Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2014/32<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Акуленко І. Шляхи набуття досвіду методичної діяльності студентами математичних спеціальностей під час навчання у вищому навчальному закладі. - C. 9-12.
- Алєксєєнко І. Реалізація краєзнавчого компоненту змісту навчання іноземної мови у старшій школі (на матеріалі елективного курсу з англійської мови). - C. 12-14.
- Балагур Л., Діденко О. Сутність, зміст і структура готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до управління основними підрозділами охорони державного кордону. - C. 15-17.
- Барна Х. Природа особистісних цінностей дошкільника . - C. 18-20.
- Бескорса О. Зміст та структура інформаційної компетенції вчителя англійської мови в початкових класах. - C. 20-22.
- Бичок А. Говоріння як мета і засіб комунікативного навчання іноземній мові в процесі міжкультурного іншомовного спілкування майбутніх фахівців економічних та технічних спеціальностей. - C. 22-24.
- Браніцька Т. Конфліктологічна складова підготовки майбутніх фахівців соціономічної сфери в європейських країнах. - C. 25-27.
- Бредіхін В. Внутрішня позиція студента та професійна самовизначеність в майбутній професії. - C. 28-29.
- Брижак Н. Модернізація підготовки майбутніх учителів початкової школи до краєзнавчої роботи. - C. 29-32.
- Василенко О. Особливості вибору майбутньої професії абітурієнтами вищих навчальних закладів: гендерний аспект. - C. 32-34.
- Ващенко О. Методика організації здоров'язбережувального освітнього середовища початкової школи. - C. 34-36.
- Велущак М. Вимоги ринку праці США до фахівців з міжнародного бізнесу . - C. 37-39.
- Вербицька В. Проблеми системного забезпечення якості навчання в вищих навчальних закладах. - C. 39-40.
- Вовканич М. Самосвідомість як чинник особистісного розвитку підлітка. - C. 41-42.
- Волкодав Т. Диференціація фахової підготовки майбутніх молодших спеціалістів фінансово-економічного профілю. - C. 43-45.
- Волошина І. Полікультурна спрямованість вищої освіти як складова професійної підготовки майбутніх фольклористів (на прикладі США). - C. 46-48.
- Гайдамашко І. Третирування у шкільному середовищі та причини його виникнення. - C. 49-51.
- Гвоздецька Б. Соціокультурні практики мешканців пограниччя західного кордону України як прояв пограничної ідентичності. - C. 51-54.
- Гнидюк О. Сутність, особливості змісту і структура готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до фізичного самовдосконалення. - C. 54-57.
- Годованець Н. Застосування прямого методу навчання іноземної мови. - C. 57-59.
- Головня В. Новий етап у графічній підготовці студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 59-62.
- Гомонюк О. Особливості професійної підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери у скандинавських країнах. - C. 62-64.
- Горішна Н. Особливості споживання соціальних послуг людьми похилого віку у терироріальних центрах соціального обслуговування. - C. 65-68.
- Дацків І. Професійна освіта жінок у Закарпатті (1919 – 1939 рр. ). - C. 68-73.
- Диховичний О., Дудко А. Практичний аналіз якості тестів з вищої математики. - C. 73-78.
- Іванова В. Проблема лідерства в колективі дітей дошкільного віку. - C. 78-81.
- Калаур С. Потенціал акмеологічного підходу у професійній підготовці майбутніх соціальних працівників. - C. 81-84.
- Кізин І. Художньо-трудова підготовка в світлі досвіду реформаторської педагогіки ХХ ст. . - C. 84-87.
- Кіш Н. Емоційний інтелект як складова розвитку міжкультурної компетенції інженера. - C. 87-89.
- Кіяновська Н., Рашевська Н. Використання платформи piazza у процесі навчання вищої математики студентів технічних ВНЗ. - C. 89-93.
- Козак М. Комунікативний метод навчання іноземних мов. - C. 93-95.
- Козубовська І., Постолюк М. До питання про теоретико–методологічні аспекти спілкування. - C. 95-97.
- Козубовський Р. До питання про класифікацію суб’єктів профілактики девіантної поведінки неповнолітніх. - C. 97-99.
- Кравчина Т. Особливості формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів-механіків при професійно-орієнтованому вивченні англійської мови. - C. 99-101.
- Кузьма-Качур М. Проектна діяльність в навчально-виховному процесі природознавства. - C. 101-105.
- Кульчицький В. Філософське підґрунтя патріотичного виховання в Україні другої половини ХХ століття. - C. 105-108.
- Лампека Ю., Борщ К. Ставлення молодих людей до сексуальних меншин. - C. 108-111.
- Леган В. До проблеми використання інноваційних методів у викладанні іноземних мов. - C. 111-113.
- Лещук Г. Однодітна сім’я як соціальний феномен сучасності. - C. 114-116.
- Логутіна Н. Шляхи удосконалення викладання іноземної мови в економічному ВНЗ для формування готовності до професійного іншомовного спілкування у майбутніх менеджерів. - C. 116-117.
- Матвійчина С. Особливості організації навчального процесу в коледжах та можливості предметів природничого циклу у саморозвитку студентів. - C. 118-120.
- Миколаєнко Н. "професійна культура": аналіз наукових досліджень. - C. 120-123.
- Мищишин І. Теоретичні підходи до пояснення сімейного насильства. - C. 123-125.
- Москалюк Н. Використання системи завдань в процесі формування дослідницьких умінь студентів при вивченні біологічних дисциплін. - C. 126-128.
- Мочан Т. Педагогічна майстерність як вищий рівень педагогічної діяльності. - C. 129-131.
- Мурадханян І. Навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх правознавців. - C. 131-132.
- Назаренко Г. Потенціал громадсько-активних шкіл для виховання культури демократизму старшокласників. - C. 133-135.
- Нищак І. Підвищення якості інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема. - C. 135-137.
- Ніколаєску І. Особливості професійно-педагогічної діяльності викладача післядипломної освіти. - C. 137-139.
- Опачко М. Удосконалення системи формування проективної компетентності майбутнього вчителя фізики. - C. 140-142.
- Палінчак В. До питання про визначення поняття "менеджмент" науковцями України і США. - C. 143-144.
- Петришин Л. Теоретико-методичні основи формування креативності майбутніх соціальних педагогів у навчально-виховному процесі вишу. - C. 144-148.
- Поліщук В. Праксеологічний підхід як інноваційна основа вдосконалення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 148-150.
- Поліщук Ю. Особливості роботи соціальних педагогів в закладах інтернатного типу з дітьми-сиротами та дітьми позбавленими батьківської опіки. - C. 150-153.
- Пономарева Н. Використання блогів у навчанні інформатики майбутніх учителів математики. - C. 153-155.
- Попович І. Формування дослідницької компетенції як важлива складова професіоналізму вчителя. - C. 155-156.
- Попович О. До питання особливостей конструктивної діяльності дітей дошкільного віку. - C. 156-158.
- Пришляк О. Розвиток фахівців соціономічної сфери в професійних асоціаціях й об’єднаннях. - C. 159-161.
- Рабійчук С. Формування моральних ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців соціальної сфери у середовищі організованої дозвіллєвої діяльності. - C. 162-164.
- Рацюк О. Теоретико-методологічні засади дослідження процесів розвитку іншомовної дидактики. - C. 165-167.
- Розлуцька Г. Традиції у вихованні здорового способу життя учнів народних шкіл у закарпатті (1919 – 1939 рр. ). - C. 167-169.
- Рюль В. Соціальні ризики трудової міграції на рівні сім’ї. - C. 170-172.
- Сидор І. Сучасні технології соціокультурної анімації . - C. 173-174.
- Сідун М. До проблеми організації позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови. - C. 175-176.
- Слозанська Г. Практикоорієнтованість системи професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у вищих навчальних закладах як умова формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців. - C. 177-179.
- Смук О. Психологічний супровід дітей-сиріт - необхідна складова соціального супроводу. - C. 180-181.
- Спіріна Т., Зарюгіна Ю. Особливості адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі. - C. 182-184.
- Степчук Н., Ляховець Л. Актуальні аспекти підвищення ефективності фізичного самовдосконалення студентської молоді . - C. 184-186.
- Стойка О. До питання про можливості використання досвіду США з підвищення якості вищої освіти в Україні. - C. 187-189.
- Стражнікова І. Еволюція теорії і практики релігійно-морального виховання в західному регіоні України. - C. 189-192.
- Товканець Г. Теорії людського, соціального і культурного капіталу та їх вплив на розвиток вищої освіти. - C. 192-195.
- Товканець О. Теоретичні аспекти освітнього менеджменту вищого навчального закладу. - C. 195-197.
- Федьович О. Змістова структура професійного інтересу майбутніх учителів фізики. - C. 197-200.
- Хмуринська Т. Аналіз результатів дослідження потреб обдарованих дітей середньої та старшої школи . - C. 200-202.
- Шеремет А. Спектр професійних обов’язків майбутніх соціальних педагогів у центрах матері та дитини та готовність студентів до їх виконання. - C. 202-204.
| 2014 | | Вип. 32
|
|
|
|