Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68857:Псих.-пед.н./2012/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя]
: зб. наук. пр..- Ніжин. Психолого-педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Методологія і теорія педагогіки

  4. Бойко В. О. Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження. - C. 7-10.
  5. Гевчук Н. С. Теоретичні основи виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища. - C. 11-14.
  6. Гуріч В. О. До проблеми соціально-педагогічної роботи зі збереження освітніх навичок дітей у закладах охорони здоров’я. - C. 15-18.
  7. Завацька Л. М. Програма "Вибір" як модель соціально-педагогічної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 19-22.
  8. Кальченко Л. В. Організація системи роботи з сім’єю у контексті профілактики соціального сирітства: сімейно-центрований підхід. - C. 23-26.
  9. Коваленко Є. І. Методологічна функція історії педагогіки у становленні майбутнього педагога. - C. 27-34.
  10. Ліфарєва Н. В. Активізація людей похилого віку у культурно-дозвіллєвій діяльності проекту "Університет третього віку". - C. 35-39.
  11. Павлюк Л. М. Теоретичні аспекти проблеми формування соціальної компетентності старших підлітків. - C. 40-43.
  12. Плахотнік О. В. Роль почуттів співпереживання у виховному процесі сучасної школи. - C. 44-47.
  13. Поліщук В. А. Інтеграція як провідна тенденція міжнародного розвитку соціальної роботи і соціальної освіти у ХХІ ст.. - C. 48-54.
  14. Поліщук К. М. Теоретичні засади експериментального дослідження формування світоглядних уявлень старших дошкільників. - C. 55-58.
  15. Руденька Т. М. Арт-педагогіка як інновація сучасної професійно-педагогічної теорії і практики. - C. 59-63.
  16. Сьомкіна І. С. Модель комплексної організації соціально-педагогічної роботи ЦСССДМ з неблагополучними сім’ями. - C. 64-71.
  17. Методика навчання і виховання

  18. Гужва Т. М. Використання інноваційних технологій у формуванні професійних цінностей майбутніх соціальних працівників. - C. 72-76.
  19. Загородня Л. П., Марєєва Т. В. Методика визначення готовності майбутніх вихователів до створення позитивного професійного іміджу. - C. 77-82.
  20. Калаур С. М., Олексюк Н. С. Доцільність використання акмеологічного підходу для самореалізації майбутнього фахівця. - C. 83-86.
  21. Кетеван К. Декілька порад щодо спілкування з дітьми. - C. 87-89.
  22. Кручек В. А. Формування культури педагогічної взаємодії на лекційних заняттях. - C. 90-93.
  23. Лизун І. Ф. Роль соціально-педагогічного консультування у роботі з підлітками із сімей трудових мігрантів. - C. 94-97.
  24. Пасічник О. О. Структура і критерії комунікативних умінь та результати визначення рівня їх сформованості у майбутніх соціальних педагогів. - C. 98-102.
  25. Ткаченко Н. М. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності. - C. 103-108.
  26. Професійна підготовка

  27. Аніщук А. М. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку. - C. 109-113.
  28. Бєлєнька Г. В. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах університетської освіти. - C. 114-119.
  29. Залібовська-Ільніцька З. В. Система підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери до роботи з дітьми, що мають відхилення у розвитку. - C. 120-124.
  30. Кобилянська Л. І. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх соціальних гувернерів у процесі вишівської підготовки. - C. 125-131.
  31. Копилова С. В. Передумови удосконалення професійної підготовки фахівців із соціальної роботи. - C. 132-138.
  32. Лисакова І. В. Соціальна педагогіка та педагогіка дозвілля в підготовці менеджерів оціокультурної діяльності. - C. 139-142.
  33. Міщик Л. І. Оптимізація підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності. - C. 143-148.
  34. Петришин Л. Й. Формування креативності майбутніх соціальних педагогів в умовах професійної підготовки. - C. 149-154.
  35. Петрюк І. М. Компетентнісний підхід у підготовці соціальних педагогів і працівників до роботи з дезадаптованими клієнтами. - C. 155-160.
  36. Яблочніков С. Л. Cкладові професійної підготовки магістрів з економічної кібернетики. - C. 161-165.
  37. Вітчизняний і зарубіжний досвід

  38. Житомирська Т. М. Проблема опрацювання та засвоєння регіонального досвіду полікультурної освіти в українському Подунав’ї у процесі підготовки соціальних педагогів. - C. 166-170.
  39. Дужа-Задорожна М. П. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’єю у різних типах вищих навчальних закладів Німеччини. - C. 171-177.
  40. Кисла Н. Ю. Теорія та досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентів із соматичними захворюваннями в Україні та за кордоном. - C. 178-183.
  41. Коваленко В. О. Ідеї трудового виховання в педагогічній спадщині Дж. Дьюї. - C. 184-188.
  42. Коваль В. В. Фізичне виховання молоді в педагогічній творчій спадщині відомих українських педагогів ХХ ст.. - C. 189-193.
  43. Крапивний Я. М. Формування педагогічної техніки майбутніх учителів у духовних закладах Чернігівщини ХVII–XVIII ст.. - C. 194-197.
  44. Лакуста Т. Д. Дослідження проблеми статеворольової соціалізації у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. - C. 198-203.
  45. Попов О. А. Сучасний стан системи соціально-педагогічної і соціальної роботи з молоддю в Німеччині. - C. 204-209.
  46. Поприткіна Д. Ш. Проблема наукової організації праці майстра виробничого навчання у педагогічній спадщині С. Я. Батишева. - C. 210-213.
  47. Трубавіна І. М. Закордонний досвід соціально-педагогічної роботи з сім’єю. - C. 214-217.
  48. Наші автори. - C. 218-219.
2012
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського