Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2017/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя] : зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Коваленко Є. І. Розвиток педагогічної освіти і науки у Ніжинській вищій школі. - C. 7-16.
- Аніщук А. М. Використання діяльнісного підходу в підготовціфахівців дошкільної освіти. - C. 17-22.
- Бейгер Г. Освіта як форма профілактики соціального відторгнення бездомних. - C. 23-42.
- Бугаєць Н. О. Проблема міжпредметної інтеграції математики та інформатики у вищій освіті. - C. 43-49.
- Варга Н. І. Проблема творчості вчителя в сучасній педагогічній науці. - C. 50-55.
- Гордієнко Т. В. Формування освітніх компетентностей учнів початкової школи у змісті навчального предмета "Я у світі". - C. 56-61.
- Gutsalo E. U., Matyash O. I. Social Contexts and Practical Aims of Learning Communication in the University (Scientific Analysis of the Poll Results within Academic Environment). - C. 62-68.
- Дубровська Л. О., Дешко О. О. Формування моральних якостей молодших школярів: теоретичний аспект. - C. 69-74.
- Жданюк А. В. Медіація як технологія запобігання конфліктам у професійній діяльності юристів. - C. 75-80.
- Карташинська Р. Патологія родинного життя–насильство в сім’ї. - C. 81-91.
- Конончук Д. І. Формування тимчасового колективу в оздоровчому таборі як соціальна необхідність виховної роботи з дітьми. - C. 92-98.
- Коропатник М. М. Медійна та інформаційна грамотність – одна із важливих компетентностей, які має формувати нова українська школа: виклики інформаційного суспільства. - C. 99-106.
- Новгородська Ю. Г., Кравченко Л. І. Феномен інформаційної культури в управлінській діяльності керівника. - C. 107-112.
- Скшидлевський П. Персоналізм та інновації. Філософські коментарі щодо виховання та освіти. - C. 113-124.
- Люй Цзін. Формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури в педагогічному дискурсі. - C. 125-130.
- Ревенчук В. В. До проблеми формування у студентів музично-аналітичних умінь. - C. 131-134.
- Пашкевич А. Соціотерапія як форма допомоги дітям із синдромом порушення активності та уваги. - C. 135-142.
- Солошич І. О. Передумови виникнення й розвитку ідеї формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів. - C. 143-148.
- Шевчук М. О., Доліна І. В. Проектна культура керівника: сутність поняття. - C. 149-155.
- Шумська Л. Ю. Теоретичне обґрунтування змісту фахової підготовки магістрів-диригентів у контексті компетентнісного підходу. - C. 156-162.
- Білоусова Н. В., Ходосенко І. В., Долгорук О. П. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках природознавства засобами нестандартних уроків. - C. 163-166.
- Дікун І. А. Методика діагностування сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики. - C. 167-172.
- Житнухіна К. П. Формування позитивної мотивації й виховання потреби відповідального ставлення до майбутньої професійної діяльності у студентів педагогічних університетів. - C. 173-180.
- Конончук А. І. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери засобами дистанційного навчання в умовах ВНЗ. - C. 181-187.
- Конончук О. А. Партнерська взаємодія вихователя і практичного психолога ДНЗ у профілактиці агресивної поведінки дітей дошкільного віку. - C. 188-194.
- Луців С. І., Філь Г. О. Педагогічні методи формування соціокультурних цінностей учнів початкової школи на уроках української мови та літературного читання. - C. 195-199.
- Матвієнко С. І., Горбачева А. Е. Картина як засіб ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з культурою рідного краю (на прикладі картин Сергія Шишка). - C. 200-205.
- Повідайчик О. С. Управління процесом формування науково-дослідницьких умінь студентів у системі професійної підготовки. - C. 206-211.
- Турчин Т. М. Інноваційна сутність видів і форм діяльності на уроках музики в початковій школі. - C. 212-217.
- Шевчук М. О., Ткаченко А. О. Педагогічні умови управління процесом формування культури проектної діяльності старшокласників. - C. 218-223.
- Ювковецька Ю. О. Особливості перекладу термінів туристичної та ресторанно-готельної галузі в економічних текстах. - C. 224-227.
- Абрамович А. М., Чувакова Т. Г. Керована самостійна робота студентів як складова професійної підготовки майбутніх фахівців іноземної філології. - C. 228-233.
- Дубовик С. М. Підготовки майбутніх викладачів економіки до професійного спілкування. - C. 234-239.
- Кононко О. Л. Формування у майбутніх педагогів життєдайного світобачення. - C. 240-247.
- Лавриченко Н. М. Методичний інструментарій підготовки вчителя іноземної мови. - C. 248-256.
- Бхіндер Н. В. Сучасні вимоги до професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія (на основі аналізу нормативних документів 2004–2017 рр.). - C. 257-264.
- Віннікова Л. Ф. Особливості гуманізації медичної освіти в медичних школах Великої Британії в XX сторіччі. - C. 265-269.
- Дічек Н. П. Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст.. - C. 270-281.
- Сагач О. М. Теоретичні та практичні аспекти підготовки до неперервної професійної освіти в історії вищої школи за кордоном. - C. 282-287.
- Самаріна С. І. Історія становлення і розвитку логоритмічного виховання дітей. - C. 288-290.
- Тонконог І. В. Підготовка до вчителювання у Полтавському інституті шляхетних дівчат (1818–1917 рр.). - C. 291-298.
- Шевченко В. М. Розвиток спеціальної освіти в країнах Європи та Україні (порівняльний аспект). - C. 299-304.
- Шевченко С. М. Відображення зовнішньої диференціації організації шкільної освіти на прикладі польських шкіл і шкіл 2–3 мовами навчання (1991–2010). - C. 305-310.
- Наші автори. - C. 311-313.
- Правила подання рукописів. - C. 314.
| 2017 | | № 3
|
|
|
|