Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2012/18<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна- Титул.
- Зміст.
Соціальний захист та соціальний супровід: теорія, практика та перспективи розвитку. Теоретичні аспекти соціального захисту та соціального супроводу: історія та інновації
- Лещенко О. Г. Вітчизняний та зарубіжний досвід соціальної допомоги сім’ї в період народження дитини. - C. 7-14 .
- Мельник Ж. В., Харькова Т. М. Теоретичні основи вивчення проблеми соціально-правового захисту дітей від насильства в сім’ї. - C. 15-23.
- Михайлова Л. І. Благодійність як соціальне явище. - C. 23-32.
- Сватенков О. В. Зміст поняття "захист прав дитини" у соціально-педагогічному контексті. - C. 32-41.
- Сербалюк Ю. В., Співак В. І. Основніформи і напрямки соціального захисту в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 42-49.
- Соляник М. Г. Підтримка сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах. - C. 50-56.
Соціальне, психологічне, педагогічне, правове та організаційне забезпечення соціального захисту та соціального супроводу
- АбрамянО.В. О, Демянюк О. С., Комарова Л. О., Коваль Ю. В. Формування творчої особистості учнів як психолого-педагогічна проблема . - C. 57-63.
- Безносюк О. О., Браун В. О., Осипа В. О., Прохоров О. А. Соціальна робота із сім'ями військовослужбовців. - C. 63-72.
- Білецька Т. В., Рибщун О. В. Бюджет робочого часу сучасного студента (за результатами дослідження у К-ПНУ імені Івана Огієнка. - C. 73-78.
- Вєтрова О. Д. Технології підтримки та соціально-педагогічного супроводу обдарованих дітей і молоді у навчальних закладах. - C. 79-85.
- Возняк А. Б., Чепіль М. М. Вивчення потреб вихованців інтернатних закладів як важлива складова процесів соціалізації та адаптації. - C. 86-94.
- Гаврилова Н. С., Константинів О. В., Швець О. І., Гаврилов О. В. Інтеграції та інклюзії дітей з особливими освітніми потребами як актуальна проблема розвитку суспільства. - C. 95-102.
- Гаврилов О. В. До питання про навчання студентів-інвалідів у вищих навчальних закладах. - C. 102-108.
- Гевчук Н. С. Робота соціального педагога з батьками, які мають намір їхати за кордон на заробітки, засобами рекламно-інформаційних технологій. - C. 108-115.
- Гриценко В. А. Переживання самотності й особливості духовно-емоційної та комунікативної сфер життя старших підлітків. - C. 116-123.
- Гуріч В. О. До проблеми формування життєвої компетентності випускників інтернатних закладів у питанні набуття та збереження житла. - C. 124-130.
- Єжова Т. Є. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливостями психофізичного розвитку як умова реалізації їх права на освіту. - C. 130-138.
- Козак А. В. Соціальна роль батьків у вихованні розумово відсталих дітей. - C. 138-145.
- Мельник Л. П., Чайковська О. М. Психолого-педагогічні чинники агресивної поведінки девіантних підлітків. - C. 146-153.
- Олексюк Н. С. Основні ресурси соціального супроводу сімей військовослужбовців в умовах реформування збройних сил України . - C. 154-162.
- Опалюк О. М., Опалюк Т. Л. Соціально-психологічний супровід сімей, що мають дітей з особливими потребами. - C. 162-168.
- Осадча М. В. Характеристика принципів і методів виховання гуманності сучасної молоді. - C. 169-177.
- Сметанюк Т. І. Рівень соціальної відповідальності старших підлітків в умовах діяльності громадського сектору. - C. 177-185.
- Смоліна О. С. Роль емпатіі у формуванні взаємодопомоги дітей дошкільного віку. - C. 185-193.
- Собянина Г. Н. Образовательная среда: проблемы и перспективы развития. - C. 193-203.
- Сорока О. В. Арт-терапевтичний супровід молодших школярів як умова успішної адаптації до початкової школи. - C. 203-213.
- Пономаренко Л. І. Соціально-педагогічні умови розвитку Соціально-педагогічні умови розвитку педагогічної компетентності батьків-вихователів дитячого будинку сімейного типу. - C. 213-221.
- Пріданнікова О. М. Актуальність соціально-педагогічної профілактики хімічної залежності серед підлітків. - C. 222-229.
- Романовська Л. І. Організаційно-педагогічні основи професійного співробітництва суб’єктів соціально-педагогічної підтримки дитячого руху. - C. 229-237.
Проблеми та перспективи підготовки фахівців соціономічного напрямку в сучасних умовах
- Брусенко О. Л. Особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до роботи з сім’ями, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей . - C. 238-244.
- Воронцов О. С. Особливості професійної діяльності молодших офіцерів органів виховної та соціально-психологічної роботи збройних сил України. - C. 245-250.
- Дідик Н. М. Проблема розвитку професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів. - C. 250-260.
- Журат Ю. В. Експериментальний аспект становлення професійної суб’єктності майбутнього вчителя. - C. 260-268.
- Клочко О. О. Проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки дітей та молоді. - C. 268-278.
- Ковальчук О. В. Рефлексія в структурі професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів. - C. 278-286.
- Кулешова О. В. Ціннісні аспекти особистісної самореалізації викладача вищого навчального закладу. - C. 286-294.
- Міхеєва Л. В. Методи вивчення дисциплін педагогічного спрямування студентами спеціальності "практична психологія". - C. 295-302.
- Овод Ю. В. Перспективи впровадження дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. - C. 302-310.
- Онуфрієва Л. А. Психологічні детермінанти розвитку професійної самосвідомості й особистісної зрілості майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 310-321.
- Паламарчук К. В. Лідерські якості як перспективний напрямок розвитку професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів. - C. 321-328.
- Плахотнік О. В., Спіріна Т. П. Особливості викладання курсу "Історія соціальної роботи" у процесі підготовки соціальних педагогів. - C. 329-336 .
- Сапарай Ю. В. Інноваційні технології у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів. - C. 337-345.
- Снітко М. А. Технологія підготовки фахівців соціономічної сфери до формування у підлітків безпечної поведінки в інтернет-мережі. - C. 346-353.
- Трухан М. А. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до розв’язання професійних конфліктів. - C. 353-361.
- Хворостовська Н. В. Педагогічні аспекти розвитку комунікативних умінь майбутнього учителя . - C. 361-369.
- Шпиг Н. О. Інтеграція технології кооперативного навчання в процес підготовки майбутніх соціальних педагогів до діяльності в громадських організаціях. - C. 369-377.
| 2012 | | Вип. 18
|
|
|
|