Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ужгородського університету
: зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Pedagogika. Sotsialna robota

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Атрощенко Т. Теоретичні основи процесу формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців: зарубіжний досвід. - C. 11-14.
  4. Барановська О. Реалізація міжпредметних зв’язків у старшій школі: дидактичний аспект. - C. 15-17.
  5. Барладим В. Досвід застосування груп соціальних мереж як засобу організації неформальної освіти дітей та молоді. - C. 18-20.
  6. Басай Н. Реалізація культурологічного підходу через діалог культур у змісті навчального посібника елективного курсу "німецькомовні країни". - C. 21-26.
  7. Бичок А. Особливості підготовки фахівця економічного профілю в німецькомовних країнах. - C. 27-29.
  8. Бондар Т. Інклюзивна компетентність педагогічних працівників у США. - C. 30-34.
  9. Борщ К. Алкоголізм як форма девіативної сімейної поведінки: наслідки та засоби протидії. - C. 35-38.
  10. Брюханова Т. Підвищення мотивації студентів до здорового способу життя шляхом впровадження спортивно-орієнтованих технологій навчання. - C. 39-40.
  11. Ваколя З. Використання досвіду морального виховання в сучасній школі (на основі педагогічної преси Закарпаття 1920-1930 рр.). - C. 41-44.
  12. Васильєва Г., Гайсак І., Тополянський С. До проблеми вдосконалення змісту навчальної науково-дослідної роботи студентів на прикладі спеціальності "фізика ядра і елементарних частинок". - C. 45-47.
  13. Велущак М. Вплив сучасних тенденцій глобалізації на підготовку майбутних фахівців з міжнародного бізнесу в США. - C. 48-51.
  14. Вербицька В. Бухгалтерська освіта в контексті інноваційного освітнього процесу. - C. 52-54.
  15. Голубенко Т. Нормативно-правове забезпечення соціально-правового захисту людей похилого віку україни як передумова здійснення патронажної роботи: теоретичні аспекти. - C. 55-57.
  16. Горішна Н. Феномен соціального підприємництва: сутність і критерії. - C. 58-61.
  17. Горленко В. Зарубіжний досвід розвитку ІК-компетентності вихователів дошкільної освіти. - C. 62-67.
  18. Гуменюк С. Фахова підготовка майбутніх учителів фізичної культури засобами інноваційних технологій – вимога часу. - C. 68-70.
  19. Данко Д., Сойма Н. Підготовка майбутніх соціальних працівників до застосування медико-соціальних технологій в роботі з "дітьми групи ризику". - C. 71-73.
  20. Довганич М. До питання застосування аудіолінгвального методу навчання іноземних мов. - C. 74-76.
  21. Зобенько Н. Сучасний стан дитинства в Україні. - C. 77-80.
  22. Ігнатенко Н. Методика застосування технології проблемного навчання при вивченні історії в школі. - C. 81-84.
  23. Іконнікова М. Особливості професійної підготовки філологів в університетах Німеччини. - C. 85-88.
  24. Калаур С. Педагогічний потенціал загальнонаукових принципів, покладених в основу системи професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до розв’язання конфліктів. - C. 89-92.
  25. Кампов С. Співпраця сім’ї та дошкільного закладу у вихованні дітей. - C. 93-96.
  26. Канюк О. Використання інтерактивних методів навчання студентів немовних спеціальностей у ВНЗ на заняттях з іноземної мови. - C. 97-100.
  27. Кіш Н. Ігрові технології як ефективний засіб навчання професійного іншомовного спілкування майбутніх фахівців різних спеціальностей. - C. 101-104.
  28. Козубовська І, Сідун Л. Зарубіжний досвід забезпечення освітньої рівності. - C. 105-108.
  29. Копилова С. Технологія організації спільної діяльності суб’єктів професійної підготовки магістрів соціальної роботи. - C. 109-113.
  30. Кравчина Т. Методичні аспекти використання рольових ігор на уроках іноземної мови. - C. 114-116.
  31. Криворучко А. Змістово-процесуальні особливості методики підготовки майбутнього вчителя хімії до оцінювання навчальних досягнень учнів. - C. 117-121.
  32. Кучерук О. Методологічні підходи формування математичної компетентності майбутніх інженерів-програмістів. - C. 122-125.
  33. Лещук Г., Петришин Л. Вплив демографічних процесів на соціальну стабільність у суспільстві. - C. 126-128.
  34. Маляр Л. Розвиток шкільництва та мовно-літературної освіти на Закарпатті у другій половині ХІХ – на початку ХХ століть. - C. 129-132.
  35. Маріонда І. Особливості вузівської підготовки фахівця фізичної культури. - C. 133-136.
  36. Мартинець Л. Функції управління професійним розвитком учителів. - C. 137-139.
  37. Марфинець Н. Духовний розвиток учнів у контексті реалізації змісту літературного краєзнавства в сучасній школі. - C. 140-143.
  38. Меркулова Н., Мільчевська Г. Управлінські відносини в системі соціальної роботи. - C. 144-146.
  39. Мовчан Л. Формування іншомовної лексичної компетентності студентів Швеції. - C. 147-149.
  40. Нагорняк С. Структура, критерії, показники та рівні сформованості правосвідомості студентів за спеціальністю правознавство. - C. 150-153.
  41. Олійник Г. Критерії, показники та рівні сформованості майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності. - C. 154-156.
  42. Олійник К. Формування професійної ідентичності соціальних працівників за допомогою тренінгів. - C. 157-160.
  43. Оліховська Л. Теоретичні основи професійного самовизначення: психологічний аспект. - C. 161-164.
  44. Омельчук О. Особливості використання пpoблeмного нaвчaння в умoвax пiдгoтoвки шкoляpiв зa тexнoлoгiчним пpoфiлeм. - C. 165-167.
  45. Опачко М. Дидактичний менеджмент: філософський аспект сутності поняття. - C. 168-171.
  46. Парфанович А. Історичні умови розвитку та соціальні характеристики міжстатевих стосунків молоді. - C. 172-175.
  47. Патинок О. Становлення відповідальності як професійно значущої якості майбутнього фахівця соціальноїсфери: психологічний аспект. - C. 176-179.
  48. Повідайчик О. Функції науково-дослідницької діяльності в системі соціальної роботи. - C. 180-182.
  49. Поліщук В. Підготовка майбутніх соціальних працівників США до вивчення полікультурного середовища як складова формування міжкультурної компетентності. - C. 183-185.
  50. Поліщук Ю. Соціальне виховання учнівської молоді як важлива педагогічна проблема. - C. 186-188.
  51. Попадич О. Методики формування правових знань майбутніх магістрів педагогіки, викладачів вищої школи під час навчання у вищому навчальному закладі. - C. 189-192.
  52. Попик Ю. Організація діяльності інтегрованих соціальних служб в територіальних громадах. - C. 193-196.
  53. Постригач Н. Модель підготовки вчителя, орієнтованої на школу в Греції. - C. 197-199.
  54. Розлуцька Г. Виховний потенціал журналу "Душпастир". - C. 200-203.
  55. Розман І. Теоретико-літературні поняття: необхідність розуміння художніх творів та явищ літературного процесу. - C. 204-206.
  56. Рокосовик Н. Зарубіжний досвід підготовки педагогів засобами дистанційного навчання. - C. 207-209.
  57. Романишина О. Методологічн підходи формування професійної ідентичності майбутніх учителів засобами інформаційних технологій. - C. 210-213.
  58. Романовська Л. Праксеологічний підхід до підготовки майбутніх працівників соціальної сфери. - C. 214-216.
  59. Рум’янцева К. Впровадження математичних методів у професійну підготовку майбутніх економістів. - C. 217-220.
  60. Рюль В, Бартош О. Мобільність молоді на пограниччі (на прикладі України, Польщі та Угорщини). - C. 221-225.
  61. Савельчук І. Суб'єктивні передумови розвитку середовища підготовки соціальних працівників. - C. 226-229.
  62. Сивохоп Е. Формування професійно-особистісних компетентностей фахівця фізичної культури. - C. 230-232.
  63. Синякова В. Соціально-педагогічний і психологічний супровід гендерного виховання школярів. - C. 233-235.
  64. Сікора Я. Реалізація змішаного навчання у вищому навчальному закладі. - C. 236-239.
  65. Слозанська Г. Взаємозв’язок професійної підготовки студентів спеціальності "соціальна робота" у ВНЗ з можливістю їхнього працевлаштування. - C. 240-243.
  66. Слюсаренко О. Поняття "лідер" і "лідерство" в сучасній науковій літературі. - C. 244-246.
  67. Смужаниця Д. Перекладні методи у навчанні іноземних мов. - C. 247-249.
  68. Смук О. Інкультурація та формування етнонаціональної ідентичності українця в умовах глобалізації. - C. 250-252.
  69. Cтойка О. Зміни напрямків діяльності та структури американської вищої школи. - C. 253-256.
  70. Товканець О. Менеджмент освіти в політиці формування європейської освітньої стратегії. - C. 257-262.
  71. Товт В. Підвищення професійної майстерності вчителя фізичної культури в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 263-265.
  72. Цимбровська Х. Лінгвопрагматичні особливості фахового мовлення у змісті формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному спілкуванні майбутніх педіатрів. - C. 266-270.
  73. Шандор Ф. Сакралізаційні та секулярізаційні тенденції в суспільстві ризиків. - C. 271-276.
  74. Шостакович-Корецька Л., Шевченко-Макаренко О., Ревенко Г. Інформованість про стигму і дискримінацію, що пов’язані з віл-інфекцією серед студентів-медиків. - C. 277-280.
  75. Юрченко А., Хворостіна Ю. Віртуальна лабораторія як складова сучасного експерименту. - C. 281-283.
  76. Онуфрів А. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в усному академічному спілкуванні майбутніх маркетологів на основі презентації. - C. 284-288.
  77. Вихідні дані.
2016
Вип. 2 (39)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського