Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2019/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія і теорія педагогіки

  4. Бліндар В., Руденко М. Шкільний фізичний експеримент у сучасних умовах. - C. 8-14.
  5. Булавенко С. Д. Соціальна активність учнів: структура, критерії та показники оцінки. - C. 15-21.
  6. Заплішний І. І., Боровик В. В. Порівняльний аналіз показників фізичної підготовленості учнів старшої школи (ліцею) та умови їх покращення. - C. 22-27.
  7. Кононко О. Л. Емоційна компетентність майбутнього фахівця дошкільної освіти: суть та умови формування. - C. 28-36.
  8. Крaвченкo O. І. Структура моделі інформаційно-комунікаційної культури майбутніх офіцерів збройних сил України. - C. 37-44.
  9. Співак Я. О. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних працівників в умовах сьогодення. - C. 45-51.
  10. Методика навчання і виховання

  11. Бессараб Н. А. Особливості виховання міжкультурної толерантності у молодших школярів. - C. 52-58.
  12. Василець О. П., Білоусова Н. В. Сторітелінг на уроках української мови. - C. 59-64.
  13. Дубровський В. Л. Група продовженого дня як одна із форм становлення особистості учня у початковій школі. - C. 65-70.
  14. Матвієнко С. І. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням. - C. 71-76.
  15. Мойсєєнко Ю. В. Передумови формування світосприйняття у дітей 5–6 років. - C. 77-82.
  16. Тернопільська В. І., Новиченко А. В. Особливості формування уявлень про професії у дітей старшого дошкільного віку. - C. 83-88.
  17. Шевчук М. О. Педагогічні умови формування технологічної компетентності учнів початкової школи. - C. 89-96.
  18. Щерба Н. С. Практико-орієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації. - C. 97-103.
  19. Професійна підготовка

  20. Бобро А. А., Бобро Л. В., Дубровська Л. О., Мовчан В. О. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища. - C. 104-112.
  21. Гребенюк Л. В. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх офіцерів Збройних сил України до професійної взаємодії в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки. - C. 113-119.
  22. Гриценко А. П. Досвід умов формування професійної компетентності майбутніх учителів історії. - C. 120-126.
  23. Кірдан О. П. Організаційно-методичні основи професійної підготовки майбутніх економістів у системі неперервної освіти. - C. 127-132.
  24. Новгородська Ю. Г. Забезпечення позитивної мотивації майбутніх менеджерів до формування професійного іміджу. - C. 133-138.
  25. Вітчизняний і зарубіжний досвід

  26. Зеленько О. А. Регіональний гуманітарний (елітний) університет. - C. 139-145.
  27. Мовчан Л. Г. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції. - C. 146-152.
  28. Нестерова О. Ю. Особливості наукових досліджень, що торкаються проблематики академічної доброчесності, у Сполучених Штатах Америки та Україні. - C. 153-157.
  29. Самойленко О. В. Випускники Ніжинської класичної гімназії – видатні вчені-емігранти. - C. 158-164.
2019
№ 2

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського