Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29709/2020/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб..- Львів- Титул.
- Зміст.
Технічні науки
- Сеньківський В. М., Піх І. В., Литовченко О. В., Стахів О. Р., Мусійовська М. М. Оптимізація моделі факторів проєктування корпоративного вебсайту онлайн-каталогу. - C. 11–21.
- Кудряшова А. В. Формування нечітких логічних рівнянь проєктування післядрукарських процесів. - C. 22–28.
- Луцків М. М., Гунько Д. Т. Моделювання нормованого растрового перетворення для елементів круглої форми. - C. 29–37.
- Makarenko G. M. Comparison of methods of implementation of equivalent shapers in code converters. - C. 38–46.
- Дубневич М. М., Голубник Т. С., Занько Н. В. Порівняння ефективності засобів балансу кольорів з програмного забезпечення фотокамери та RAW-конвертера. - C. 47–60.
- Сідікі О. С. Моделювання і синтез тонопередачі для флексографічної друкарської системи четвертої розмірності. - C. 61–71.
- Тупичак Л. Л., Карнаухов В., Гуцуляк О. М., Дронь С., Процак А. Інформаційно-когнітивна структура тестування для визначення професійних характеристик персоналу однієї команди. - C. 72–80.
- Коляно Я. Ю., Сеньківський В. М., Марчук (Свирид) О. Р., Мельник К. І. Чисельне порівняння нестаціонарного конвективного і кондуктивного нагрівання одношарових поліграфічних матеріалів. - C. 81–99.
- Яніцкі П. Теоретичні і практичні дослідження обрізування книжкових блоків ексцентричним дисковим ножем. - C. 100–111.
Соціальні комунікаціЇ
- Приступенко Т. О. Право на інформацію в контексті європейських демократичних цінностей: український досвід. - C. 112–123.
- Листвак Г. Б., Олянишен О. В. Функціонування етностереотипів у медіа (на прикладі образу поляків в українських новинах). - C. 124–136.
- Капраль І. І., Кулинич М. М., Михайлович О. П. "Від твору до літератури, від літератури до твору": редакторське опрацювання художнього твору. - C. 137–148.
- Бондар О. В. Політика і літературна премія: автономія, адаптація чи альянс?. - C. 149–159.
- Мизнікова Т. В. Рецензування в медіа як шлях промоції творів жіночого авторства. - C. 160–167.
- Шендерівська Л. П., Карпінська В. В., Шумак З. А. Актуальні види рекламування продукції видавництв (за результатами опитування молоді). - C. 168–175.
- Михайлович О. П., Капраль І. І., Кулинич М. М. Особливості створення образів на основі термінологічної лексики у рекламних текстах. - C. 176–184.
- Огар Е., Стахів М. Рекламна інформація в підручниках НУШ: дидактичний та юридичний аспекти. - C. 185–195.
- Піскозуб Л. Й., Коляно М. М. Психологічне тестування як інструмент вивчення впливу інтернет-реклами на міленіалів (на матеріалах опитування студентської аудиторії). - C. 196–207.
- Щегельська Ю. П. Сучасна практика та перспективи інноваційного розвитку соціальних комунікацій в AR- та MR-просторі на основі новітнього імерсивного обладнання. - C. 208–218.
- Кулинич М. М., Михайлович О. П., Капраль І. І. Репрезентативні тренди в українському медіапросторі середини ХІХ ст.. - C. 219–225.
- Огородник Т. М. Публікації Володимира Старосольського на сторінках щоденника "Діло" (20-30-ті рр. ХХ ст.). - C. 226–234.
| 2020 | | № 2 (80)
|
|
|
|