Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ужгородського університету
: зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Pedagogika. Sotsialna robota

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Атрощенко Т. Теоретичні аспекти готовності майбутніх вчителів до професійної діяльності в етнопедагогічному середовищі початкової школи. - C. 11-14.
  4. Бабинець М., Козубовська І. Сучасні технології підготовки майбутніх менеджерів до ділового іншомовного спілкування. - C. 15-18.
  5. Бабіч О. Критерії та рівні формування комунікативно-дискурсивної культури майбутнього офіцера-прикордонника. - C. 19-22.
  6. Бадер С. Соціально-педагогічний супровід соціалізації молодшого школяра: змістовний аспект. - C. 23-26.
  7. Байбакова О. Міжкультурна компетентність як складова професіоналізму соціальних працівників у США. - C. 27-30.
  8. Бартош О., Шандор Ф., Рюль В. Окремі аспекти реформування організації соціальної роботи та підготовки соціальних працівників у Великій Британії. - C. 31-36.
  9. Бескорса О., Павлович Г. Дидактична гра як метод формування германомовної комунікативної компетентності молодших школярів. - C. 37-40.
  10. Білик Н. Теоретико-методичні засади медіації як соціально-педагогічної технології врегулювання шкільних конфліктів. - C. 41-44.
  11. Bogutska A. The role of the committee, supporting the group convenors and resources of the universities of the third age in the UK. - C. 45-50.
  12. Бондар Т. Тенденції розвитку інклюзивної освіти в Канаді: законодавчий аспект. - C. 51-54.
  13. Бондаренко С., Пилипишин О. Гуманітарна складова навчання у ВМНЗ. - C. 55-57.
  14. Бондаренко Н. Соціальна підтримка як загальнолюдська потреба в контексті вирішення завдань соціальної роботи з особами із проблемами психічного здоров’я. - C. 58-62.
  15. Борщ К. Ставлення населення Ужгорода до трансформації традиційних сімейно-шлюбних стосунків та цінностей. - C. 63-66.
  16. Брижак Н. Професійна мобільність як фахова якість майбутнього вчителя. - C. 67-70.
  17. Ванівська О. Реалізація компетентнісного підходу в процесі викладання іноземної мови у вищій школі. - C. 71-75.
  18. Винник Н. Використання інтерактивних технологій при формуванні готовності вчителів фізичного виховання до спортивно-оздоровчої діяльності у середніх навчальних закладах. - C. 76-79.
  19. Гайдамашко І. Технології оптимізації взаємовідносин в учнівському колективі. - C. 80-83.
  20. Герасимчук В. Особливості освітньої політики Австро-Угорщини на Закарпатті у другій половині ХІХ століття. - C. 84-87.
  21. Гирила ольга. Екстраполяція позитивного надбання та позиціонування від негативу російського досвіду підготовки учнівської молоді до сімейного життя у системі освіти України. - C. 88-93.
  22. Годованець Н., Леган В. Когнітивно-комунікативний підхід при навчанні іноземної мови. - C. 94-96.
  23. Горішна Н., Слозанська Г. Програми подвійних спеціальностей у сфері соціальної роботи: аналіз досвіду США та Великобританії. - C. 97-100.
  24. Гуменна І. Структура готовності майбутніх лікарів до професійної комунікації. - C. 101-104.
  25. Гусак Л., Гулівата І. Математичне моделювання як засіб здійснення професійної спрямованості навчання математики на економічних спеціальностях ВНЗ. - C. 105-107.
  26. Демешко І. Полісемія термінологічного апарату компетентнісної парадигми в освіті: сучасний стан проблеми. - C. 108-111.
  27. Депчинська І. Методи і форми організації гуманітарної освіти в школах Підкарпатської Русі. - C. 112-115.
  28. Дідо Н. До проблеми викладання фразових дієслів в англійській мові. - C. 116-119.
  29. Дроздова В. Застосування кооперованого навчання як різновиду сучасних педагогічних технологій для розвитку науково-педагогічних працівників. - C. 120-122.
  30. Желанова В. Готовність майбутнього вихователя до розвитку творчого потенціалу дошкільника: сутність та структура. - C. 123-125.
  31. Зоря Ю. Роль телекомунікаційних проектів у патріотичному вихованні старшокласників. - C. 126-129.
  32. Канюк О. Сучасні підходи до іншомовної освіти майбутніх фахівців. - C. 130-133.
  33. Кас’яненко О. Особливості організації навчання дошкільників з вадами слуху в ДНЗ. - C. 134-137.
  34. Кіш Н. Принципи формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. - C. 138-141.
  35. Кобаль В. Історична ретроспектива мобільності студентів та викладачів у вищій освіті Угорщини. - C. 142-145.
  36. Козак М. Формування лексичної компетенції у процесі професійної підготовки майбутніх економістів. - C. 146-149.
  37. Козубовська І., Атрощенко Т. Підготовка педагогічних кадрів в системі дистанційної освіти Великої Британії. - C. 150-153.
  38. Козубовський Р. Деякі особливості девіантних проявів на міжетнічному ґрунті та їх профілактика. - C. 154-156.
  39. Корнюш Г. Пропозиції М. М. Ланге щодо реорганізації викладання педагогіки в жіночих гімназіях кінця ХІХ ст.. - C. 157-160.
  40. Кравчина Т. Арт-технології на заняттях з англійської мови. - C. 161-164.
  41. Лещук Г. Соціальні аспекти проявів мобінгу у професійному середовищі. - C. 165-167.
  42. Ліба О. Теоретичні основи використання інноваційних технологій навчання математики в початковій школі. - C. 168-171.
  43. Лучкевич В. Діяльність міжнародної організації франкофонії у формуванні сучасного європейського культурно-освітнього простору. - C. 172-175.
  44. Марфинець Н. Патріотичне виховання школярів на матеріалі літературного краєзнавства. - C. 176-179.
  45. Мільчевська Г. Самореалізація особистості як соціально-педагогічна проблема. - C. 180-182.
  46. Місько Н. Методологія моделювання наукового тезаурусу вітчизняної теорії управління освітою. - C. 183-186.
  47. Назарук В. Особливості використання здоров’язбережувальних технологій у підготовці майбутніх лікарів. - C. 187-189.
  48. Ніколаєску І. Сучасні освітні веб-сайти як засіб професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти. - C. 190-193.
  49. Онищук А. Вплив використання інтерактивних технологій на формування готовності майбутніх перекладачів до професійної діяльності. - C. 194-197.
  50. Опачко М. Діагностика когнітивних стилів учнів у процесі вивчення фізики. - C. 198-202.
  51. Палагнюк М., Лімбах Ф., Палагнюк І. Особливості проведення семінарського заняття у вищому правоохоронному навчальному закладі. - C. 203-207.
  52. Паржницький О. Формування професійної компетентності у майбутніх кваліфікованих робітників як педагогічна проблема. - C. 208-211.
  53. Повідайчик О., Варга Н. Роль додаткової освіти в процесі формування готовності студентів до науково-дослідної роботи. - C. 212-214.
  54. Поліщук В. Соціальна робота з біженцями. - C. 215-218.
  55. Попадич О., Мордяк Я. Проблема розвитку професійної компетентності майбутнього керівника навчального закладу в наукових підходах. - C. 219-222.
  56. Попович І. Реалізація дослідницької парадигми в педагогічній освіті Великої Британії. - C. 223-225.
  57. Потюк І. Особливості моделі компетентного студента у змісті сучасної іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 226-229.
  58. Рабійчук С. Здоров’я в системі ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 230-232.
  59. Ратинська О. Соціальна профілактика адиктивної поведінки підлітків. - C. 233-237.
  60. Рідкодубська А. Аналіз проблеми розвитку професійної мобільності спеціалістів соціальної сфери в науковій літературі. - C. 238-240.
  61. Рудніцька К. Сутність понять "компетентнісний підхід", "компететентність", "компетенція", "професійна компетентність" у світлі сучасної освітньої парадигми. - C. 241-244.
  62. Середа І. Педагогічні умови використання тай-бо аеробіки в процесі фізичного виховання студентів факультету іноземних мов тернопільського національного педагогічного університету ім.В.Гнатюка. - C. 245-247.
  63. Сивохоп Е., Маріонда І., Товт В. Педагогічні умови формування самопізнання фахівця фізичної культури в процесі навчання у вищій школі. - C. 248-252.
  64. Скорнякова О. Теоретичні основи формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. - C. 253-257.
  65. Слободянюк О. Критеріально-рівневий підхід до формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів економічного профілю. - C. 258-261.
  66. Смук О. Сенс буття як особистісний феномен. - C. 262-264.
  67. Сойма Н. Психологічне консультування як важлива складова професійної соціальної роботи з дітьми, які мають порушення в адаптації. - C. 265-268.
  68. Cтойка О. Можливості використання досвіду функціонування вищої освіти США в Україні. - C. 269-271.
  69. Stremetska V. Women's prison and post-penitentiary philanthropy in the ХІХth - early ХХth century. - C. 272-275.
  70. Талалай Ю. Мовна освіта в Австрії: пропаганда мультилінгвізму. - C. 276-278.
  71. Терещук В. Віртуальне навчальне середовище: сутність та психолого- педагогічні умови його створення. - C. 279-283.
  72. Тимофєєва О. Зміст і методика педагогічного експерименту з формування соціально-комунікативної компетентності у майбутніх судноводіїв у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 284-289.
  73. Tovkanets H. Theoretical aspects of legal education of primary school pupils. - C. 290-292.
  74. Товканець О. Проблема підготовки фахівців з менеджменту освіти у сучасній психолого-педагогічній літературі. - C. 293-297.
  75. Трубачева С., Чорноус О. Метапредметна діяльність старшокласників в умовах профільного навчання. - C. 298-301.
  76. Туряниця В., Туряниця В. Самостійна робота студентів як вид творчої діяльності, фактор модернізації навчального процесу та підвищення якості вищої освіти. - C. 302-305.
  77. Химченко О. Особливості виміру результатів культурного саморозвитку майбутніх учителів. - C. 306-308.
  78. Хмуринська Т. Аналіз проблеми безпритульності та бездоглядності дітей та особливості їх реабілітації. - C. 309-311.
  79. Царик О. Особливості професійної підготовки учителів-філологів у Галичині на початку ХХ ст.. - C. 312-315.
  80. Чейпеш І., Кухта М. Трансформація дидактичних принципів культуровідповідності й полікультурності в навчальному процесі з іноземної мови. - C. 316-318.
  81. Черепаня Н. Виховання дітей дошкільного віку у взаємодії з соціальним довкіллям. - C. 319-322.
  82. Човрій М., Сухацька Л. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського музичного фольклору. - C. 323-326.
  83. Швець Т. Сучасний соціально-демографічний портрет неповнолітніх правопорушників. - C. 327-329.
  84. Шиманська М. Соціальна нерівність та освіта: історичні аспекти. - C. 330-333.
  85. Щурова Н. Роль здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу в зміцненні здоров’я школярів. - C. 334-336.
  86. Якубова Л. Особливості методичної роботи соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 337-341.
  87. Яцишина О., Мельничук І. Гуманітарна підготовка майбутніх лікарів: філософський аспект. - C. 342-344.
  88. Вихідні дані.
2016
Вип. 1 (38)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського