Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2017/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Коваленко Є. І. Розвиток педагогічної освіти і науки у Ніжинській вищій школі. - C. 7-16.
  4. Аніщук А. М. Використання діяльнісного підходу в підготовціфахівців дошкільної освіти. - C. 17-22.
  5. Бейгер Г. Освіта як форма профілактики соціального відторгнення бездомних. - C. 23-42.
  6. Бугаєць Н. О. Проблема міжпредметної інтеграції математики та інформатики у вищій освіті. - C. 43-49.
  7. Варга Н. І. Проблема творчості вчителя в сучасній педагогічній науці. - C. 50-55.
  8. Гордієнко Т. В. Формування освітніх компетентностей учнів початкової школи у змісті навчального предмета "Я у світі". - C. 56-61.
  9. Gutsalo E. U., Matyash O. I. Social Contexts and Practical Aims of Learning Communication in the University (Scientific Analysis of the Poll Results within Academic Environment). - C. 62-68.
  10. Дубровська Л. О., Дешко О. О. Формування моральних якостей молодших школярів: теоретичний аспект. - C. 69-74.
  11. Жданюк А. В. Медіація як технологія запобігання конфліктам у професійній діяльності юристів. - C. 75-80.
  12. Карташинська Р. Патологія родинного життя–насильство в сім’ї. - C. 81-91.
  13. Конончук Д. І. Формування тимчасового колективу в оздоровчому таборі як соціальна необхідність виховної роботи з дітьми. - C. 92-98.
  14. Коропатник М. М. Медійна та інформаційна грамотність – одна із важливих компетентностей, які має формувати нова українська школа: виклики інформаційного суспільства. - C. 99-106.
  15. Новгородська Ю. Г., Кравченко Л. І. Феномен інформаційної культури в управлінській діяльності керівника. - C. 107-112.
  16. Скшидлевський П. Персоналізм та інновації. Філософські коментарі щодо виховання та освіти. - C. 113-124.
  17. Люй Цзін. Формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури в педагогічному дискурсі. - C. 125-130.
  18. Ревенчук В. В. До проблеми формування у студентів музично-аналітичних умінь. - C. 131-134.
  19. Пашкевич А. Соціотерапія як форма допомоги дітям із синдромом порушення активності та уваги. - C. 135-142.
  20. Солошич І. О. Передумови виникнення й розвитку ідеї формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів. - C. 143-148.
  21. Шевчук М. О., Доліна І. В. Проектна культура керівника: сутність поняття. - C. 149-155.
  22. Шумська Л. Ю. Теоретичне обґрунтування змісту фахової підготовки магістрів-диригентів у контексті компетентнісного підходу. - C. 156-162.
  23. Білоусова Н. В., Ходосенко І. В., Долгорук О. П. Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках природознавства засобами нестандартних уроків. - C. 163-166.
  24. Дікун І. А. Методика діагностування сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики. - C. 167-172.
  25. Житнухіна К. П. Формування позитивної мотивації й виховання потреби відповідального ставлення до майбутньої професійної діяльності у студентів педагогічних університетів. - C. 173-180.
  26. Конончук А. І. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери засобами дистанційного навчання в умовах ВНЗ. - C. 181-187.
  27. Конончук О. А. Партнерська взаємодія вихователя і практичного психолога ДНЗ у профілактиці агресивної поведінки дітей дошкільного віку. - C. 188-194.
  28. Луців С. І., Філь Г. О. Педагогічні методи формування соціокультурних цінностей учнів початкової школи на уроках української мови та літературного читання. - C. 195-199.
  29. Матвієнко С. І., Горбачева А. Е. Картина як засіб ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з культурою рідного краю (на прикладі картин Сергія Шишка). - C. 200-205.
  30. Повідайчик О. С. Управління процесом формування науково-дослідницьких умінь студентів у системі професійної підготовки. - C. 206-211.
  31. Турчин Т. М. Інноваційна сутність видів і форм діяльності на уроках музики в початковій школі. - C. 212-217.
  32. Шевчук М. О., Ткаченко А. О. Педагогічні умови управління процесом формування культури проектної діяльності старшокласників. - C. 218-223.
  33. Ювковецька Ю. О. Особливості перекладу термінів туристичної та ресторанно-готельної галузі в економічних текстах. - C. 224-227.
  34. Абрамович А. М., Чувакова Т. Г. Керована самостійна робота студентів як складова професійної підготовки майбутніх фахівців іноземної філології. - C. 228-233.
  35. Дубовик С. М. Підготовки майбутніх викладачів економіки до професійного спілкування. - C. 234-239.
  36. Кононко О. Л. Формування у майбутніх педагогів життєдайного світобачення. - C. 240-247.
  37. Лавриченко Н. М. Методичний інструментарій підготовки вчителя іноземної мови. - C. 248-256.
  38. Бхіндер Н. В. Сучасні вимоги до професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія (на основі аналізу нормативних документів 2004–2017 рр.). - C. 257-264.
  39. Віннікова Л. Ф. Особливості гуманізації медичної освіти в медичних школах Великої Британії в XX сторіччі. - C. 265-269.
  40. Дічек Н. П. Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст.. - C. 270-281.
  41. Сагач О. М. Теоретичні та практичні аспекти підготовки до неперервної професійної освіти в історії вищої школи за кордоном. - C. 282-287.
  42. Самаріна С. І. Історія становлення і розвитку логоритмічного виховання дітей. - C. 288-290.
  43. Тонконог І. В. Підготовка до вчителювання у Полтавському інституті шляхетних дівчат (1818–1917 рр.). - C. 291-298.
  44. Шевченко В. М. Розвиток спеціальної освіти в країнах Європи та Україні (порівняльний аспект). - C. 299-304.
  45. Шевченко С. М. Відображення зовнішньої диференціації організації шкільної освіти на прикладі польських шкіл і шкіл 2–3 мовами навчання (1991–2010). - C. 305-310.
  46. Наші автори. - C. 311-313.
  47. Правила подання рукописів. - C. 314.
2017
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського