Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2014/32<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ужгородського університету
: зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Pedagogika. Sotsialna robota

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акуленко І. Шляхи набуття досвіду методичної діяльності студентами математичних спеціальностей під час навчання у вищому навчальному закладі. - C. 9-12.
  4. Алєксєєнко І. Реалізація краєзнавчого компоненту змісту навчання іноземної мови у старшій школі (на матеріалі елективного курсу з англійської мови). - C. 12-14.
  5. Балагур Л., Діденко О. Сутність, зміст і структура готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до управління основними підрозділами охорони державного кордону. - C. 15-17.
  6. Барна Х. Природа особистісних цінностей дошкільника . - C. 18-20.
  7. Бескорса О. Зміст та структура інформаційної компетенції вчителя англійської мови в початкових класах. - C. 20-22.
  8. Бичок А. Говоріння як мета і засіб комунікативного навчання іноземній мові в процесі міжкультурного іншомовного спілкування майбутніх фахівців економічних та технічних спеціальностей. - C. 22-24.
  9. Браніцька Т. Конфліктологічна складова підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери в європейських країнах. - C. 25-27.
  10. Бредіхін В. Внутрішня позиція студента та професійна самовизначеність в майбутній професії. - C. 28-29.
  11. Брижак Н. Модернізація підготовки майбутніх учителів початкової школи до краєзнавчої роботи. - C. 29-32.
  12. Василенко О. Особливості вибору майбутньої професії абітурієнтами вищих навчальних закладів: гендерний аспект. - C. 32-34.
  13. Ващенко О. Методика організації здоров'язбережувального освітнього середовища початкової школи. - C. 34-36.
  14. Велущак М. Вимоги ринку праці США до фахівців з міжнародного бізнесу . - C. 37-39.
  15. Вербицька В. Проблеми системного забезпечення якості навчання в вищих навчальних закладах. - C. 39-40.
  16. Вовканич М. Самосвідомість як чинник особистісного розвитку підлітка. - C. 41-42.
  17. Волкодав Т. Диференціація фахової підготовки майбутніх молодших спеціалістів фінансово-економічного профілю. - C. 43-45.
  18. Волошина І. Полікультурна спрямованість вищої освіти як складова професійної підготовки майбутніх фольклористів (на прикладі США). - C. 46-48.
  19. Гайдамашко І. Третирування у шкільному середовищі та причини його виникнення. - C. 49-51.
  20. Гвоздецька Б. Соціокультурні практики мешканців пограниччя західного кордону України як прояв пограничної ідентичності. - C. 51-54.
  21. Гнидюк О. Сутність, особливості змісту і структура готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до фізичного самовдосконалення. - C. 54-57.
  22. Годованець Н. Застосування прямого методу навчання іноземної мови. - C. 57-59.
  23. Головня В. Новий етап у графічній підготовці студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 59-62.
  24. Гомонюк О. Особливості професійної підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери у скандинавських країнах. - C. 62-64.
  25. Горішна Н. Особливості споживання соціальних послуг людьми похилого віку у терироріальних центрах соціального обслуговування. - C. 65-68.
  26. Дацків І. Професійна освіта жінок у Закарпатті (1919 – 1939 рр. ). - C. 68-73.
  27. Диховичний О., Дудко А. Практичний аналіз якості тестів з вищої математики. - C. 73-78.
  28. Іванова В. Проблема лідерства в колективі дітей дошкільного віку. - C. 78-81.
  29. Калаур С. Потенціал акмеологічного підходу у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників. - C. 81-84.
  30. Кізин І. Художньо-трудова підготовка в світлі досвіду реформаторської педагогіки ХХ ст. . - C. 84-87.
  31. Кіш Н. Емоційний інтелект як складова розвитку міжкультурної компетенції інженера. - C. 87-89.
  32. Кіяновська Н., Рашевська Н. Використання платформи piazza у процесі навчання вищої математики студентів технічних ВНЗ. - C. 89-93.
  33. Козак М. Комунікативний метод навчання іноземних мов. - C. 93-95.
  34. Козубовська І., Постолюк М. До питання про теоретико–методологічні аспекти спілкування. - C. 95-97.
  35. Козубовський Р. До питання про класифікацію суб’єктів профілактики девіантної поведінки неповнолітніх. - C. 97-99.
  36. Кравчина Т. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів-механіків при професійно-орієнтованому вивченні англійської мови. - C. 99-101.
  37. Кузьма-Качур М. Проектна діяльність в навчально-виховному процесі природознавства. - C. 101-105.
  38. Кульчицький В. Філософське підґрунтя патріотичного виховання в Україні другої половини ХХ століття. - C. 105-108.
  39. Лампека Ю., Борщ К. Ставлення молодих людей до сексуальних меншин. - C. 108-111.
  40. Леган В. До проблеми використання інноваційних методів у викладанні іноземних мов. - C. 111-113.
  41. Лещук Г. Однодітна сім’я як соціальний феномен сучасності. - C. 114-116.
  42. Логутіна Н. Шляхи удосконалення викладання іноземної мови в економічному ВНЗ для формування готовності до професійного іншомовного спілкування у майбутніх менеджерів. - C. 116-117.
  43. Матвійчина С. Особливості організації навчального процесу в коледжах та можливості предметів природничого циклу у саморозвитку студентів. - C. 118-120.
  44. Миколаєнко Н. "професійна культура": аналіз наукових досліджень. - C. 120-123.
  45. Мищишин І. Теоретичні підходи до пояснення сімейного насильства. - C. 123-125.
  46. Москалюк Н. Використання системи завдань в процесі формування дослідницьких умінь студентів при вивченні біологічних дисциплін. - C. 126-128.
  47. Мочан Т. Педагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності. - C. 129-131.
  48. Мурадханян І. Навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх правознавців. - C. 131-132.
  49. Назаренко Г. Потенціал громадсько-активних шкіл для виховання культури демократизму старшокласників. - C. 133-135.
  50. Нищак І. Підвищення якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема. - C. 135-137.
  51. Ніколаєску І. Особливості професійно-педагогічної діяльності викладача післядипломної освіти. - C. 137-139.
  52. Опачко М. Удосконалення системи формування проективної компетентності майбутнього вчителя фізики. - C. 140-142.
  53. Палінчак В. До питання про визначення поняття "менеджмент" науковцями України і США. - C. 143-144.
  54. Петришин Л. Теоретико-методичні основи формування креативності майбутніх соціальних педагогів у навчально-виховному процесі вишу. - C. 144-148.
  55. Поліщук В. Праксеологічний підхід як інноваційна основа вдосконалення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 148-150.
  56. Поліщук Ю. Особливості роботи соціальних педагогів в закладах інтернатного типу з дітьми-сиротами та дітьми позбавленими батьківської опіки. - C. 150-153.
  57. Пономарева Н. Використання блогів у навчанні інформатики майбутніх учителів математики. - C. 153-155.
  58. Попович І. Формування дослідницької компетенції як важлива складова професіоналізму вчителя. - C. 155-156.
  59. Попович О. До питання особливостей конструктивної діяльності дітей дошкільного віку. - C. 156-158.
  60. Пришляк О. Розвиток фахівців соціономічної сфери в професійних асоціаціях й об’єднаннях. - C. 159-161.
  61. Рабійчук С. Формування моральних ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців соціальної сфери у середовищі організованої дозвіллєвої діяльності. - C. 162-164.
  62. Рацюк О. Теоретико-методологічні засади дослідження процесів розвитку іншомовної дидактики. - C. 165-167.
  63. Розлуцька Г. Традиції у вихованні здорового способу життя учнів народних шкіл у закарпатті (1919 – 1939 рр. ). - C. 167-169.
  64. Рюль В. Соціальні ризики трудової міграції на рівні сім’ї. - C. 170-172.
  65. Сидор І. Сучасні технології соціокультурної анімації . - C. 173-174.
  66. Сідун М. До проблеми організації позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови. - C. 175-176.
  67. Слозанська Г. Практикоорієнтованість системи професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у вищих навчальних закладах як умова формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців. - C. 177-179.
  68. Смук О. Психологічний супровід дітей-сиріт - необхідна складова соціального супроводу. - C. 180-181.
  69. Спіріна Т., Зарюгіна Ю. Особливості адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі. - C. 182-184.
  70. Степчук Н., Ляховець Л. Актуальні аспекти підвищення ефективності фізичного самовдосконалення студентської молоді . - C. 184-186.
  71. Стойка О. До питання про можливості використання досвіду США з підвищення якості вищої освіти в Україні. - C. 187-189.
  72. Стражнікова І. Еволюція теорії і практики релігійно-морального виховання в західному регіоні України. - C. 189-192.
  73. Товканець Г. Теорії людського, соціального і культурного капіталу та їх вплив на розвиток вищої освіти. - C. 192-195.
  74. Товканець О. Теоретичні аспекти освітнього менеджменту вищого навчального закладу. - C. 195-197.
  75. Федьович О. Змістова структура професійного інтересу майбутніх учителів фізики. - C. 197-200.
  76. Хмуринська Т. Аналіз результатів дослідження потреб обдарованих дітей середньої та старшої школи . - C. 200-202.
  77. Шеремет А. Спектр професійних обов’язків майбутніх соціальних педагогів у центрах матері та дитини та готовність студентів до їх виконання. - C. 202-204.
2014
Вип. 32
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського