Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2013/22(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальні питання корекційної освіти

  4. Алтухова Т. А., Российская Е. Н. Формирование навыков построения научного дискурса у студентов в процессе обучения по программе магистерской подготовки "Логопедия". - C. 6-16 .
  5. Білоус Т. О., Білоус О. М. До питання про особливості проведення занять ритмікою у спеціальній школі-інтернаті. - C. 17-24 .
  6. Борціх А. І., Гаврилов О. В. Періодизація процесу розвитку корекційної освіти на Поділлі. - C. 24-36 .
  7. Воробьева Г. Е. Информационные технологии в работе с детьми с нарушениями психофизического развития с учетом здоровьясбережения в условиях инклюзивного образования. - C. 36-42 .
  8. Годовникова Л. В. Роль школьного психолога в организации психолого-педагогического сопровождения учащихся с ограниченными возможностями здоровья. - C. 42-50.
  9. Горбатюк С. М. Роль медичного психолога у діагностичих, психокорекційних та реабілітаційних заходах. - C. 51-59 .
  10. Кравчук Л. С. Мотиваційний компонент – складова фізичного самовдосконалення студентів інтегрованого середовища. - C. 59-68 .
  11. Кульбіда С. В. Джерельна база терміну "двомовність" (теоретичний аспект). - C. 68-75 .
  12. Мамонько О. В., Гаманович В. Э. Структура и содержание контрольно-диагностического модуля электронных учебно-методических комплексов, направленных на подготовку дефектологов. - C. 76-86 .
  13. Нечипоренко В. В. Теоретичні та практичні засади впровадження системи управлінського моніторингу в навчально-реабілітаційному центрі. - C. 86-98 .
  14. Пріданнікова О. М. Особливості соціалізації підлітків, які мають функціональні обмеження. - C. 98-105 .
  15. Федоренко С. В. Становлення та розвиток української тифлопсихології. - C. 105-113 .
  16. Соціальна педагогіка

  17. Валявко С. М., Емельянова А. А. Феноменология застенчивости: краткий очерк. - C. 114-118 .
  18. Гурський В. А., Гурська Т. В. Просвітницька діяльність М. Пирогова в Україні. - C. 118-127.
  19. Кучинська І. О. Науково-педагогічний шлях Івана Огієнка. - C. 127-134.
  20. Мельник Л. П. Насильство над дітьми як соціально-педагогічна проблема. - C. 135-143.
  21. Палюх Марек Потреба інспірації творчої активності дітей як важливий елемент освітнього процесу. - C. 144-149.
  22. Опалюк О. М., Опалюк Т. Л. Особливості впровадження художніх технік в прикладні методики соціальної роботи. - C. 149-156.
  23. Опалюк Т. Л. Проблемні питання професійної підготовки вчителя в умовах університетської освіти. - C. 156-162.
  24. Сербалюк Ю. В Історичний досвід регулювання соціальної опіки дітей-сиріт та бездоглядних дітей в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 162-170.
  25. Хлєстова С. С. Організація соціально-виховної роботи в системі вищих медичних навчальних закладів. - C. 170-177 .
  26. Тифлопедагогіка, сурдопедагогіка

  27. Базима Н. В. Мовленнєва активність як елемент формування активної взаємодії зі світом у дітей з аутистичними порушеннями. - C. 178-187.
  28. Башкирова И. Л. Воспитание детей в семьях незрячих родителей. - C. 187-193.
  29. Глазунова С. С. Методика інтеграції дітей після кохлеарної імплантації у мовне середовище однолітків. - C. 193-205.
  30. Золотарьова Т. В. Динаміка рівнів утворення дисипативних функціональних структур у молодших школярів з ДЦП. - C. 206-217.
  31. Кукса Н. В. Організаційно-методичне забезпечення занять з формування графомоторних навичок у дітей з церебральним паралічем. - C. 217-225.
  32. Кульбіда С. В. Використання жестової мови в освітньому процесі нечуючих на засадах гуманістичної педагогіки. - C. 226-234.
  33. Лісова Л. І. Інноваційні та корекційні технології розв’язування арифметичних задач, що вивчаються в молодшій школі. - C. 234-242.
  34. Літвінова О. В. Особливості процесу діагностики дітей з аутизмом. - C. 243-249.
  35. Рибченко Л. К. Тенденції вирішення проблем аутизму. - C. 250-257.
  36. Светлакова О. Ю. Особенности организации педагогического процесса в условиях интегрированного обучения и воспитания. - C. 257-262.
  37. Федоренко О. Ф. До питання інклюзивного навчання дітей з порушеннями слуху. - C. 262-269.
  38. Цырулик Н. С. Предметно-практическая деятельность как условие формирования представлений о числе в учащихся с трудностями в обучении. - C. 269-280.
  39. Чопік О. В. Дослідження педагогічного впливу на формування колективу учнів інклюзивного класу. - C. 280-287.
  40. Шевченко В. М. Умови ефективної реабілітації дітей з кохлеарними імплантами. - C. 287-294.
  41. Шульженко Д. І. Емпіричне дослідження особливостей емоційної регуляції у дітей з затримкою психічного розвитку. - C. 294-304.
2013
Вип. 22(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського