Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2020/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ужгородського університету
: зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Pedagogika. Sotsialna robota

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бигар Г. П., Піц І. І., Шевчук К. Д. Сформована професійна ідентичність − запорука високого рівня педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи. - C. 9-12.
  4. Болотна А. В. Сімейне неблагополуччя як фактор злочинності неповнолітніх. - C. 13-17.
  5. Бондар Ю. В. Розвиток творчих умінь молодших школярів з особливими освітніми потребами з використанням інтерактивних технологій. - C. 18-21.
  6. Вайнагій Т. М. Принципи відбору та організації навчального матеріалу для формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у говорінні майбутніх лікарів в умовах полікультурного середовища. - C. 22-30.
  7. Гузинець О. В. Толерантність як результат духовно-релігійного виховання студентської молоді. - C. 31-34.
  8. Гура А. М. Дистанційна освіта як напрям інформатичної підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей до застосування ікт у професійній діяльності. - C. 35-38.
  9. Зозуляк-Случик Р. В. Cучасні реалії стану сформованості професійно-етичної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 39-42.
  10. Іванченко О. О. Потенціал використання досвіду земської емеритури в ході реалізації пенсійної реформи в Україні. - C. 43-48.
  11. Колесник Н. Є., Поліщук О. П., Краснова Н. М. Професійна підготовка здобувачів вищої освіти засобами дизайну. - C. 49-53.
  12. Копняк К. В. Структурно-функціональна модель формування управлінської компетентності майбутніх економістів у процесі фахової підготовки. - C. 54-58.
  13. Кравченко Т. М. Освітні пропозиції як забезпечення вимог ринку праці з підготовки маркетологів у Великобританії. - C. 59-63.
  14. Кузьма І. І. Розвиток медіаосвіти дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (1959–2018 рр.). - C. 64-69.
  15. Кучеров Г. Г., Палилюлько О. М., Гуменюк І. М. Соціальні аспекти діяльності сільських "просвіт" правобережної України у 1921-1922 рр.: благодійність. - C. 70-76.
  16. Максимова О. О. Формування екологічної компетентності у дітей старшої групи закладів дошкільної освіти. - C. 77-80.
  17. Михнюк С. В., Кубіцький С. О. Педагогічна взаємодія в діяльності соціального працівника: характеристика провідних наукових підходів до проблеми. - C. 81-87.
  18. Нелін Є. В. Діяльність Августа Айхорна (1878–1949) як приклад поширення ідей психоаналітичної педагогіки. - C. 88-91.
  19. Оксенюк О. В. Складові професійного розвитку соціальних працівників у пенітенціарній системі. - C. 92-95.
  20. Пасічна О. В. Методичні аспекти вивчення пасивних дієприкметників у процесі вивчального читання в курсі "українська мова як іноземна". - C. 96-100.
  21. Повідайчик М. М. Конкурентоспроможність учителя математики: сутність і структура поняття. - C. 101-105.
  22. Повідайчик О. С., Попик М. М. Методологічні підходи до підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанного бізнесу у вищій школі. - C. 106-110.
  23. Помирча С. В. Урок гендерної рівності як засіб удосконалення мовленнєвої діяльності учнів. - C. 111-115.
  24. Попадич О. О. Концептуальні засади формування правової компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 116-119.
  25. Розман І. І. Становлення педагогічної бібліографії та біобібліографії в Україні. - C. 120-123.
  26. Теличко Т. В. Педагогічні умови формування фахової компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти на засадах міждисциплінарного підходу. - C. 124-127.
  27. Товканець О. С., Матейко О. Ю. Напрями інформатизації освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти. - C. 128-132.
  28. Федорова М. А. Особливості емоційного розвитку сучасних дітей в аспекті становлення міжособистісних взаємин. - C. 133-137.
  29. Чайковська Г. Б. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку. - C. 138-142.
  30. Шепелєва Н. В. Світовий досвід формування соціальної активності студентської молоді у дозвіллєвій діяльності. - C. 143-147.
  31. Янкович О. І., Гичка В. П. Педагогічні технології в закладі дошкільної освіти: реальність чи вимисел учених?. - C. 148-152.
  32. Грабовська Т. І., Грабовський О. В. Особливості дистанційного навчання у післядипломній педагогічній освіті Закарпаття. - C. 154-159.
  33. Дем’янчук О. О., Адамович І. В. Теоретичні засади використання інтерактивних технологій в навчальному процесі. - C. 160-163.
  34. Качур Б. М., Качур М. М. Професійна діяльність менеджерів освіти в умовах полікультурного регіону. - C. 164-168.
  35. Кожем’якіна І. В. Інноваційні технології як інструмент професійного розвитку вчителя в умовах післядипломної освіти. - C. 169-173.
  36. Кравчина О. Є. Використання комп’ютерно орієнтованого навчального середовища для розвитку підприємницької компетентності учнів (європейський досвід). - C. 174-179.
  37. Орос В. М., Петечук В. М. Використання триалогічного навчання у системі післядипломної освіти педагогів. - C. 180-184.
  38. Палько Т. В. Інформаційно-психологічний супровід педагога в умовах неперервної освіти. - C. 185-190.
  39. Петрасова А, Химинець А. Критичне мислення та школа XXI століття. - C. 191-196.
  40. Романовська Л. І., Василенко О. Соціально-психологічний стан жінок, які стали жертвами насильства в сім’ї. - C. 197-200.
  41. Смагіна Т. М., Шуневич О. М. Параметри та індикатори реалізації принципів педагогіки партнерства в освітньому процесі. - C. 201-206.
  42. Шостачук Т. В. Життя і творчість Богдана Наврочиньського – одного З фундаторів польської педагогіки культури. - C. 207-211.
  43. Juhász E., Bordás I. The main characteristics of cultural education in Hungary. - C. 212-219.
2020
Вип. 1 (46)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського