Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія і теорія педагогіки

  4. Абрамова К. А. Соціально-психологічні ознаки ВІЛ-інфікованих дітей в сучасних соціокультурних умовах. - C. 7-11.
  5. Алєко О. А. Порівняльний аналіз результатів експериментального дослідження з формування соціального досвіду дитини у взаємодії ДНЗ і родини. - C. 12-17.
  6. Аносов І. П. Інновації в галузі антропологічного контексту освіти. - C. 18-22.
  7. Бабенко Л. В. Закономірності навчання учнів образотворчого мистецтва в сучасній школі. - C. 23-29.
  8. Бадьора С. М. Задачний підхід при вивченні педагогіки в університеті. - C. 30-34.
  9. Бережна Т. І. Здоров’язбережувальні педагогічні технології – важлива складова здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. - C. 35-39.
  10. Біла Н. Л., Штурман Н. О. Ансамблеве музикування: до сутності поняття. - C. 40-46.
  11. Білоусова Н. В. Умови формування бажання самовдосконалюватись у молодших підлітків. - C. 47-49.
  12. Бобро А. А. Аналіз проблеми формування соціального здоров’я студентської молоді в науковій літературі. - C. 50-54.
  13. Вайнола Р. Х., Красницька О. В. Сімейна депривація як негативний чинник розвитку та становлення особистості вихованців інтернатних закладів спортивного профілю. - C. 55-61.
  14. Вікторова Л. В. Модернізація іншомовної підготовки співробітників сектора безпеки у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів. - C. 62-67.
  15. Гуцан Л. А. Компетентнісно спрямована освіта – сучасний орієнтир навчально-виховного процесу. - C. 68-72.
  16. Завацька Л. М. Дослідження соціальних потреб дітей трудових мігрантів у новому соціально-освітньому середовищі. - C. 73-76.
  17. Капська А. Й., Сидорчук М. С. Змістова структура процесу самоактуалізації старших підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. - C. 77-81.
  18. Кнодель Л. В. Некоторые современные аспекты преподавания иностранных языков. - C. 82-94.
  19. Коваль О. Є. Активізація професійного саморозвитку аспірантів – майбутніх викладачів вищої економічної школи. - C. 95-99.
  20. Копил О. А. Особистісно-діяльнісний розвиток студента-математика у процесі навчання письмового перекладу фахової літератури. - C. 100-105.
  21. Коробченко А. А. Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти. - C. 106-112.
  22. Кубанов Р. А. Сутність та освітньо-кваліфікаційні рівні вищої економічної освіти. - C. 113-118.
  23. Малиношевський Р. В. Соціально-педагогічні орієнтири виховання альтруїзму. - C. 119-124.
  24. Маслова М. Е., Маслов Ю. В. Обучение иностранному языку в высшем профессиональном образовании: к проблеме реализации системного подхода. - C. 125-132.
  25. Новгородська Ю. Г. Організаційна культура майбутнього керівника дошкільного навчального закладу як складова управлінської діяльності. - C. 133-137.
  26. Отчич С. В. Психологія любові та диференціація понять кохання та закоханості. - C. 138-141.
  27. Соловйова Т. Г. Особливості профорієнтаційної діяльності соціального педагога з молоддю з обмеженими можливостями. - C. 142-146.
  28. Харченко С. Я., Рассказова О. І. Тенденції розвитку понятійного апарату соціальної педагогіки у сучасному науковому контексті. - C. 147-152.
  29. Шеремет А. М. Педагогічні засади функціонування центрів матері і дитини та потреба професійної діяльності у них кваліфікованих соціальних педагогів. - C. 153-157.
  30. Методика навчання і виховання

  31. Бобир С. Л. Педагогічний потенціал технології tеаm teaching для професійного розвитку майбутнього вчителя іноземних мов. - C. 158-162.
  32. Богушевич Н. В. Розробка комплексу вправ у межах курсової, бакалаврської чи магістерської роботи з методики навчання іноземних мов. - C. 163-166.
  33. Гурина Н. В. Рефлексія у професійно орієнтованому навчанні майбутніх учителів англійської інтонації. - C. 167-172.
  34. Проць Р. О. "Захист Вітчизни" у системі військово-патріотичного виховання учнівської молоді. - C. 173-178.
  35. Родчин З. Я. Деякі аспекти викладання української мови як іноземної для студентів-медиків. - C. 179-182.
  36. Професійна підготовка

  37. Біляченко Г. П. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до співпраці з недержавними організаціями в контексті діяльнісного підходу. - C. 183-189.
  38. Міщик Л. І. Основні аспекти підготовки соціальних педагогів до організації виховної роботи в закладах інклюзивного навчання. - C. 190-194.
  39. Падун Н. О., Падун А. О. Інтерактивне навчання як засіб ефективної підготовки спеціалістів. - C. 195-198.
  40. Самойленко Ю. Критерії та показники рівнів готовності вчителя-філолога до профільного навчання старшокласників засобами інформаційних технологій. - C. 199-203.
  41. Ушакова Л. І. Лінгвокультурологічний компонент у змісті іншомовної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. - C. 204-215.
  42. Вітчизняний і зарубіжний досвід

  43. Багрій І. П. Особливості організації змісту професійної підготовки заняттєвих терапевтів у Канаді. - C. 209-216.
  44. Бойчевська І. Б. Вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах ФРН як важливий елемент професійної соціалізації. - C. 217-220.
  45. Коляда Т. В. Становлення системи професійної підготовки майбутніх вчителів у Великобританії (ХІХ ст.). - C. 221-224.
  46. Лаухіна І. С. Релігієзнавчий компонент у змісті суспільствознавчих дисциплін у колежах та ліцеях Франції. - C. 225-229.
  47. Малько Н. М. Система виховання неповнолітніх правопорушників у педагогічній спадщині О. Я. Герда. - C. 230-234.
  48. Поприткіна Д. Ш. Проблема бюджету часу майстра виробничого навчання у закладах професійно-технічної освіти в Україні (друга половина ХХ століття). - C. 235-239.
  49. Наші автори. - C. 240-241.
2014
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського