Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2012/21(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Олігофренопедагогіка

  4. Блеч Г. О. Використання бесіди у процесі ознайомлення з навколишнім дошкільників з розумовою відсталістю. - C. 8-13.
  5. Бугера Ю. Ю. Теоретичні основи використання критеріїв сформованості уваги у навчальному процесі молодших школярів з розумовою відсталістю. - C. 13-20.
  6. Винникова Е. А., Пчёлка К. А. К вопросу о модификации дидактических игр для работы с дошкольниками с тяжёлыми множественными нарушениями развития. - C. 20-27.
  7. Винников Е. А., Романькова М. А. Диагностика предметной деятельности у младших дошкольников с тяжёлыми множественными нарушениями развития. - C. 28-37.
  8. Воробьева Г. Е. Роль применения технологий личностно-ориентированного обучения как здоровьесберегающие направление в условиях инклюзивного образования. - C. 38-44.
  9. Гаврилов О. В. До питання про розумову відсталість як психолого-педагогічну проблему. - C. 44-54.
  10. Гіренко Н. А. Формування професійних навичок в учнів старших класів на уроках трудового навчання у допоміжній школи. - C. 55-61.
  11. Гладуш В. А. До питання періодизації розвитку післядипломної освіти дефектологів в Україні(друга половина ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 62-70.
  12. Гладченко І. В. Інноваційні підходи до удосконалення змісту фізичного виховання та основ здоров’я дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю. - C. 70-77.
  13. Гноєвська О. Ю. Професійна компетентність вчителяінклюзивного навчання як соціально-педагогічна проблема. - C. 77-84.
  14. Гриханов В. П. Формирование у студентов профессиональных компетенций в процессе преподавания предметной методики обучения учащихся с интеллектуальной недостаточностью. - C. 85-90.
  15. Годовникова Л. В. Современные требования к подготовке будущих специалистов общеобразовательных учреждений к инклюзивному образованию детей. - C. 91-97.
  16. Єжова Т. Є. Реалізація права дітей з особливостями психофізичного розвитку на охорону здоров’я: педагогічний аспект. - C. 98-105.
  17. Ільченко А. М. Ідеї раннього розвитку дітей з особливими потребамив педагогічній технології М. Монтессорі. - C. 105-111.
  18. Кирилюк Л. А. Характеристика розвитку сенсорно-перцептивної сфери у дошкільників з розумовою відсталістю. - C. 112-117.
  19. Коган О. В. Аналіз проблематики формування здорового способу життя в учнів допоміжної школи. - C. 117-125.
  20. Козак А. В. Дослідження рівня прояву дійового компоненту моральної вихованості у розумово відсталих дошкільників. - C. 126-132.
  21. Константинів О. В. Становлення теоретичних основ трудового навчання розумово відсталих учнів в умовах допоміжної школи (40-і роки ХХ ст.).. - C. 133-139.
  22. Кравець Н. П. Евристичний метод на уроках літературного читання у роботі з розумово відсталими учнями. - C. 139-148.
  23. Левицький В. Е. До питання організації професійно-орієнтаційної роботи з учнями старших класів з порушеним інтелектом. - C. 148-154.
  24. Ляшенко О. М., Ляшенко О. О. Періоди та особливості працездатності учнів допоміжної школи у процесі підготовки домашніх завдань. - C. 154-159.
  25. Максимовська В. М. Пренатальне та постнатальне діагностування синдрому Дауна. - C. 160-166.
  26. Миронова С. П. Формування соціальної компетентості учнів з вадами інтелекту як основна мета спеціальної школи. - C. 166-173.
  27. Мовкебаева З. А. Инклюзивное образование в Республике Казахстан. - C. 173-179.
  28. Науменко Д. Е. Особливості шкільної тривожності у дітей з затримкою психічного розвитку церебро-органічного та соматогенного походження. - C. 180-186.
  29. Николаева Е. А. Учёт латеральной организациипри обучении младших школьниковс особыми образовательными потребностями. - C. 186-192.
  30. Одинченко Л. К. Робочий зошит як компонент навчально-методичного комплексу вивчення географії у допоміжній школі. - C. 192-199.
  31. Пахомова Т. Г. Рівні інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки. - C. 199-208.
  32. Полуляшенко М. С. Використання психопатологічного підходу у роботі з дітьми із вадами розвитку в діяльності А.І.Селецького. - C. 208-214.
  33. Сіліна Н. А. Педагогічна інтеграція розумової та естетичної діяльності як актуальна проблема сучасної корекційної психопедагогіки. - C. 214-221.
  34. Співак Л. А., Співак Я. О. Вміння вести фенологічні спостереження як один із засобів екологічного виховання учнів спеціальної школи. - C. 221-226.
  35. Тарасенко Н. В., Данільченко Є. В. Формування комунікативних здібностей як засобу соціальної адаптації учнів з порушеннями інтелектуального розвитку на матеріалі уроків рідної мови. - C. 226-232.
  36. Татьянчикова І. В. Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі адаптації в спеціальному навчальному закладі. - C. 233-241.
  37. Товстоган В. С. Оцінка сформованості ціннісних орієнтацій як складової компетентності учнів допоміжної школи. - C. 242-249.
  38. Хохліна О. П. Категорія свідомості: суть та використання у педагогічному процесі спеціального освітнього закладу. - C. 249-255.
  39. Цикурова-Беседіна А. В. До проблеми розвитку морально-естетичних почуттів розумово відсталих учнів. - C. 256-262.
  40. Чеботарьова О. В. Розвиток пізнавальної діяльності дошкільників із розумовою відсталістю засобом конструювання. - C. 262-268.
  41. Якубель Г. И., Радыгина В. В. Олимпиада по педагогике как средство профессионально-творческого развития будущих учителей-дефектологов. - C. 268-276.
  42. Інші нозології

  43. Богуцька Т. О. Гетерогенність етіології аутизму. - C. 277-282.
  44. Гайдукевич С. Е., Гаманович В. Э. Научно-теоретические основы формирования социально-бытовой компетентности младших школьников с нарушениями зрения. - C. 283-288.
  45. Дітковська Л. А. Критерії, показники і рівні готовності підлітків із дитячим церебральним паралічем до використання інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 289-295.
  46. Barclay D. A., Dombo E. A., Kobel I. H. An ecological approach to spirituality and mental health among deaf and hard of hearing people. - C. 296-311.
  47. Кобель І. Г. Навчання та соціалізація глухих в США: від епохи колонізації до епохи інклюзії анотація. - C. 311-322.
  48. Ковалец И. В. Педагогическое сопровождение ребёнка с аутистическими нарушениями в образовательном процессе. - C. 322-327.
  49. Кульбіда С. Формування жестомовної комунікативної компетенції в контексті соціокультурного підходу. - C. 328-338.
  50. Лузик М. В. Современные проблемы формирования жизненно-важных компетенций у детей с ограниченными возможностями здоровья. - C. 339-345.
  51. Мілевська О. П. Динаміка розуміння текстів молодшими школярами із затримкою психічного розвитку в умовах застосування спеціальних методичних прийомів. - C. 345-256.
  52. Миненкова И. Н. Программа коррекционно-развивающей работы при тяжёлых и осложнённых формах аутизма. - C. 356-262.
  53. Подгаєцький А. В. Адаптивна фізична культура(АФК) в системі навчання та виховання дітей з вадами зору в період з 1945 по 1967 роки. - C. 363-369.
  54. Синьова Є. П. Методичні особливості досліджень у тифлопсихології. - C. 369-377.
  55. Скрипник Т. В., Скрипник Д. В. Індивідуальна навчальна програма для дітей з аутизмом в контексті інклюзивного навчання. - C. 377-384.
  56. Федоренко С. В. Суспільне становище сліпих у середні віки в Київській Русі. - C. 384-390.
  57. Шульженко Д. І. Професійна готовность студентів до корекційної роботи з аутичними дітьми. - C. 391-398.
2012
Вип. 21(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського