Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2013/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя] : зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Білан Л. Професійна педагогічна діяльність. - C. 8-11.
- Велігура О. О. До проблеми наступності в музично-естетичному вихованні дошкільників та молодших школярів. - C. 12-15.
- Горбенко С. С. Методологічні основи гуманістично спрямованого виховання особистості засобами мистецтва. - C. 16-19.
- Карпенко А. П. Виховне значення Богослужбового співу. - C. 20-23.
- Красницька О. В. Депривація як соціально-педагогічна проблема. - C. 24-28.
- Лі Данься. Теоретичні основи формування виконавської культури майбутнього вчителя музики. - C. 29-31.
- Мельник О. П. Когнітивно-орієнтаційний компонент досвіду музично-просвітницької діяльності майбутнього вчителя музики. - C. 32-35.
- Мен Фаньцзюань. Критерії діагностики сформованості інтонаційно-образного мислення молодших школярів. - C. 36-39.
- Паньків Л. І., Василенко Н. А. Жанри української фортепіанної музики у контексті розвитку світової культури . - C. 40-43.
- Пархоменко О. М. Структура діяльності балетмейстера-педагога у різножанрових хореографічних колективах. - C. 44-47.
- Пахомова Г. А. Сприймання музики молодшими школярами як психолого-педагогічна проблема. - C. 48-52.
- Плющик Є. В. Змістова характеристика поняття "інноваційне мислення вчителя музики". - C. 53-55.
- Пономарьова О. М. Методологічні засади підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України. - C. 56-60.
- Сверлюк Л. І. Соціокультурний концепт хорового виконавства. - C. 61-65.
- Сверлюк Я. В. Концептуалізація компетентнісного підходу в диригентсько-оркестровій освіті. - C. 66-70.
- Федюра С. А. Хорове виконавство на сучасному етапі. - C. 71-74.
- Харицька С. В. Пошуково-інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх учителів. - C. 75-78.
- Харківська А. А. Критерії оцінювання якості програми інноваційного розвитку ВНЗ. - C. 79-83.
- Холоденко В. О. Сутність, зміст та структура творчої активності особистості. - C. 84-88.
- Арсеньєва Н. Б. КСН "БЕЗПЕКА" як засіб навчання курсантів-вертольотчиків основ безпеки польотів у МПП. - C. 89-95.
- Блуашвілі Нана. Діти та метод ТРR. - C. 96-101.
- Глушаниця Н. В. Методичні засади формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності у майбутніх бакалаврів з авіоніки у процесі фахової підготовки. - C. 102-108.
- Золотарьова О. О. Сучасні технології естетичного виховання молодших підлітків на уроках мистецтва. - C. 109-111.
- Конопля В. О., Бурчак С. О. Методичне забезпечення елективного курсу "Фрактали". - C. 112-117.
- Михалюк А. М. Педагогічні умови ефективного формування виконавської культури студентів у процесі вивчення фортепіанних творів українських композиторів. - C. 118-121.
- Роговська Є. В. Патріотична свідомість майбутнього вчителя музики: етапи формування. - C. 122-126.
- Рудик Я. М., Струк Р. А. Методика підготовки тестів успішності з дисципліни "Слюсарна справа". - C. 127-132.
- Спіліоті О. В. Педагогічні умови формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики. - C. 133-136.
- Тепла О. М. Використання свідомо-практичного методу у навчанні української мови як іноземної. - C. 137-139.
- Циганюк Л. І. Педагогічні умови формування основ художньої свідомості підлітків у дитячих музичних школах. - C. 140-143.
- Цюряк І. О. Новітні технології навчання в диригентській підготовці майбутнього вчителя музики. - C. 144-147.
- Чурікова-Кушнір О. Д. Інноваційні технології навчання майбутніх учителів музики у ВНЗ. - C. 148-151.
- Шевчук М. О. Невербальна мова як засіб емпатійного спілкування вчителя з учнями в умовах суб’єкт-суб’єктної парадигми. - C. 152-155.
- Щербакова Н. М. Шляхи формування пізнавальної самостійності учнів. - C. 156-159.
- Бодрова Т. О. Аксіологічні орієнтири підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. - C. 160-164.
- Вергунова В. С. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів музики: теоретичні та практичні аспекти. - C. 165-168.
- Горбенко О. Б. До питання формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 169-172.
- Заплішний І. І., Боровик В. В., Кузьменко П. І. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до фізкультурно-оздоровчої діяльності. - C. 173-176.
- Княжева І. А. Методична підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури. - C. 177-182.
- Комиссаренко Е. В. Формирование готовности к аналитической деятельности выпускников инженерных факультетов агротехнологических университетов средствами высшей математики. - C. 183-187.
- Костриця Н. М. Інтегративний підхід до структурування знань у контексті гуманітарної підготовки фахівців-аграрників. - C. 188-191.
- Мішедченко В. В. Використання музично-дидактичних ігор на уроках музики в початковій школі. - C. 192-195.
- Неретін В. О. Організація самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя в умовах мистецького навчання. - C. 196-198.
- Новосадова С. А. Музично-теоретична підготовка у формуванні творчої самостійності майбутнього вчителя музики. - C. 199-202.
- Пастушенко Л. А. Принцип інтеграції у формуванні професійної компетентності учителя музики. - C. 203-206.
- Полозенко О. В. Психологічна підготовка майбутніх фахівців аграрної галузі на засадах професіографічного й аксіологічного підходів. - C. 207-212.
- Пришупа Ю. Ю. Основні компоненти формування професійної компетенції майбутніх архітектурних дизайнерів. - C. 213-216.
- Стратан-Артишкова Т. Б. Синтез мистецтв у композиторсько-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 217-220.
- Фурсикова Т. В. Особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності. - C. 221-224.
- Біла Н. Л., Штурман Н. О. Інструментальне музикування у системі музичного виховання Карла Орфа. - C. 225-227.
- Благінін В. М. Просвітницька діяльність директора Новгород-Сіверської гімназії І. І. Халанського. - C. 228-230.
- Ген Цзинхен. Основи формування співацької культури особистості в історичному аспекті. - C. 231-234.
- Гладченко М. М. Етапи формування стратегічних варіантів і прийняття рішень як складові частини процесу стратегічного менеджменту у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу. - C. 235-239.
- Кавунник О. А. Ніжинська вокальна школа: віхи розвитку, представники. - C. 240-245.
- Ковнер В. В. Фактори виховного впливу сім’ї на формування особистості (за матеріалами просвітницько-педагогічної діяльності товариства "Знання" в Україні). - C. 246-249.
- Кресан Н. П. Стан розвитку дистанційної педагогічної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії, Ізраїлю, України. - C. 250-255.
- Лимарєва Ю. М. Роль запитань у формуванні свідомого ставлення до навчання у практиці педагогів ХІХ століття. - C. 256-259.
- Лукашова Н. І. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу. - C. 260-264.
- Мачача Ю. М. Проблема роздільного навчання на матеріалах з’їздів з проблем освіти жінок (початок ХХ ст.). - C. 265-269.
- Михайленко О. В. Вимоги до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр права" у коледжах США. - C. 270-275.
- Раструба Т. В. Вітчизняна педагогічна думка останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття про особистісно орієнтоване мистецьке навчання та виховання. - C. 276-280.
- Стець Г. В. Музичне виховання в Україні: ретроспективний аналіз. - C. 281-286.
- Тарнавська Т. В. Дослідницькі університети світу: досвід спільної роботи. - C. 287-293.
- Наші автори. - C. 294-296.
| 2013 | | № 1
|
|
|
|