Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68774:Пед.Псих./2014/22/20<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Дніпропетровського університету : наук. журн..- Дніпропетровськ. Серія, Педагогіка і психологія- Титул.
- Зміст.
Психологія
- Arshava I., Nosenko E. Psychological mechanisms of the effects of educational experiences on the personality development. - C. 3-11.
- Bunas A. M. Factor analysis of the dynamic characteristics of the propensity to risky behavior. - C. 12-19.
- Nosenko D. V. Broadening the scope of proactive coping strategies through examining their links with dispositional self-evolution resources. - C. 20-25.
- Opykhailo O. B. Self-reported character strengths pertinent to gelotophobes, gelotophiles and katagelasticists. - C. 26-34.
- Гура О. С. Теоретичні основи вивчення психосоматичних захворювань, спричинених розладами психосексуальної сфери особистості. - C. 34-42.
- Жук Н. Ю. Можливості попередження мовної тривожності у студентів, які вивчають іноземну мову за допомогою комунікативного методу навчання. - C. 42-49 .
- Задирайко А. О., Коваленко В. В. Зв'язок рівня перфекціонізму та копінг-поведінки медичного персоналу. - C. 49-58.
- Коваленко В. В., Фоменко Ю. С. Психологічні особливості прагнення до самоактуалізації чоловіка та дружини. - C. 59-66.
- Корнієнко В. В., Алексеєнко С. Д., Алексеєнко Д. Д. Подружні конфлікти як чинник формування психосоматичних захворювань. - C. 67-73.
- Кутєпова-Бредун В. Ю. Специфічні особистісні властивості музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів. - C. 74-79.
- Носенко Е. Л., Новицька І. В. Особистісні передумови успішності розпізнавання ситуацій введення в оману. - C. 80-89.
- Носенко Е. Л., Четверик-Бурчак А. Г. Опитувальник "Стабільність психічного здоров'я - коротка форма": опис, адаптація, застосування. - C. 89-97.
- Шпилевська А. А. Статево-рольвоа диференціація як фактор задоволеності подружжя шлюбом. - C. 97-107.
Педагогіка
- Nykonenko N. V. Review of the latest achievements in education of correctional school teachers in the EU countries. - C. 107-113.
- Vvedenska T. Y. Hard and soft skills formation in training interpreters in the XXI century. - C. 114-118.
- Байсара Л. І. МООСs (Масові відкриті онлайн курси) як форма доставки навчального матеріалу. - C. 118-125.
- Славська Я. А. Форми еколого-естетичного виховання учнівської молоді в другій половині ХХ-на початку ХХІ століть. - C. 125-131.
| 2014 | Т. 22 | вип. 20 (9/1)
|
|
|
|