Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:Пед./2018/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Серія, Педагогічна
Zbirnik naukovih prac’ Kam'ianec’-Podil’s’kogo nacional’nogo universitetu imeni Ivana Ogitnka. Seria pedagogicna

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Передмова. - C. 5.
  4. Атаманчук П. С. Важливі передумови якісного навчання. - C. 7-10.
  5. Краснобокий Ю. М., Ткаченко І. А. Методологічні засади формування змісту підручника інтегрованого характеру. - C. 11-14.
  6. Кузьменко О. С. Дослідження ефективності методичної системи навчання фізики на основі STEM-технологій у технічних закладах вищої освіти. - C. 15-18.
  7. Мартинюк О. О. STEM-технології як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності вчителів та учнів. - C. 18-22.
  8. Мендерецький В. В., Недільська У. І. Перспективи використання інформаційно-телекомунікаційних технологій як засобу STEM-інтеграції в системі підготовки майбутнього спеціаліста. - C. 22-26.
  9. Садовий М. І. Програмні компетентності майбутніх фахівців спеціальності 014 "Середня освіта (природничі науки)": зміст та особливості формування. - C. 27-30.
  10. Сальник І. В. Підготовка англомовного вчителя фізики: проблеми інтеграції фахового і мовного навчання. - C. 30-33.
  11. Сморжевський Ю. Л. Методологія використання системи фізичних задач в курсі алгебри і початків аналізу 11 класу. - C. 34-37.
  12. Трифонова О. М. STEM середовище навчання фізико-технічних дисциплін. - C. 37-40.
  13. Фоменко В. В. Навчальні фізичні моделі як засіб формування засад STEM-освіти в курсі загальної фізики для нефізичних інженерно-технічних спеціальностей. - C. 41-44.
  14. Андрєєв А. М., Тихонська Н. І. Вимоги до методів, форм і засобів навчання, що слід враховувати у процесі підготовки майбутніх учителів фізики до організації інноваційної діяльності учнів. - C. 45-48.
  15. Атаманчук П. С., Німчук Н. І. Комп'ютеризація процесу навчання розв’язування фізичних задач старшокласниками. - C. 49-53.
  16. Берека В. Є. Формування базових компетентностей у процесі підготовки майбутніх учителів фізики. - C. 53-55.
  17. Величко С. П., Сірик Е. П., Шульга С. В. Віртуальна лабораторія з вивчення основ квантової фізики. - C. 56-59.
  18. Зикова К. М., Шишкін Г. О. Аналіз формування наукового світогляду в учнів старшої школи при вивченні фізики. - C. 60-62.
  19. Konet I., Pylypiuk T. Pedagogical software for physics: classification, analysis, creation tools. - C. 63-66.
  20. Кремінський Б. Г. Методичні зауваги щодо зваженого використання цифрового вимірювального обладнання у процесі навчання фізики в школі. - C. 67-70.
  21. Кулик Л. О., Ткаченко А. В. Формування готовності майбутнього вчителя фізики та інформатики до організації проектної діяльності учнів у сучасній школі. - C. 70-72.
  22. Поведа Р. А. Застосування програм символьної математики для моделювання складних електронних процесів під час вивчення фахових дисциплін в університеті. - C. 73-75.
  23. Погромська Г. С. Методичні аспекти викладання дисципліни "Методика навчання інформатики" для майбутніх вчителів інформатики через призму засад технологічної освіти. - C. 76-79.
  24. Соколов Є. П., Лозовенко О. А. Реалізація ідеї поетапного формування розумових дій в університетському лабораторному практикумі з фізики. - C. 80-84.
  25. Федчишин О. М., Мохун С. В. Методичні можливості застосування експериментальних задач для розвитку винахідницької та дослідницької діяльності учнів. - C. 84-87.
  26. Атаманчук П. С. Ідеолог дидактичного креативу: від прогнозу до результату. - C. 88-99.
  27. Дідик А. О. Використання інтерактивних методів при викладанні курсу "Електротехніка та електроніка" для майбутніх педагогів професійної освіти. - C. 100-102.
  28. Криськов Ц. А., Рачковський О. М., Люба Т. С. Сучасні уявлення про агрегатні стани речовин. - C. 102-105.
  29. Круць О. О. Проблема формування світоглядних компетентностей старшокласника на уроках фізики. - C. 105-107.
  30. Ніколаєв О. М. Моделювання активної пізнавальної діяльності учнів як складова методичної компетентності майбутнього учителя фізики. - C. 108-110.
  31. Никорич В. З., Адомница А. П., Губанова А. А. Развитие интереса к дисциплине "Физика" посредством проведения лабораторных работ. - C. 110-112.
  32. Панчук Н. П. Психологічні особливості управління розвитком педагогічної творчості майбутнього фахівця. - C. 112-115.
  33. Радзієвська О. І., Ковальська І. Б. Деякі фізико-математичні аспекти у вивченні економічних процесів. - C. 115-117.
  34. Semernia O. М. Future bachelor as a manager of the educational process in the natural direction of preparation. - C. 117-119.
  35. Татауров В. П., Чевська К. С. Використання сервісів для організації освітньо-інформаційного середовища студентів ІТ-спеціальностей. - C. 120-124.
  36. Форкун Н. В. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні фізики в старшій школі. - C. 124-127.
  37. Швай Р. І. Інноваційні процеси в сучасній освіті. - C. 127-131.
  38. Шут М. І., Благодаренко Л. Ю., Чернявський В. В. Усвідомлення ролі фізики в історії - потужний мотиваційний ресурс освітнього процесу. - C. 131-134.
  39. Білик Р. М. Про особливості підготовки майбутніх фахівців технологічної галузі з дисциплін безпекового циклу. - C. 135-138.
  40. Близнюк М. М. Художньо-проектна діяльність: до питання навчання майбутніх фахівців декоративно-прикладного мистецтва. - C. 138-141.
  41. Дінділевич Є. М., Кух А. М. Професійно-методична підготовка майбутнього вчителя фізики і засоби медіаосвіти. - C. 142-144.
  42. Килимник С. М., Кух А. М. Професійно-орієнтована діяльність студентів коледжів харчової промисловості з фізики. - C. 144-148.
  43. Кобилянський О. В., Дембіцька С. В. Особливості підготовки фахівців за спеціальністю 015 "Професійна освіта" у закладах вищої освіти. - C. 148-151.
  44. Кух А. М., Кух О. М. Управління процесом професійної підготовки магістрів. - C. 151-155.
  45. Кух О. М., Кух А. М. Формування елементів професійної культури. - C. 156-158.
  46. Мохун С. В., Федчишин О. М. Астрономічні спостереження та методика проектування сонячного годинника. - C. 159-163.
  47. Панчук О. П. Проблеми впровадження проектно-технологічної діяльності учнів як ефективного методу розвитку науково-технічної творчості. - C. 164-167.
  48. Петруньок Т. Б. Лабораторні заняття з фізики як засіб формування продуктивних способів пізнання у майбутніх фахівців будівництва та цивільної інженерії. - C. 167-169.
  49. Поведа Т. П. Формування дослідницьких умінь студентів на лабораторних заняттях з навчальної дисципліни "Метрологія та ергономіка в організації охорони праці". - C. 170-174.
  50. Роздобудько М. О., Кух А. М. Інтенсифікація навчального процесу з фізики в аграрних коледжах. - C. 174-177.
  51. Сиско Н. М. Мотивація як важливий чинник неперервного професійного розвитку викладача закладу професійної освіти. - C. 177-180.
  52. Цідило І. М. , Замора Я. П. Застосування технології 3-D друку на заняттях з основ матеріалознавства. - C. 181-183.
  53. Чорна О. Г. Організація охорони праці у професійній діяльності вчителя технологій. - C. 183-186.
  54. Щирба В. С., Фуртель О. В. Методологічно-організаційні особливості науково-дослідної роботи студентів як виду фахового творчого зростання. - C. 186-188.
  55. Дані про авторів. - C. 189-191.
2018
Вип. 24
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського