Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2013/28<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Андрійчук А. Електронний навчально-методичний комплекс для проведення лабораторних занять із фізики у ВНЗ морського профілю. - C. 7-10.
- Бабинець М., Козубовська І. Особливості ділового листування в менеджменті. - C. 10-12.
- Бартош О. До проблеми професійної підготовки соціальних працівників у Великій Британії. - C. 13-18.
- Безбородих С. Особистісно-діяльнісний підхід у розвитку конкурентоспроможного педагога. - C. 19-21.
- Богдан Л. До проблеми англомовної підготовки випускників ужгородської греко-католицької богословської академії імені Теодора Ромжі. - C. 21-25.
- Варга Н. Самозайнятість населення як форма соціально-економічної адаптації: регіональний аспект. - C. 25-30.
- Войтович О. Спілкування викладача та студента як основа гуманізації навчання хімічних дисциплін. - C. 30-33.
- Грабчак Д. Розв’язання нестандартних задач на елективних курсах з фізики як фактор розвитку евристичного мислення учнів. - C. 33-38.
- Губанова А., Савченко В. Застосування моделей фізичних процесів під час вивчення динаміки рідин у курсі фізики для студентів природничих факультетів ВНЗ. - C. 38-42.
- Гур’євська О., Ісичко Л. Принципи реалізації особистісно-орієнтованого навчання фізики у вищій школі. - C. 43-45.
- Дацків І. Підготовка ремісників у Закарпатті (1919 – 1939 рр.). - C. 45-48.
- Джежуль Т. Самостійна робота як елемент методичної системи навчання вищої математики майбутніх судноводіїв. - C. 49-51.
- Доброштан О., Гудирева О. Особливості викладання курсу "вища математика" для майбутніх судноводіїв з урахуванням стандартів "International Маritime Organization". - C. 51-56.
- Канюк О. Деякі аспекти підготовки соціальних працівників в Німеччині в умовах болонської реформи. - C. 56-59.
- Караман О. Поняття, сутність і зміст соціально-виховної роботи з неповнолітніми засудженими у спеціальних виховних установах . - C. 59-64.
- Карбованець О., Куруц Н. Організація процесу засвоєння знань з мікробіології студентами медичних спеціальностей. - C. 64-68.
- Карнаушенко Ю. Обучение студентов выбору методов экспериментального исследования процесса терморадиационной сушки дисперсных материалов. - C. 69-72.
- Кіктєва А., Небога А., Садовий М., Трифонова О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі експериментального відображення універсальних сталих. - C. 73-76.
- Козубовський Р. Студентська молодь як важливий ресурс волонтерства. - C. 76-78.
- Кончович К. Використання навчальних тренінгів у підготовці майбутніх учителів-філологів. - C. 78-81.
- Котко Я. Сутність та можливості інтернет-підтримки професійної підготовки майбутнього вчителя. - C. 81-85.
- Краснова Н. Теоретико-методологічний аспект специфіки технологій у соціально-педагогічній роботі. - C. 85-91.
- Кузьменко О. Розвиток наукового мислення студентів в процесі розв’язування задач професійного спрямування із загального курсу фізики1. - C. 91-94.
- Липчанко-Ковачик О. Наукові основи використання інтерактивних технологій у школі. - C. 94-97.
- Ляшко М. Теоретико–методологічні засади дослідження проблеми міжетнічних відносин. - C. 97-99.
- Мартинів О. Аналіз стану готовності студентів до здорового способу життя як показника культури здоров’язбереження. - C. 100-103.
- Марфинець Н., Опачко М. Експертиза електронного посібника з літературного краєзнавства: теоретичний аспект. - C. 103-107.
- Маслєннікова Д., Попова Т. Взаємовплив пізнавальної діяльності та розвитку емоційно-психологічної сфери учнів засобами музейної педагогіки . - C. 107-112.
- Нахаєва Я. Дефінітивний аналіз дослідження педагогічної проблеми підготовки майбутніх лікарів. - C. 113-115.
- Палінчак В. Психологічні аспекти комунікативних процесів у менеджменті. - C. 116-118.
- Пермінова Л. Розвиток професійної компетентності вчителів початкових класів у системі неперервної освіти. - C. 119-123.
- Повідайчик О., Борщ К. Організація практичної підготовки магістрів соціальної роботи. - C. 123-126.
- Прудкий О. Міжпредметна екскурсія як засіб формування фізичного мислення учнів. - C. 126-130.
- Растопчина О. Проблема діагностування якості і розвитку знань студентів у сучасній вищій школі. - C. 131-134.
- Рацюк О. Зміст моніторингових досліджень якості іншомовної освіти в сучасній школі. - C. 134-136.
- Рюль В. Дослідження моделей самостійного подолання життєвих труднощів у процесі соціалізації (на прикладі дітей трудових мігрантів Закарпаття) . - C. 137-141.
- Садовий М., Суховірська Л., Трифонова О. Акмеологічний підхід у вивченні окремих питань атомної фізики. - C. 141-146.
- Сивохоп Е. Контроль теоретичної та практичної підготовки студентів з навчальної дисципліни "теорія та методика викладання плавання". - C. 146-149.
- Сідун Л. Вирішення проблеми рівності освітніх можливостей в США. - C. 149-151.
- Сідун М. Педагогічні умови використання гри під час навчання іноземної мови учнів початкової школи. - C. 152-154.
- Смук О. Особливості спілкування дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. - C. 154-158.
- Стойка О. Деякі особливості організації навчального процесу у вищих навчальних закладах США. - C. 159-161.
- Стремецька В. Методи діяльності товариств патронажу звільнених з пенітенціарних установ у ХІХ - на початку ХХ ст.. - C. 161-165.
- Сусь Б. Вплив термінології на формування фізичних понять. - C. 165-168.
- Теличко Н. Роль педагогічного емпауерменту у формуванні педагогічної майстерності вчителів початкової школи. - C. 168-171.
- Хроленко М. Екологічні задачі як засіб розвитку екологічного мислення майбутніх вчителів біології. - C. 171-175.
- Чейпеш І. Поліфункціональність компетентностей у процесі формування іншомовної комунікативної культури сучасних студентів. - C. 175-178.
- Шишкін Г. Фахова спрямованість навчання фізики студентів технологічних спеціальностей. - C. 178-181.
- Шукатка О. Компетентнісний підхід у вирішенні проблем здоров’язбереження. - C. 182-185.
- Юрків Я. Насильство дітей у сім’ї як соціально-педагогічна проблема. - C. 185-189.
| 2013 | | Вип. 28
|
|
|
|