Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2014/33<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Антонюк О. В., Чопик Т. В. Структура та зміст дисципліни "Фармакологія у фізичному виховані і спорті". - C. 9-11.
- Бабенко А. Л. Теоретико-методичні особливості інтеграційних занять зі спортивних ігор у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. - C. 11-14.
- Бабенко Л. В. Педагогічні орієнтації системи навчання образотворчому мистецтву в УРСР. - C. 14-17.
- Бабинець М. М. Підготовка майбутніх менеджерів до оволодіння технікою ведення бесіди в іншомовному діловому спілкуванні. - C. 18-20.
- Бабушко С. Р. Особливості навчальної діяльності учителя дорослих у побудові суб‘єкт-суб‘єктних відносин у внутрішньофірмовому навчанні. - C. 20-23.
- Бигар Л. І. Форми, методи і засоби фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп в умовах сучасного ВНЗ. - C. 23-26.
- Блажук О. А. Інформаційні технології у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 26-29.
- Вдовичин Т. Я., Жидик В. Б., Кобильник Т. П. Використання web-сервсу Wolfram|Alpha для розв’язування диференціальних рівнянь. - C. 29-32.
- Войтович І. С. Аксioлoгiчнi передумови підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 33-36.
- Герлянд Т. М. Експериментальне дослідження загальноосвітньої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників-аграріїв: констатувальний етап. - C. 36-39.
- Гончарук О. М. Інтегроване навчання української пунктуації на основі виразного читання учнів початкових класів. - C. 39-42.
- Горбатюк Р. М., Фендьо О. М. Основні напрями формування професійної культури майбутніх інженерів-педагогів у галузі транспорту. - C. 43-46.
- Грабовська Т. І., Грабовський О. В., Баторі-Тарці З. І. Основні напрямки і форми профілактичної діяльності щодо ВІЛ/СНІДУ в учнівському середовищі. - C. 46-50.
- Данко Д. В., Повідайчик О. С. Медико-соціальна робота з різними категоріями клієнтів. - C. 51-54.
- Дацків І. Є. Історичні та соціально-культурні передумови формування професійної освіти у Закарпатті. - C. 54-57.
- Дерев’янко О. В. Модель-професіограма майбутнього інженера-магістра машинобудівної галузі, як основа формування професійної компетентності фахівця. - C. 58-60.
- Дзюба П. М. Теоретико-методичні засади лекційного виду занять в дисципліні "Радіаційного, хімічного, біологічного захисту підрозділів прикордонної служби". - C. 60-63.
- Драч І. І. Андрагогічні засади підготовки магістрантів педагогіки вищої школі. - C. 63-66.
- Жиленко Р. В. Особливості планування в процесі соціальної роботи в громаді. - C. 67-69.
- Завгородня Т. К., Білавич Г. В. Розвиток позашкільної сільськогосподарської освіти в Західній Україні (1920-1930-ті рр.). - C. 69-72.
- Зобенько Н. А. Соціальний захист дитинства в Україні. - C. 72-75.
- Ішутіна О. Є. Етапи формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя рідної мови. - C. 76-79.
- Кайдан Н. В., Пащенко З. Д. Організація системи поточного самоконтролю результатів оцінювання. - C. 79-82.
- Кевпанич М. М., Опачко М. В. Концепція підготовки шкільної молоді до життя і праці у педагогічній спадщині А. Волошина. - C. 82-85.
- Кіш Н. В. Вплив методів навчання на ефективність формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. - C. 85-87.
- Кокор М. М. Особливості використання педагогічної рефлексії у процесі професіоналізації викладача – початківця англійської мови за професійним спрямуванням. - C. 88-91.
- Колонуто Д. К. Сучасні технології у викладанні іноземних мов. - C. 92-94.
- Корнієнко В. В. Традиційні та сучасні форми та методи організації навчальної діяльності бакалаврів гуманітарних наук з прикладної лінгвістики (досвід США). - C. 94-98.
- Куленко О. А. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів хімії. - C. 98-101.
- Литвинова С. Г. Основи моделювання хмарно-орієнтованого навчального середовища учня загальноосвітнього навчального закладу. - C. 101-108.
- Лукащук І. М. Міжпредметні зв’язки у підготовці майбутніх медичних сестер у медичному коледжі. - C. 108-111.
- Марко М. М. Науковий аналіз складових поняття "математична компетентність учителів початкових класів". - C. 111-114.
- Марфинець Н. В. Форми організації літературного краєзнавства у школах Закарпаття за радянської доби. - C. 115-118.
- Микитенко Н. О. Реалізація диференційного підходу до формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю. - C. 118-121.
- Михалевич В. М., Чухно М. В. Наближена модель приватної хмари у навчанні вищої математики. - C. 122-126.
- Олійник К. С. Професійна етика та спілкування в соціальній роботі. - C. 126-128.
- Олефіренко Н. В. Дидактичні електронні ресурси у системі сучасних засобів навчання. - C. 129-133.
- Островська Н. Д. Формування якостей лідера в процесі підготовки майбутніх фахівців агротехнічного профілю. - C. 133-135.
- Панченко М. В. Міжнародно-закріплені принципи правомірної поведінки неповнолітніх як профілактична ланка в роботі фахівців соціально-правового захисту населення. - C. 135-137.
- Петрицин І. О. Дидактичні функції засобів мультимедіа у процесі підготовки майбутнього вчителя. - C. 137-140.
- Полєхіна В. М. Медико-соціальна робота: передумови становлення та сучасний стан. - C. 140-142.
- Поліщук В. А. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з біженцями: зарубіжний досвід. - C. 143-145.
- Поліщук Ю. Й. Проблема визначення сфери професійної діяльності соціальних педагогів різних спеціалізацій. - C. 146-149.
- Полюк В. С. Принципи формування професійної готовності персоналу прикордонного відомства. - C. 149-152.
- Попадич О. О. Критерії, показники та рівні правової вихованості майбутнього фахівця (студента вищого навчального закладу) як системної якості особистості. - C. 152-155.
- Постригач Н. О. Концептуальні моделі професійної підготовки учителя в країнах ЄС на зламі століть. - C. 156-159.
- Пришляк О. Ю. Упровадження стандартів професійного розвитку фахівців соціономічної сфери: зарубіжний досвід. - C. 159-163.
- Пудова С. С. Професійна культура викладача медичної та біологічної фізики очима майбутніх лікарів. - C. 163-166.
- Райковська Г. О. Формування готовності до самовдосконалення у процесі індивідуалізації професійної підготовки. - C. 166-169.
- Романишина Л. М., Лоїк Г. Б. Розвиток інноваційних технологій в педагогічній освіті України. - C. 169-172.
- Сафронова Г. В. Основні характеристики економіко-правової компетентності фахівця. - C. 173-176.
- Семеніхіна О. В., Юрченко А. О. Уміння візуалізувати навчальний матеріал засобами мультимедіа як фахова компетентність учителя. - C. 176-179.
- Слободянюк О. М. Професійно-етична компетентність менеджера: значення у професійній діяльності та умови формування у ВНЗ. - C. 179-182.
- Слюсар Т. А. Сутність, зміст і функції педагогічної діагностики професійної компетентності. - C. 182-184.
- Смук О. Т., Козубовський М. Р. Сенс життя молоді як соціальна проблема та життєва стратегія. - C. 185-186.
- Столбов Д. В. Сутність і зміст поняття інтернет-безпеки сучасного школяра. - C. 187-189.
- Теличко Н. В. Особливості системного підходу до формування педагогічної майстерності вчителів початкової школи. - C. 190-192.
- Токарчук О. М. Математична компетентність фахівців економічного профілю: критерії оцінювання сформованості. - C. 193-196.
- Трегуб О. Д. Методика організації проблемного навчання студентів-педагогів. - C. 196-199.
- Третько В. В. Перспективи розвитку системи професійної підготовки магістрів міжнародних відносин в Україні. - C. 200-203.
- Федоренко О. М. Принципи добору змісту підручника з іноземної мови для студентів юридичних спеціальностей. - C. 203-206.
- Ходань О. Адаптація майбутніх фахівців бізнесу і права до навчальної діяльності. - C. 206-209.
- Швардак М. В. Кейс-метод у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 209-211.
- Шеремета Л. П. Використання творчості Т. Г. Шевченка на початковому етапі навчання діалогічного мовлення іноземних студентів-медиків. - C. 212-215.
- Ястремська С. О., Мельничук І. М., Усинська О. С. Система контролю якості медсестринської освіти у США – теорія і практика. - C. 215-218.
| 2014 | | Вип. 33
|
|
|
|