  40. Урсу Н. О. Скульптура і різьбярство в осередках домініканського ордену XVII-ХІХ століть на землях України. - C. 193-198.
  41. Рублевська Н. В. Борщівська вишиванка в колекції Віри Матковської. - C. 198-203.
  42. Мацишина З. А. Традиції використання декоративно-прикладного мистецтва в школах України. - C. 203-207.
  43. Вербіцька І. О. Роль вишитого рушника та його орнаментики в українській обрядовості. - C. 208-213.
  44. Маркович М. Й. Металеві світильники: історія, типологія, художні особливості. - C. 213-217.
  45. Дячок О . М., Дячок В . Ю. Санітарно-гігієнічна роль зелених насаджень у ландшафтному просторі. - C. 218-221.
  46. Сьомкін В. В. Проблема інформаційного забезпечення інженерно-технічного персоналу в галузі екологічного дизайну. - C. 222-227.
  47. Автори номера. - C. 228-231.
2010
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського