Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2011/17(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальні питання корекційної педагогіки і спеціальної психології

  4. Шеремет М. К. Підготовка корекційних педагогів у вищих навчальних закладах України. - C. 7-11.
  5. Акменс Л. А. Проблема впровадження інклюзивного навчання в регіонах. - C. 11-19.
  6. Бажмін В. Б. Роль професійної орієнтації підлітків з інвалідністю в системі комплексної роботи корекційно - реабілітаційних установ в Миколаївській області. - C. 20-27.
  7. Басалюк Н. М. Традиції та інновації в організації науково-методичної роботи корекційних педагогів. - C. 28-34.
  8. Бегас Л. Д. Проблема театралізованої діяльності в загальній та спеціальній педагогіці. - C. 35-41.
  9. Дегтяренко Т. М. Кадрова політика в системі корекційно-реабілітаційної допомоги. - C. 42-49 .
  10. Золотарьова Т. В. Теоретичне обґрунтування методики стимулювання корекції порушень. - C. 49-63.
  11. Каменщук Т. Д. Поняття "знак" як форма вираження та засіб пізнання. - C. 64-72.
  12. Липа В. О., Гаврилов О. В. До питання про загальний стан державної підтримки дітей з особливими потребами на Україні. - C. 73-83.
  13. Мартинчук О. В. Теоретичні основи формування професійної компетентності вихователів дошкільних закладів у сфері розвитку дітей з особливими освітніми потребами. - C. 83-91.
  14. Матвєєва М. П., Мельник Л. П. Використання психотерапевтичних методів роботи з родинами, які виховують дітей з вадами психофізичного розвитку. - C. 92-104.
  15. Онуфрієва Л. А. Теоретичні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 104-113.
  16. Пахомова Н. Г. Концептуальні основи системності професійної підготовки дефектологів. - C. 114-121.
  17. Русакович І. К. Професійна підготовка вчителів жестового мовлення в Республіці Білорусь. - C. 122-131.
  18. Скиба Т. Ю. Дидактичні ігри природничого змісту як засіб формування комунікативних умінь учнів спеціальної школи. - C. 131-138.
  19. Сметанюк Т. І., Мельник Ж. В. Гевчук Н. С. Волонтерська діяльність соціально-реабілітаційного спрямування. - C. 139-145.
  20. Співак В. І. Особливості використання новітніх соціально-педагогічних технологій в умовах спеціального освітнього закладу інтернатного типу. - C. 146-154.
  21. Федоренко С. В. Досвід європейських країн у розвитку тифлопедагогіки у ХІХ столітті. - C. 155-163.
  22. Харькова Т. М. Психологічні проблеми сімейного виховання дітей з обмеженими можливостями. - C. 164-171.
  23. Чопік О. В. Роль педагогів у становленні учнівських соціальних зв’язків у інклюзивному класі. - C. 171-178.
  24. Швець О. І. Комплексна навчальна та корекційно-реабілітаційна допомога дітям з порушеннями психофізичного розвитку в спеціальних закладах освіти. - C. 179-185.
  25. Шевцов А. Г. Ортопедагогіка як нова спеціалізація підготовки фахівців з корекційної освіти. - C. 186-193.
  26. Яковлева С. Д. Актуальність визначення рівня психофізіологічного розвитку та функціональних можливостей дітей для організації навчального процесу (оглядова стаття). - C. 193-198.
  27. Сурдопедагогіка, тифлопедагогіка та інші нозології

  28. Базима Н. В. Порушення комунікації та взаємодії з оточуючими людьми у дітей з аутистичними порушеннями. - C. 199-206.
  29. Боровкова О. М. Абілітація дітей раннього віку з кохлеарним імплантом в Республіці Білорусь. - C. 207-215.
  30. Васильєва О. М. Синдром професійного вигорання у військовослужбовців та особливості його корекції в умовах соціально-психологічного тренінгу. - C. 215-223.
  31. Віннікова О. А. Зміст освітньої програми з "предметної діяльності" для дітей дошкільного віку з тяжкими множинними порушеннями в розвитку. - C. 224-232.
  32. Гладка В. В. Основи методики проведення корекційних занять з молодшими школярами з труднощами в навчанні. - C. 232-241.
  33. Глущенко І. І. Особливості оволодіння учнями із ЗПР системою родо-видових понять. - C. 242-251.
  34. Дмітрієва О. І. Дослідження проблеми готовності педагогів спеціальних шкіл - інтернатів для дітей з порушеннями слуху до реалізації процесу правового виховання учнів старших класів. - C. 251-258.
  35. Кабелка І. В. Система самостійної роботи студентів по курсу "методика викладання біології". - C. 258-266.
  36. Калініна Т. С. Психологічний супровід молодших підлітків із ЗПР на етапі адаптації до середньої освітньої ланки. - C. 267-274.
  37. Коляда О. П. Сучасні підходи до формування монологічного мовлення учнів з порушеннями слуху. - C. 275-284.
  38. Мамонько О. В., Биченок М. І., Шутова Т. О. Зміст роботи з формування практичних умінь ориєнтування в оточуючому світі у дітей з тяжкими і (або) множинними порушеннями психічного і (або) фізичного розвитку. - C. 285-294.
  39. Миколайчук І. В. Підготовка руки до письма – невід’ємна складова навчання грамоті учнів з дитячим церебральним паралічем. - C. 295-301.
  40. Набоченко О. О. Технології інтенсифікації формування уявлень сліпих молодших школярів про живу природу засобами рельєфного малювання. - C. 302-309.
  41. Нафікова Л. А. Особливості формування соціальної активності дітей з порушеннями зору засобами музичного мистецтва. - C. 309-317.
  42. Омельченко І. М. Проблема формування у дошкільників із ЗПР свідомісті й самосвідомісті. - C. 317-323.
  43. Смоліна О. С. Характеристика становлення духовних цінностей у старших дошкільників в нормі та з ЗПР. - C. 324-332.
  44. Сороко К. М. Особливості навчання образотворчій діяльності молодших дошкільників з порушенням слуху. - C. 333-340.
  45. Старцева В. П. Оцінка ефективності застосування розроблених заходів щодо оптимізації соціальної інтеграції дітей-сиріт молодшого шкільного віку із ЗПР в умовах школи-інтернату. - C. 341-347.
  46. Сухоніна Н. С. Особливості включення системи відчуттів різних модальностей в процес засвоєння математичного матеріалу слабозорими учнями. - C. 348-354.
  47. Хворова Г. М. Інклюзивне навчання осіб з аутизмом в Україні: коли та як?. - C. 355-362.
2011
Вип. 17(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського