Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2014/30<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ужгородського університету
: зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Pedagogika. Sotsialna robota

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авраменко К. Теоретичні засади реалізації освітніх інновацій у підготовці вчителів у системі вищої педагогічної освіти України. - C. 7-9.
  4. Алмашій І. Особливості формування екологічної культури молоді природоцентричного типу в діяльності громадських організацій. - C. 9-13.
  5. Бабинець М. Вербальні і невербальні засоби спілкування в менеджменті. - C. 13-14.
  6. Bartosh O. To the issue of theoretical training of social work bachelors in Great Britain. - C. 14-18.
  7. Бедевельська М. Педагогічна технологія формування педагогічної майстерності вчителя іноземної мови на основі компенентнісного підходу. - C. 18-21.
  8. Бигар Л. Деякі аспекти історичних етапів розвитку лікувальної фізкультури в системі освіти. - C. 21-23.
  9. Бичок А. Полікультурне навчання США: спільність цілей у вивченні англійської та рідної мови. - C. 23-26.
  10. Білорус А. Інформаційне середовище – один із факторів формування інформаційної культури майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 26-28.
  11. Блажук О., Островська Н. Дистанційна освіта – сучасна форма вищої освіти. - C. 28-30.
  12. Бодруг Н. Модель формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя з дисциплін гуманітарного циклу засобами інтерактивних технологій. - C. 30-34.
  13. Водяна О. Організація практик у підготовці майбутніх фахівців до соціального супроводу сімей, в яких перебувають діти під опікою. - C. 34-37.
  14. Гапонова О. Методи і форми розвитку інформаційно-комунікаційних умінь учителів початкової школи у системі післядипломної освіти. - C. 37-39.
  15. Гінсіровська І. "Організація успішної діяльності" як спецкурс у підготовці майбутніх фахівців у вищих технічних навчальних закладах. - C. 39-42.
  16. Годованець Н. Комунікативний метод як засіб вивчення іноземної мови. - C. 42-44.
  17. Горішна Н. Особливості функціонування в Україні сучасної системи соціального обслуговування людей похилого віку. - C. 44-47.
  18. Демчак М. Ідеї полікультурності педагогів доби просвітництва у практиці підготовки сучасного вчителя початкових класів. - C. 47-50.
  19. Демянчук М. Особливості підготовки бакалаврів сестринської справи до професійної діяльності. - C. 50-52.
  20. Єгорова В. Сучасні педагогічні технології розвитку науково-педагогічних працівників у контексті євроінтеграційних процесів у вищій освіті. - C. 52-55.
  21. Карбованець О. Психолого-педагогічні основи формування знань. - C. 55-57.
  22. Кобрій О., Брода М. Розвиток ідеї демократизації змісту педагогічної освіти вчителя впродовж другої половини ХХ ст.. - C. 57-60.
  23. Козолуп М. Міждисциплінарний підхід до формування академічної комунікативної компетенції у студентів природничих спеціальностей в університетах США. - C. 60-63.
  24. Козубовська І. Професійний розвиток фахівців шкільного консультування в США. - C. 63-65.
  25. Козубовський Р. Аналіз діяльності суб’єктів профілактики девіантної поведінки неповнолітніх. - C. 65-66.
  26. Корольова Т. Модель формування професійно-етичної культури майбутнього лікаря у процесі гуманітарної підготовки. - C. 66-69.
  27. Кошманюк М. Особливості формування здорового способу життя студентів в умовах вищого навчального закладу. - C. 69-73.
  28. Кравчина Т. До питання відбору навчального матеріалу з англійської мови. - C. 73-76.
  29. Кульчицький В. Філософсько-світоглядні передумови розвитку патріотичного виховання в Україні (історичний аспект). - C. 76-79.
  30. Лабінська Б. Використання методичних ідей Карла Тумлірца у процесі реалізації прямого методу навчання німецької мови на Буковині (друга половина XIX – перша половина XX ст.). - C. 79-82.
  31. Леврінц М. Цілі в структурі мотивації професійної-педагогічної діяльності майбутніх вчителів іноземних мов. - C. 82-84.
  32. Лещук Г. Взаємодія школи та сім’ї у профорієнтаційній роботі з учнями. - C. 84-86.
  33. Логвиненко Т. Вища освіта Данії, Норвегії, Швеції у сучасному європейському вимірі. - C. 86-89.
  34. Мартинів О. Особливості підготовки майбутніх економістів до збереження здоров’я шляхом популяризації здорового способу життя. - C. 89-92.
  35. Марфинець Н. Обґрунтування змісту літературного краєзнавства для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів Закарпаття. - C. 92-95.
  36. Машкаринець-Бутко А. Трудове виховання молоді в інтернатних закладах Закарпаття. - C. 95-98.
