Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2011/16<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна- Титул.
- Зміст.
Особливості організації підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників в роботі з дезадаптованими дітьми та молоддю
- Блажейчик Д., Почензна К. Підготовка спеціальних педагогів до трудової діяльності з інтелектуально неповносправними особами в академії спеціальної педагогіки ім. Марії Грзегорзевської у Варшаві. - C. 8-13.
- Васильєва М. О. Особливості фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з підлітками з девіантною поведінкою на основі рефлексивного аналізу. - C. 13-18.
- Годлевська А. І. Особливості прояву дезадаптації у підлітковому віці та соціально-психологічні і педагогічні фактори виникнення цього явища. - C. 19-26.
- Годлевська Д. М. Особливості роботи соціального працівника з дезадаптованою молоддю. - C. 27-34.
- Голубенко Т. О. Педагогічні умови застосування інноваційних педагогічних технологій в сучасному навчально-виховному процесі внз. - C. 35-41.
- Гомонюк О. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів у Росії. - C. 42-48.
- Грищенко С. В. Самооцінка у структурі самовдосконалення майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 49-57.
- Двірна А. Ф. Інтерактивні методи навчання у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних працівників до надання соціально-економічних послуг. - C. 58-63.
- Дідик Н. М. Розвиток особистісної зрілості соціальних педагогів під час їх професійної підготовки. - C. 64-73.
- Зозуляк-Случик Р. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактичної роботи з дезадаптованими дітьми. - C. 74-80.
- Карпенко О. Г. Деякі аспекти професійної підготовки соціальних працівників до профілактики наркотичної залежності серед дітей та молоді. - C. 81-87.
- Кічук Н. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми в координатах компетентністної парадигми. - C. 88-94.
- Кічук Я. В. Деякі особливості організації правової підготовки фахівця в роботі з соціально-дезадаптованими дітьми. - C. 95-101.
- Кобилянська Л. І. Організація практичної підготовки майбутніх соціальних гувернерів у процесі вузівського навчання. - C. 102-110.
- Корнят В. С. Методологічні аспекти організації професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів в умовах педагогічного коледжу до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю. - C. 111-117.
- Короткова Р. І. Формування творчої особистості майбутнього соціального педагога в роботі з дезадаптованими дітьми та молоддю. - C. 118-124.
- Опалюк Т. Л. Підготовка майбутнього педагога до виконання адаптаційної функції в умовах шкільної дезадаптації. - C. 125-130.
- Параскевич Л. Г. Роль рефлексії у підготовці соціальних педагогів до професійної діяльності у складних економічних умовах. - C. 131-137.
- Платонова О. Г. Фахові вимоги до професійної підготовки соціальних педагогів, які працюють у спеціальних установах для дітей. - C. 137-146.
- Савельчук І. Б. Можливості проектно-соціальної діяльності майбутніх соціальних працівників у роботі з дезадаптованими дітьми та молоддю. - C. 147-154.
- Карпенко О. Г., Сметанюк Т. І. Підготовка майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників в умовах волонтерської діяльності громадських організацій. - C. 155-166.
Шляхи оптимізації та вдосконалення соціальної підтримки та допомоги соціально-дезадаптованим дітям та молоді
- Березовська Л. І. Педагогічні погляди на проблему важковиховуваності у зарубіжній та вітчизняній науці. - C. 167-173.
- Браун В., Демянюк О., Коваль Ю., Абрамян О. Роль загальноосвітньої школи у процесі забезпечення соціального захисту прав дитини. - C. 173-177.
- Бура Л. В. Спадкоємність як запорука успішної адаптації учнів до навчання в основній школі. - C. 178-183.
- Вержиховська О. М., Козак А. В. Особливості організації процесу соціальної адаптації у розумово відсталих дітей. - C. 183-191.
- Возняк А. Б. Соціальна адаптація дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування як соціально-педагогічна проблема. - C. 192-196.
- Гаврилова Н. С. Суб’єктивний погляд на природу емоції та їх роль у особистісному розвитку людини. - C. 197-204.
- Гаврилов О. В. До питання трудового виховання як основи соціальної адаптації розумово відсталих дітей. - C. 205-212.
- Гаман А. М. Педагогічні аспекти забезпечення формування правової культури дітей з особливостями психофізичного розвитку. - C. 213-219.
- Голінська Т. М. Художнє спілкування як засіб соціалізації особистості молодших школярів. - C. 220-226.
- Головко Н. І. Важковиховуваність дітей та молоді як форма соціальної дезадаптації. - C. 227-234.
- Завацька Л. М. Соціально-педагогічні аспекти формування відповідального ставлення батьків до прав дітей. - C. 235-243.
- Капська А. Й. Технологія реабілітації підлітків з девіантною поведінкою. - C. 243-250.
- Ковальчук О. В. Формування гуманістичних цінностей у дезадаптованих дітей молодшого шкільного віку. - C. 250-256.
- Коган О. В. Особливості розвитку дітей-сиріт та дітей позбалених батьківського піклування в умовах закритого закладу. - C. 257-261.
- Кошонько Г. А. Профілактика сімейної дезадаптації як аспект соціально-педагогічної діяльності. - C. 262-270.
- Кудерміна О. І. Психологічні засади надання соціальної допомоги неповнолітнім правовопорушникам працівниками правоохороних органів. - C. 271-281.
- Левицька Т. Л. Насильство над дітьми як соціально-психологічна проблема. - C. 282-288.
- Лемко Г. І., Ворощук О. Д. Ігротерапія як метод соціальної-педагогічної корекції агресивної поведінки підлітків. - C. 288-294.
- Лесіна Т. М. Інноваційний потенціал анімаційної діяльності у соціально-педагогічній роботі З дезадаптованими дітьми та підлітками. - C. 295-302.
- Матвєєва М. П., Мельник Л. П. Фіксація на ранніх стадіях психосексуального розвитку особистості як причина дезадаптації. - C. 302-309.
- Миколайчук М. І. Методи системної психотерапії в корекційній роботі соціального педагога з дітьми та підлітками. - C. 309-315.
- Миронова С. П. Психолого-педагогічний супровід розвитку дитини раннього віку з психофізичними вадами як умова профілактики дезадаптації. - C. 316-321.
- Мирошніченко Н. О. Діяльність соціального педагога щодо профілактики правопорушень серед неповнолітніх. - C. 322-328.
- Нечипоренко В. В. Хортицький національний навчально-реабілітаційний центр як інноваційний заклад в системі освіти України. - C. 329-335.
- Овчарук Т. Є. До проблеми підтримки молоді з інтелектуальними вадами. - C. 335-339.
- Олексюк Н. С. Соціально-виховне середовище сім’ї військовослужбовця Збройних Сил як умова попередження і подолання соціальної дезадаптації дитини. - C. 340-347.
- Опалюк О. М. Психокорекційна робота з дезадаптованими школярами вумовах інклюзивного навчання на уроках образотворчого мистецтва. - C. 348-353.
- Пріданнікова О. М. Характеристика основних груп методів та прийомів самовиховання школярів. - C. 354-360.
- Рибщун О. В., Білецька Т. В. Особливості адаптації студентів першокурсників до навчання у вузі (за матеріалами соціологічних досліджень. - C. 361-367.
- Смоліна О. С. Особливості прояву шкільної адаптації у дітей із затримкою психічного розвитку. - C. 368-374.
- Томаржевська І. В. Соціально-психологічний аналіз проблеми гуманізації навчання та виховання школярів і студентів з вадами здоров’я. - C. 375-380.
- Федорова О. В. Формування мовленнєвої компетенції заїкуватих підлітків, як умова профілактики соціальної дезадаптації. - C. 381-386.
- Фурдуй С. Б. Деякі шляхи ефективності соціалізуючого процесу дезадаптованих підлітків у роботі соціального педагога. - C. 387-394.
- Чайковська О. М. Агресивність, як один із чинників формування делінквентної поведінки особистості підлітка. - C. 394-400.
- Швед М. С. Моделі соціальної підтримки і допомоги дезадаптованих дітей та молоді. - C. 401-407.
- Шеремет А. М., Комар Т. В. Формування привязаності в дітей як фактор благополучного розвитку особистості (на прикладі центру матері та дитини. - C. 408-418.
Нормативне та організаційне забезпечення діяльності соціального педагога у роботі з соціально-дезадаптованими дітьми та молоддю
- Безносюк О. О. Трудова адаптація дітей-сиріт як соціально-педагогічна проблема. - C. 419-422.
- Гаврилюк Л. П. Соціальний супровід і соціальне супроводження: теоретичне обґрунтування змісту понять. - C. 423-428.
- Гарасимів Ю. В. Вирішення проблеми дитячої бездоглядності як передумова подолання злочинності серед неповнолітніх. - C. 428-433.
- Вайнола Р. Х., Гевчук Н. С. Нормативно-правове забезпечення діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу по роботі з дітьми тудових мігрантів. - C. 433-450.
- Ковальчук І. В. Організація соціально-педагогічної роботи з дезадаптованими дітьми за місцем проживання. - C. 450-456.
- Копилова С. В. Міжвідомча і міжсекторна співпраця у розвязанні проблем соціально-дезадаптованих категорій населення. - C. 457-465.
- Лушкєвич М. Хто виховує дітей? Суперечка між школою та батьками. - C. 466-470.
- Мельник Ж. В., Харькова Т. М. Дитяча безпритульність та бездоглядність як форми порушень прав дитини. - C. 470-476.
- Мудрик Л. Р. Труднощі, виявлені неурядовими організаціями у веденні соціально-педагогічно роботи з дітьми з дезадаптованих сімей. - C. 477-484.
- Петрюк І. М. Педагогічний супровід соціальної адаптації школярів. - C. 485-492.
- Плахотнік О. В., Спіріна Т. П. Теоретико-методологічні засади проблеми соціального захисту бездоглядних та безпритульних дітей. - C. 493-497.
- Сербалюк Ю. В., Співак В. І. Правові засади подолання дитячої безпритульності та бездоглядності в Україні. - C. 497-505.
| 2011 | | Вип. 16
|
|
|
|