Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Літ./2013/38<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка].- Тернопіль. Серія, Літературознавство- Титул.
- Зміст.
- Tkachuk О. Romantic discourse of "Haidamaki" poem by Т. Shevchenko. - C. 3-15.
- Kucher V. Inner world of images in dystopia novels of the first half of the XXth century. - C. 15-23.
- Вільна Я. Морально – естетична концепція людини в ранній творчості Івана Нечуя-Левицького (на матеріалі оповідання "Рибалка Панас Круть"). - C. 23-33.
- Гнатенко В. Шевченкіана Олександра Астаф'єва. - C. 33-43.
- Залевська О. Художнє втілення морально-етичної проблематики у малій прозі Ростислава Єндика. - C. 43-52.
- Зимомря М. Художній дискурс збірки поезій "Необроблений смарагд" Наталії Науменко. - C. 53-65.
- Ткачук М. Художня своєрідність роману "Земля" Ольги Кобилянської. - C. 65-81.
- Бабій І. Оцінно-експресивний потенціал іменникових лексичних інновацій у романі "Чотири броди" Михайла Стельмаха. - C. 81-91.
- Косінова О. Музично-композиційна побудова поетичних творів Павла Тичини. - C. 91-103.
- Працьовитий В. Реальність і надреальність у трагедії "Дійство про Юрія-переможця" Юрія Косача. - C. 104-120.
- Луцишин І. Концепт екзистенційної тривоги в романі Володимира Винниченка "Рівновага". - C. 120-131.
- Любімова О. Трискладові розміри у творчості поетів Східної України 80 – х років ХІХ століття. - C. 131-155.
- Мединська О. Жанрово-композиційні інваріанти роману-хроніки Валерія Шевчука "Тіні зникомі". - C. 155-167.
- Мельник Л. Родина як вияв української ментальності у творах Федора Заревича. - C. 167-178.
- Нагорний Я. Художня практика Павла Богацького в контексті доби (початок ХХ століття). - C. 178-190.
- Приліпко І. Тенденції зображення образів духовних діячів у прозі Марка Вовчка. - C. 190-207.
- Реутова М. Поетикальний аспект невротичності у ліриці Ліни Ефіндієвої. - C. 207-213.
- Скуратко Т. Діалектика традицій і новаторства в українській поемі шістдесятників. - C. 214-236.
- Швець Н. Художнє зображення двоплощинності добра і зла в романі "Лора" Олекси Гай-Головка. - C. 236-245.
- Яблонська Н. Романи В. Даниленка в сучасному дискурсі української масової літератури. - C. 245-257.
- Гуляк А., Науменко Н. Об’єктивізація постаті поета в образі ліричного героя (на матеріалі української поезії ХХ століття). - C. 257-266.
- Біляшевич Р. Поліфонічні форми в українській художній літературі першої половини ХХ століття. - C. 266-275.
- Віннікова Н. Стилізація і пародія: літературні "транскрипції" чужого стилю. - C. 276-282.
- Краснова Л. Художня своєрідність пісенного тексту. - C. 282-286.
- Мацько В. Концепт андрогінності в художній літературі: маскулінність і фемінність. - C. 286-298.
- Савка М. Іманентно-трансцендентні та ціннісно-інтенціональні виміри художнього тексту: екзистенціальна методологія і особливості (на матеріалі української малої прози перших десятиліть ХХ ст.). - C. 299-324.
- Якібчук М. Батьківщина, дім, рідна мова як образи втраченої та віднайденої буттєвості (український контекст 60 – 80-х років ХХ ст.). - C. 324-335.
- Гільдебрант К. "Сердиті молоді люди" як представники англійського неореалізму середини ХХ століття. - C. 335-346.
- Диндаренко О. Лінгвостилістичні засоби створення образу Індії в поезії та прозі Р. Кіплінга. - C. 346-356.
- Петриченко Н. Жанрові різновиди прозових творів російських і українських авторів першої половини ХІХ століття: оповідання, новела, повість, роман (критичний дискурс полеміка). - C. 357-370.
- Печарський А. У ментальному хронотопі китайської поезії епохи династії Тан ( 唐诗 ) і українського літературного бароко. - C. 370-384.
- Свиридюк Л. Морально-духовні виміри персонажів романів "Трохи пітьми" Л. Дереша та "Crazy" Б. Лєберта: компаративний аспект. - C. 384-395.
- Ткачук А., Ткачук М. Невідомий вірш "Бабин Яр" Володимира Сосюри. - C. 396-402.
- Астаф'єв О., Ткачук В. Творчість як академія живопису (Наталія Гавдида. Літературно-малярський дискурс творчості Богдана Лепкого. Монографія. – К.: Смолоскип,2012. – 226 с.). - C. 402-407.
- Галич О. Творчість Андрія Малишка з погляду наратології (Ткачук М.П. Художній дискурс лірики Андрія Малишка: монографія. – Тернопіль: Медобори, 2013. – 310 с.). - C. 408-412.
- Гнатюк М. Інтертекстуальний дискурс Шевченкового прометеїзму (Ткачук О.М. "Інтертекст поеми "Кавказ" Тараса Шевченка: прометеїзм в орієнтальному дискурсі". (Навч. посіб.) – Тернопіль: Медобори, 2012. – 131 с.). - C. 412-419.
- Курчій Д. "Реальні факти сумної правди" (Михайло Ломацький. Українське вчительство Гуцульщини. – Торонто-Онтаріо. – 1958). - C. 419-434.
- Краснова Л. Primus inter pares - перший між рівними (Нова зустріч з Андрієм Малишком // Микола Ткачук. Художній дискурс лірики Андрія Малишка. – Тернопіль; Медобори, 2013. – 309 с.). - C. 435-439.
- Краснова Л. Вірджинія Вулф. Розмисли навколо модерністської експериментальності (Галини Варнацька. Художня специфіка модерністської прози Вірджинії Вулф. Монографія – Дрогобич, 2012. – 220 с.). - C. 439-443.
- Краснова Л., Ткачук М. Не забуваймо про нашу армію (Ярослав Яремко. Нариси з історії української військової термінології. – 2-ге вид. – Дрогобич: Посвіт, 2013. – 411 с.). - C. 443-448.
- Науменко Н., Сеник Л. Творчий доробок на тлі осмислених позицій (Іван Зимомря, Руслана Жовтані, Владислав Грещук. Алгоритми наукового поступу. Біобібліографічний покажчик Миколи Зимомрі. Післямова Ігоря Добрянського, Станіслава Лупінського.– Ужгород: ФОП Бреза А. Е., 2013. – 366 с.). - C. 448-458.
| 2013 | | № 38
|
|
|
|