  37. Мешко Г. Курс "професійне здоров’я педагога" в системі підготовки майбутніх учителів до здоров’ятворчої діяльності. - C. 98-100.
  38. Михайлишин У. Розвиток лінгвістичної освіти за козацької доби. - C. 100-103.
  39. М’ясковський М. Організація та реформування педагогічної освіти в міжнародному контексті. - C. 103-106.
  40. Нахаєва Я. Термінологічний аналіз основних понять у реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх лікарів. - C. 106-109.
  41. Новакова Л. Особливості формування культури здоров’я майбутніх лікарів у спеціальних медичних групах. - C. 109-111.
  42. Омельчук О. Педагогічне обґрунтування структури та змісту програми профільного навчання за спеціалізацією "художня обробка матеріалів". - C. 111-114.
  43. Опачко М. Комплексний підхід у формуванні методичної майстерності вчителя фізики. - C. 114-117.
  44. Павленко А. Теоретичні основи і практика реалізації контекстного навчання: перспективи розвитку. - C. 117-119.
  45. Павлишин Г. Модель формування іншомовної фонетичної компетенції у студентів-медиків при професійно орієнтованому вивченні англійської мови. - C. 119-122.
  46. Палихата Е. Підготовка учнів початкових класів до вивчення розділових знаків у діалогічних текстах і репліках. - C. 122-125.
  47. Пасічник О. Особливості використання ділових ігор на заняттях з іноземної мови у ВНЗ. - C. 125-127.
  48. Петришин Л. Змістовий аспект формування креативності майбутніх соціальних педагогів як запорука ефективності їх професійної діяльності. - C. 127-131.
  49. Поліщук В. Технології медико-соціальної роботи у діяльності соціального працівника. - C. 131-134.
  50. Поліщук Ю. Правові засади соціально-педагогічної діяльності як основа професійного становлення соціального педагога. - C. 134-137.
  51. Попович І. Особливості підготовки вчителя-дослідника у Великій Британії. - C. 137-138.
  52. Поплавська О. Особливості математичної підготовки економістів. - C. 138-141.
  53. Приходькіна Н. Використання технології "переверненого навчання" у професійній діяльності викладачів вищої школи. - C. 141-144.
  54. Пришляк О. Особливості професійного розвитку фахівців соціально-педагогічної сфери. - C. 144-147.
  55. Ратинська О. Формування відповідального ставлення до здоров’я у підлітків. - C. 147-150.
  56. Рябець І. Етапи становлення професійної підготовки майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю за роки незалежності України. - C. 150-153.
  57. Серховець С. Структура готовності майбутніх офіцерів правоохоронних органів до кінологічного забезпечення оперативно-службової діяльності. - C. 153-155.
  58. Слозанська Г. Супервізія в соціальній роботі: основні підходи та принципи. - C. 155-159.
  59. Смук О., Козубовський М. Соціальні проблеми сучасної молоді України в умовах трансформації політичної та соціально-економічної систем. - C. 159-161.
  60. Сопотницька О. Забезпечення вибору власної освітньої технології з урахуванням здібностей та індивідуальних особливостей у підготовці майбутніх учителів фізичної культури. - C. 161-164.
  61. Сорока О. Дитячий малюнок: характеристика, можливості. - C. 164-167.
  62. Суслов Т. Структурно-функціональна модель формування професійно-екологічної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки. - C. 167-170.
  63. Трухан М. Модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів. - C. 170-173.
  64. Хмуринська Т. Аналіз педагогічної технології формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів. - C. 173-176.
  65. Царенко О. Теоретичні підходи до організації наукової діяльності викладачів вищих військових навчальних закладів. - C. 176-178.
  66. Цвяк Л. Психолого-педагогічні умови ефективного навчання дорослих іноземної мови. - C. 178-180.
  67. Чудик А., Діденко О. Сутність, зміст, особливості та структура готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до застосування спеціальних засобів і заходів фізичного впливу в процесі оперативно-службової діяльності. - C. 180-183.
  68. Шелевер О. Діагностична робота в системі супроводу вихованців інтернатних закладів. - C. 183-186.
  69. Школяр Н. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх дизайнерів при вивченні культурології. - C. 186-189.
  70. Шлюз Б. Вибрані аспекти соціальної допомоги і соціальної роботи з бездомними в Польщі (на прикладі підкарпатського воєводства). - C. 189-193.
  71. Шпичко І. Основні підходи та умови розвитку соціальної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування. - C. 193-196.
  72. Ярославцева К., Смужаниця Д. Самостійна робота студента в процесі вивчення іноземної мови. - C. 196-198.
2014
Вип. 30

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського