Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2011/21<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Акіншева І. Використання методики Марії Монтессорі у діяльності гувернера. - C. 9-10.
- Архипова С. Акмеологічні засади професійної підготовки соціальних працівників. - C. 10-13.
- Бабинець М. До питання про культуру іншомовного ділового спілкування майбутніх менеджерів. - C. 13-15.
- Бартош О., Цвяк Л. До проблеми надання соціальних послуг різним категоріям населення у Великій Британії. - C. 15-21.
- Безбородих С. Аксіологічні основи професійної підготовки майбутніх фахівців початкової школи. - C. 21-24.
- Бідюк Н. Організаційно-дидактичні засади професійної підготовки майбутніх учителів старшої школи в США. - C. 24-26.
- Бойко А. Спогади Костянтини Малицької як джерело до вивчення її біографії. - C. 26-29.
- Войцехівський О. Характеристика чинників, що впливають на формування готовності майбутніх офіцерів–прикордонників до професійної діяльності. - C. 29-31.
- Возна Ю. Соціалізація учнівської молоді як предмет науково-педагогічних досліджень. - C. 31-33.
- Вознюк О. Сучасні наукові підходи до аналізу професійного розвитку педагога. - C. 33-36.
- Гайдай І. Когнітивний критерій підготовки студентів ВНЗ до роботи з педагогічно занедбаними учнями. - C. 36-38.
- Гайдамашко І. Помилки сімейного виховання як фактор виникнення агресивної поведінки підлітків. - C. 38-41.
- Главацька О. Теоретико-сутнісна характеристика соціального захисту населення. - C. 41-45.
- Гомонюк О. Спрямованість змісту практичної підготовки на розвиток професійно-педагогічної культури майбутніх соціальних педагогів. - C. 45-47.
- Демиденко Т. Спільна діяльність батьків і дітей – основа виховного потенціалу традиційної української родини. - C. 47-49.
- Дроздов Д. Діагностика формування психологічних якостей майбутніх тренерів. - C. 49-51.
- Завгородня Т. Науково-пошукова діяльність як фактор професійно-особистісного розвитку студентів. - C. 51-54.
- Замлинська О. Нетрадиційні методи навчання керівника загальноосвітньої сільської школи у системі післядипломної освіти. - C. 54-57.
- Зварич О. Особливості волонтерської діяльності у Великій Британії. - C. 57-59.
- Зембицька М. Ефективність наставництва на різних етапах професійного розвитку вчителів-початківців (на прикладі США). - C. 59-63.
- Зобенько Н. Аналіз мотивів та механізмів формування девіантної, протиправної поведінки. - C. 63-66.
- Канюк О. Теоретичний аналіз понять "знання", "уміння", "навички" – як важливих складових професійної компетентності майбутніх фахівців. - C. 66-69.
- Караман О. Сутність і зміст соціально-педагогічної роботи як категорії соціальної педагогіки. - C. 69-73.
- Кіш Н. Проблема формування культури іншомовного професійного спілкування студентів – майбутніх інженерів. - C. 73-75.
- Кліщ Г. Змістовий компонент професійної підготовки лікарів у віденському медичному університеті. - C. 75-80.
- Козубовська І. Особливості практичної соціальної роботи з родиною в Австралії. - C. 80-82.
- Козубовський Р. Покарання в системі профілактики девіантної поведінки. - C. 82-84.
- Коновал О. Задачний підхід та принцип фундаменталізації при навчанні класичної електродинаміки. - C. 84-87.
- Кончович К. Основні вимоги до теоретичної та практичної кваліфікації вчителя іноземної мови. - C. 87-90.
- Кравець О. До проблеми навчання іноземній мові як засобу ефективного міжкультурного спілкування. - C. 90-93.
- Краснова Н. Деякі аспекти діяльності соціального педагога у закладах інтернатного типу. - C. 93-97.
- Кухта І. Іншомовна комунікативна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців туристичної сфери. - C. 97-100.
- Легеза І. Розвиток шкільної справи на підкарпатській русі в 1919-1929 роках. - C. 100-103.
- Лавріненко О. Особливості володіння педагогічною технікою в системі практичної підготовки вчителя у вищих закладах освіти України 30-40-х років ХХ ст.. - C. 103-106.
- Лещук Г. Форми та методи профорієнтаційної діяльності соціального педагога. - C. 106-110.
- Марфинець Н. Сутність та структура дидактичної категорії "література рідного краю”. - C. 110-113.
- Мельничук М. Допрофільна підготовка учнів як важлива передумова профільного навчання. - C. 113-115.
- Мітрясова О. Природничо-наукові основи формування змісту природничих дисциплін. - C. 115-117.
- Мичковська В. Обґрунтування проблеми підготовки курсантів-прикордонників до службового спілкування іноземною мовою. - C. 117-120.
- Мужичок В. Творче використання досвіду організації водних видів спорту з учнівською молоддю західної України міжвоєнного періоду в сучасних закладах освіти України. - C. 120-122.
- Мурашкевич О. Знання підлітків щодо вживання психоактивних речовин. - C. 122-125.
- Наточий Л. Закон зближення світових моделей та прискорення розвитку педагогічної науки у проблемі розвитку управлінської культури керівників загальноосвітніх шкіл України в другій половині ХХ –початку ХХІ століття. - C. 125-128.
- Олійник Г. Теоретичні засади професійної підготовки соціальних педагогів . - C. 128-130.
- Опачко М. Підготовка майбутнього вчителя фізики до організації і проведення інтерактивного уроку. - C. 130-134.
- Оришко С. Структурно–функціональна модель патріотичного виховання старшокласників засобами туристсько–краєзнавчаї діяльності. - C. 134-140.
- Островська Н. Формування усвідомленого батьківства молоді: історико-філософський аспект. - C. 140-142.
- Панчик О. Відображення стану шкільної математичної освіти Закарпаття на початку XX ст. на сторінках тогочасної педагогічної преси. - C. 142-145.
- Парфанович І. Патронажна робота з сім’ями дівчат девіантної поведінки. - C. 145-150.
- Пастушенко С., Кулішенко В., Лень Т. Вхідний контроль знань студентів з фізики у вищих навчальних закладах. - C. 150-154.
- Пермякова О. Досимологічні дослідження у працях французьких науковців. - C. 154-157.
- Пігіда В. Соціально-педагогічна діяльність з дітьми трудових мігрантів. - C. 157-160.
- Повідайчик М., Повідайчик О. Сучасні комп’ютерні технології тестування знань студентів. - C. 160-163.
- Поліщук В. Аналіз угорського досвіду формування професійної мотивації майбутніх фахівців у процесі допрофесійної підготовки. - C. 163-165.
- Поліщук Ю. Використання потенціалу громадських молодіжних об’єднань у профілактиці девіантної поведінки. - C. 165-167.
- Попова Т. Зміст природничо-наукової освіти як загальнодидактична категорія. - C. 167-170.
- Radzets’ka L., Luchynets O. Learning self-discipline as a key to become a good student. - C. 170-172.
- Романовська Л. Сучасне дитяче громадське об’єднання як колективний суб’єкт діяльності. - C. 172-174.
- Сідун М. Ефективність технології формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій. - C. 174-178.
- Сивохоп Я. Формування навичок здорового способу життя учнівської молоді в умовах позашкільних навчальних закладів. - C. 178-180.
- Сидор І. Теоретико-методичні засади професійної підготовки менеджерів дозвілля (Велика Британія). - C. 180-183.
- Слозанська Г. Використання австралійського досвіду післядипломної освіти соціальних працівників в освітньому просторі України. - C. 183-185.
- Староста В. Навчальне завдання як поняття дидактики. - C. 185-189.
- Стражнікова І. Передумови становлення й розвитку системи професійної підготовки у жіночому русі західної України кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 189-191.
- Теличко Н. Зміст навчання іноземної мови з використанням культурологічного підходу. - C. 191-195.
- Третько В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці магістрів міжнародних відносин. - C. 195-197.
- Товканець О. Принципи профілактичної роботи з учнями, схильними до девіантної поведінки. - C. 197-200.
- Tulenko M. Factor analysis as tool of investigations of education practices in teaching of biology on secondary schools. - C. 200-202.
- Хархан Г. Підлітковий клуб "я і ти" як форма виховання культури взаємин статей у дітей-сиріт у школі-інтернаті. - C. 202-205.
- Хмуринська Т. Компонентно-структурний аналіз соціальної зрілості у студентів – майбутніх соціальних педагогів. - C. 205-207.
- Цабан Н. Модуляризація як складова реорганізації процесу навчання на факультетах соціальної роботи і соціального забезпечення у фахових вищих школах Німеччини. - C. 207-210.
- Цвяк Л. Формування культури спілкування іноземною мовою офіцера як педагогічна проблема. - C. 210-212.
- Шпеник С. Діти групи ризику як об’єкт соціальної роботи. - C. 212-214.
- Шулла Т. До питання про культуру міжнаціонального спілкування. - C. 214-216.
- Щепова Д. Вплив навчально-виховного процесу на формування ціннісних орієнтацій студентів. - C. 216-218.
- Юрків Я. Мультидисциплінарна команда як форма соціально-педагогічної роботи з розумово відсталими дітьми та їхніми сім’ями. - C. 218-222.
- Рудишин С. Хімічна складова професійної підготовки екологів в контексті біоцентризму та міждисциплінарності екології. - C. 222-224.
| 2011 | | Вип. 21
|
|
|
|