Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2011/23<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ужгородського університету
: зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Pedagogika. Sotsialna robota

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алмашій І. Використання портфоліо екологічних заходів освітніми закладами, громадськими організаціями та об’єднаннями. - C. 7-9.
  4. Андрієвський Б. Прогностичність як критерій ефективності педагогічних технологій. - C. 9-11.
  5. Бабинець М. Теоретичні аспекти комунікативних процесів у менеджменті. - C. 11-13.
  6. Байбакова О. Сучасні погляди на педагогічний менеджмент. - C. 13-16.
  7. Білосевич І. Технічне мислення як складова професійного мислення майбутнього вчителя технологій. - C. 16-18.
  8. Бойко В. Соціальна складова системи охорони здоров’я. - C. 19-21.
  9. Ваколя З. Актуалізація виховних цінностей у фахових педагогічних виданнях міжвоєнного Закарпаття: узагальнений аналіз. - C. 21-24.
  10. Василинка М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя на основі міжпредметних зв’язків. - C. 24-26.
  11. Вовканич М. Використання методів психотерапії в соціальній роботі. - C. 26-28.
  12. Гавришко С. Динаміка розвитку рухових здібностей, психофізіологічних та функціональних можливостей дівчаток 4-6 років. - C. 29-32.
  13. Гайдамашко І. Зарубіжний досвід попередження агресивної поведінки підлітків. - C. 32-34.
  14. Гецнюк В. Теоретичні передумови формування професійної культури вчителів початкових класів. - C. 35-36.
  15. Глебена Т. Історико-теоретичний дискурс до феномену обдарованості. - C. 37-39.
  16. Данко Д. Соціальна робота в медичній сфері. - C. 39-41.
  17. Довга С. Елементи професійної підготовки майбутніх вчителів до екологічного виховання молодших школярів. - C. 42-43.
  18. Зембицька М. Структурний аналіз програм підтримки молодих учителів у США. - C. 43-46.
  19. Зозуля І. Методичні рекомендації науково-педагогічному складу щодо покращення полікультурного виховання іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 46-48.
  20. Кіш Н. Соціокультурний аспект проблеми формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. - C. 48-50.
  21. Кліщ Г. Історичні аспекти становлення медичної освіти в Австрії. - C. 50-54.
  22. Корнієнко І. Ситуації неуспіху і їх опанування у процесі професіоналізації особистості у ВНЗ. - C. 54-57.
  23. Кравець О. Комунікативна компетенція у студентів немовних факультетів вищих навчальних закладів. - C. 57-59.
  24. Кривов’яз О. О. І. Астахов про підготовку майбутнього вчителя хімії до проведення шкільного учнівського експерименту . - C. 60-62.
  25. Криворучко І. Мотиваційна спрямованість процесу навчання з оволодіння універсальними компетенціями. - C. 62-64.
  26. Кухта М., Чейпеш І. Комунікативний підхід до формування іншомовної культури майбутніх фахівців туристської сфери. - C. 64-66.
  27. Кушнір І. Сутність маркетингово орієнтованої освіти керівника педагогічного коледжу. - C. 66-69.
  28. Кушнір С. Педагогічні умови формування готовності студентів-екологів до застосування знань з радіобіології у майбутній професійній діяльності. - C. 69-72.
  29. Леган В. До проблеми методів викладання іноземної мови.. - C. 72-74.
  30. Легеза І. Уніфікація шкіл підкарпатської русі на початку ХХ століття як фактор розвитку змісту гуманітарної освіти. - C. 75-77.
  31. Листопад О. Творчі завдання як засіб розвитку творчих здібностей старших дошкільників. - C. 78-81.
  32. Маргіта Н. Історична практика використання експериментування як методу дослідного навчання у роботі з дітьми дошкільного віку. - C. 81-83.
  33. Мардарова І. Методика підготовки студентів до використання комп’ютерних технологій в організації пізнавальної діяльності старших дошкільників. - C. 84-85.
  34. Марфинець Н. Аналіз підручників з літературного краєзнавства (на прикладі Закарпаття). - C. 86-90.
  35. Машкаринець-Бутко А. Соціально-педагогічні аспекти виховання у педагогічній спадщині О. В. Духновича. - C. 90-93.
  36. Микитенко Н. Концепція формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей. - C. 93-96.
  37. Михайлишин У. Збагачення німецького діалогічного мовлення студентів вищих навчальних закладів космогонічними фразеологізмами, що концептуалізують опозицію "вогонь–вода" . - C. 97-102.
  38. Мочан Т. Традиції та перспективи естетичного виховання школярів у контексті реформування української освіти. - C. 102-104.
  39. Опачко М. Психолого-педагогічні умови дидактичного проектування. - C. 105-107.
  40. Оришко С. Туристсько-краєзнавча діяльність у житті сучасного школяра. - C. 107-111.
  41. Орос О. Соціально-демографічні особливості неповнолітніх, які схильні до фізичного насилля. - C. 112-114.
  42. Пайда І. Аналіз підручників А. Волошина для вивчення природничих дисциплін. - C. 114-116.
  43. Панчик О. Становлення системи професійної підготовки учителя на Закарпатті в період Чехословацької республіки. - C. 117-119.
  44. Пелін О., Бартєнєва О. Поляризація столиці і провінції епохи постмодерна. - C. 119-121.
  45. Пермінова Л. Сучасні підходи до визначення складових характеристики викладча вищого навчального закладу. - C. 122-124.
  46. Петрус М. Роль сім’ї в педагогічній спадщині О.Духновича. - C. 124-127.
  47. Пинзеник О. Підготовка майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки дошкільників. - C. 127-129.
  48. Поліщук В. Професійно-етичні цінності соціальної роботи в сучасному суспільстві. - C. 129-131.
  49. Поліщук Ю. Правові засади соціально-педагогічної діяльності. - C. 132-134.
  50. Попова Т., Прудкий О. Формування культурно-наукового світогляду учнів у процесі навчання фізики. - C. 135-137.
  51. Пришляк О. Вплив соціального середовища на формування ціннісних орієнтацій молоді . - C. 138-140.
  52. Прокопів Л. Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект). - C. 141-143.
  53. Прокопович Ю. Щодо актів прояву інтелекту в діяльності. - C. 143-147.
  54. Рішко Л. Вплив рольових очікувань на характер сімейного спілкування подружжя. - C. 147-149.
  55. Рюль В. Дослідження феномену соціалізації в наукових концепціях розвитку особистості. - C. 150-154.
  56. Савич Л. Проблема розвитку зв’язного мовлення учнів у педагогічній спадщині О. М. Біляєва. - C. 154-157.
  57. Сивохоп Е., Маріонда І. Фактори впливу на формування готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до самопізнання в процесі фізичної підготовки та її особливості. - C. 157-161.
  58. Симодейко С. Теоретичні засади розвитку навичок самоменеджменту засобам педагогічного проектування. - C. 161-163.
  59. Сідун М. Моделювання процесу підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи з використанням навчальних ситуацій. - C. 164-168.
  60. Сідун Л. Адаптація вищої освіти України до загальноєвропейських вимог. - C. 168-170.
  61. Смук О. Фактори, які позитивно впливають на психічний розвиток особистості, що виховується в дитячому будинку сімейного типу. - C. 170-174.
  62. Сорока О., Банкул Л. Особливості проведення музикотерапевтичних занять з молодшими школярами. - C. 174-177.
  63. Стеблюк С. Соціологічні аспекти формування економічної культури у майбутніх фахівців сфери кооперації. - C. 177-179.
  64. Товканець Г. Врахування особливостей міжкультурної комунікації у педагогічній взаємодії. - C. 179-182.
  65. Товканець О. Розвиток професійно-технічної освіти в Україні. - C. 183-185.
  66. Третько В. Сучасні тенденції інноваційного розвитку системи вищої освіти в Україні. - C. 186-188.
  67. Туряниця В., Грабовська Т., Грабовський О. Формування готовності вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 188-190.
  68. Фенчак Л. Здоров’язберігаюча культура майбутніх вчителів початкових класів як показник їх професійної підготовки. - C. 190-192.
  69. Фізеші О. Особливості змісту початкової освіти в закарпатоукраїнських школах чехословацького періоду (1919-1938 рр.). - C. 193-195.
  70. Хома Т. Науково-методичне забезпечення з проблеми формування культури усного українського мовлення студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 195-197.
  71. Цісарук В. Аналіз основних напрямків професійно-педагогічної підготовки в галузі декоративно-ужиткового мистецтва (1950-і рр. – поч. ХХІ ст.). - C. 198-201.
  72. Чепур О. Креативний розвиток дітей дошкільного віку. - C. 202-204.
  73. Човрій С. Музично-педагогічна концепція Золтана Кодая. - C. 204-206.
  74. Шеремета В. Освітньо-професійна програма підготовки педагогів-хореографів та її практична реалізація. - C. 207-209.
  75. Шикітка Г. Актуальні виклики останнього конгресу педагогічного товариства "учительська громада". - C. 209-212.
  76. Шулла Т. Соціально-психологічні аспекти управління етносом. - C. 213-215.
  77. Шпеник С., Козубовська І. Моніторинг якості вищої освіти США. - C. 215-216.
2011
Вип. 23
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського