Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2012/20(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна- Титул.
- Зміст.
Загальні питання корекційної педагогіки і спеціальної психології
- Абдулаєва Ґ., Толебієва Ґ. Історія та тенденції розвитку спеціальної освіти Республіки Казахстану. - C. 7-18 .
- Богуцька Т. О. Рухливість нервових процесів в контексті природи індивідуальних особливостейм. - C. 18-25.
- Вержиховська О. М., Ковальчук І. І. Теоретичні аспекти проблеми психологічної та педагогічної готовності дітей з порушеннями психофізичного розвитку до навчання у школі. - C. 26-34.
- Воробйова Г. Е. Процес соціальної реабілітації дошкільників з обмеженими можливостями здоров’я з застосуванням здоров’я зберігаючих технологій. - C. 34-41.
- Гайдукевич С. Е. Організація освітнього середовища для дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах інтегрованого навчання. - C. 41-49.
- Гладка В. В. Компетентнісний підхід як методологічна основа розробки освітніх стандартів перепідготовки. - C. 50-58.
- Годовнікова Л. В. Психореабілітаційна робота з підлітками, які мають обмежені можливості здоров’я, в умовах інклюзивної освіти. - C. 58-66.
- Дегтяренко Т. М. Оптимізація діяльності системи корекційно-реабілітаційної допомоги на регіональному рівні. - C. 66-79.
- Дем’яненко Б. Т. Методологічні та методичні основи комплексної медико-психолого-педагогічної корекції розвитку дітей ті підлітків з психофізичними вадами. - C. 79-87.
- Дорошенко О. М. Досвід організації взаємодії школярів з вадами у розвитку та їх здорових однолітків. - C. 87-95.
- Золотарьова Т. В. Утворення функціональних систем під час застосування синергетичної технології управління вертикальними процесами у системах "особистість" і "дефект". - C. 95-103.
- Калініна Е. М. Сучасні проблеми наступності дошкільного і школьного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку. - C. 103-112.
- Клименко І. С. Вікові особливості дизонтогенеза дітей з резидуально-органічним ураженням центральної нервової системи у формі психоорганічного синдрому. - C. 113-120.
- Ковалець І. В. Критерії і показники інноваційного розвитку спеціальної освіт з використанням інформаційно-освітніх ресурсів. - C. 121-129.
- Кострикін В. Я. Дидактичні умови дистанційного навчання студентів-інвалідів. - C. 130-135.
- Кротенко В. І., Левадна Г. В. Основні шляхи подолання "синдрому вигорання" та професійної деформації у працівників в сфері "людина-людина". - C. 136-143.
- Купчак О. М. Профілактика порушень писемного мовлення в учнів початкових класів. - C. 144-153.
- Лапп О. О. Організація педагогічної практики магістрів спеціальної (дефектологічної) освіти. - C. 153-159.
- Лужкевич М. Відеотренінгова терапія – основа теорії та методології. - C. 160-167.
- Мединська Ю. Я. Роль та місце дисципліни "патопсихологія" у підготовці майбутніх фахівців у галузі корекційної освіти. - C. 168-176.
- Мушинський В. П. Історичні та організаційні аспекти діяльності вітчизняної системи психолого-медико-педагогічних консультацій. - C. 176-186.
- Панова О. А. Історичний шлях становлення системи корекційної освіти. - C. 186-194.
- Першко Г. О. Зміст корекційної роботи соціального педагога з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку в інклюзивному навчальному закладі. - C. 194-202.
- Поліщук С. В. Роль групової роботи у психологічній реабілітації. Арт-терапія. - C. 202-209.
- Полуляшенко М. П. Дослідження А.І. Селецького та їх наукове значення. - C. 209-217.
- Светлакова О. Ю. Індекс інклюзії як система оцінки якості інклюзивної освіти для дітей з особливостями психофізичного розвитку. - C. 217-225.
- Сіліна Н. А. Педагогічна інтеграція розумової та естетичної діяльності як актуальна проблема сучасної корекційної психопедагогіки. - C. 225-233.
- Соколова Г. Б. Психологічне консультування родин фахівцями ПМПК. - C. 233-241.
- Співак В. І., Сербалюк Ю. В. Теоретичні підходи до вивчення дитячого церебрального паралічу. - C. 242-249.
- Томаржевська І. В. Аналіз впровадження програми гуманістично орієнтованого психологічного супроводу студентів з вадами здоров’я в умовах професійної підготовки соціономічного профілю. - C. 250-256.
- Хохліна О. П. Особистість у контексті проблеми соціалізації аномальної дитини. - C. 257-265.
- Швець О. І. До питання про інклюзивну освіту: погляд практика. - C. 265-271.
Логопедія
- Басаргіна Л. В. Проектування освітньої програми логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку. - C. 272-282.
- Бєлова О. Б. Аналіз дослідження видів та підвидів агресії у молодших школярів з різним мовленнєвим розвитком в аспектах: "Я-особистість", "Я у сім’ї" та "Я у соціумі". - C. 282-293.
- Гаврилова Н. С. Класифікації порушень мовлення. - C. 293-315.
- Голуб Н. М. Фактори, що впливають на виникнення труднощів та порушень формування писемного мовлення у молодших школярів. - C. 315-324.
- Демиденко С. А. Удосконалення лексики емоцій учнів початкових класів спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення на уроках позакласного читання. - C. 324-334.
- Дмитрієва І. В., Гриненко О. М. Використання ігрових методів та прийомів на уроках української мови в молодших класах спеціальної загальноосвітньої школи для дітей із ТПМ. - C. 334-342.
- Козинець О. В. Причини труднощів комунікації у підлітків із заїканням. - C. 342-349.
- Линдіна Є. Ю. Диференційовані прийоми корекції недорікуватості у дослідженнях Є. Ф. Соботович у II половині XX століття. - C. 350-356.
- Ніколаєва О. О. Логопедична робота з формуванню орфографічних навичок у молодших школярів з загальним недорозвитком мовлення. - C. 357-367.
- Почесна К. Використання методів йохансена в діагностиці та терапії дітей з дислексією їх розвиток за дослідницьким проектом. - C. 367-382.
- Рібцун Ю. В. Специфіка використання наочності та мовленнєвого матеріалу у логопедичній групі. - C. 382-389.
- Савінова Н. В. Теоретичні засади системи диференційованої корекції мовлення у дошкільників із ТПМ. - C. 390-400.
- Січкарчук Н. Д. Розвиток темпо-ритмічного чуття та просодичного компоненту мовлення у старших дошкільників із моторною алалією засобами художньо-мовленнєвої діяльності. - C. 401-408.
- Томіч Л. М. Організація корекційно-логопедичної роботи з дошкільниками як проблема педагогічного дослідження. - C. 409-420.
- Федорович Л. О. Психологічні ресурси забезпечення успішності навчальної діяльності студентів, майбутніх логопедів. - C. 421-428.
- Швалюк Т. М. Формування складних синтаксичних конструкцій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 428-439.
- Шереметєва О. В. Логопедичне заключення і його варіанти в ранньому віці. - C. 439-447.
| 2012 | | Вип. 20(1)
|
|
|
|