Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2012/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія і теорія педагогіки

  4. Грітчина А. І. Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина.
  5. Дмитренко К. А. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті. - C. .
  6. Зброєва Н. Б. Готовність педагога до інклюзивної освіти. (До постановки питання). - C. .
  7. Коваленко Є. І. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема. - C. .
  8. Коваль В. В. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх. - C. .
  9. Мороз Л. М. Основні підходи до інтерпретації креативностів зарубіжних дослідженнях. - C. .
  10. Петриченко Л. О. Пpoблeмa якocтi ocвiти у вищиx пeдaгoгiчниx нaвчaльниx зaклaдax Укpaїни. - C. .
  11. Притуляк Л. М. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення. - C. .
  12. Суєтіна О. Є. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин. - C. .
  13. Харківська А. А. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ. - C. .
  14. Чаговець А. І. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні. - C. .
  15. Методика навчання і виховання

  16. Білєр О. С. Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження.
  17. Голуб А. В. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями. - C. .
  18. Нечерда В. Б. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу. - C. .
  19. Толкачова А. С. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів. - C. .
  20. Бугайські читання

  21. Бабійчук Т. В. Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів.
  22. Беценко Т. П. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти. - C. .
  23. Божко О. П. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5–9 класів на уроках української мови. - C. .
  24. Бойко В. М., Давиденко Л. Б. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників. - C. .
  25. Бондаренко Ю. І. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі. - C. .
  26. Братко В. О. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі. - C. .
  27. Бутурлим Т. І. Прихований навчальний план програм із української літературидля старших класів загальноосвітньої школи. - C. .
  28. Вертій О. І. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури. - C. .
  29. Вітченко А. О., Вітченко А. Ю. Теоретичне обґрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків. - C. .
  30. Голуб Н. М., Проценко Л. І. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови (до методики викладання у вищій школі). - C. .
  31. Дворецька Л. О. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням. - C. .
  32. Довіна М. С. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи. - C. .
  33. Жила С. О. Консультації як форма вивчення літератури у виші. - C. .
  34. Левченко Т. М. Збагачення мовлення учнів 5–7 класів лексикою з націнально-культурним компонентом. - C. .
  35. Лілік О. О. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ. - C. .
  36. Марущак О. М. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку. - C. .
  37. Міщенко О. В. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах. - C. .
  38. Покатилова О. О. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу. - C. .
  39. Чубань Т. В. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах. - C. .
  40. Чупріна О. В. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3–4 класах. - C. .
  41. Шевченко З. О. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі. - C. .
  42. Шуляр В. І. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури. - C. .
  43. Професійна підготовка

  44. Бескорса В. М. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми.
  45. Кочерга О. М. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя. - C. .
  46. Острянко Т. С. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу. - C. .
  47. Отрошко Т. В. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій – соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства. - C. .
  48. Саркісова А. В. Модель формування спеціаліста технічної галузі. - C. .
  49. Ткаченко Л. І. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи. - C. .
  50. Фролова І. В. Науково-дослідницька діяльність студентів – передумова випереджувального саморозвитку фахівця. - C. .
  51. Швецова Г. І. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки. - C. .
  52. Вітчизняний і зарубіжний досвід

  53. Лукашова Н. І. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу (до 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама).
  54. Яценко В. В. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX – початок XX ст.) – ступінь дослідження проблеми. - C. .
  55. Наші автори. - C. .
  56. Правила щодо оформлення рукописів. - C. .
  57. Редакційна колегія. - C. .
2012
№ 7
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського