Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29709/2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб..- Львів- Титул.
- Зміст.
- Ватуляк Ю. В., Шустикевич А. І., Терницький С. В. Конструктивні особливості інструмента для поперечного бігування картону. - C. 11–15.
- Верхола М. І., Гук І. Б., Калитка М. І. Моделювання та дослідження впливу розтиральних циліндрів на розподіл потоків фарби у фарбодрукарській системі розгалуженої структури. - C. 16–26.
- Нерода Т. В. Визначення базових дескрипторів при моделюванні цільового вебінтерфейсу для розподіленого надання освітніх послуг. - C. 27–35.
- Zatserkovnyi R. H., Mayik V. Z., Zatserkovna R. S., Mayik L. Ya. Analysis of Braille translation software. - C. 36–44.
- Кудряшова А. В. Багатофакторний вибір альтернативних варіантів проектування післядрукарських процесів на основі лінійного згортання критеріїв. - C. 45–50.
- Кульчицька Х. Б., Семенів М. Р., Предко Л. С. Оцінювання ризику при визначенні тиражу видання. - C. 51–62.
- Зелінська Н. В., Листвак Г. Б. Видавнича культура шкільного підручника: редакторські та дизайнерські аспекти. - C. 63–76.
- Огар Е. І. Сучасні медійні засоби "перепрочитання" творів української класики для дітей. - C. 77–86.
- Тріщук О. В., Фіголь Н. М. Мовні засоби увиразнення заголовків у сучасних медіа. - C. 87–95.
- Щегельська Ю. П. Інтерактивні фільтри доданої реальності у соцмережі "Snapchat" як інструмент рекрутингу потенційних працівників комерційними брендами та розширення їх цільової аудиторії. - C. 96–106.
- Михайлович О. П. Інтегрований підхід до вивчення рекламного тексту. - C. 107–116.
- Бондар О. В. Концепт "літературна премія": проблеми означення. - C. 117–125.
- Астапцева Х. А. Галичанізми у fashion-публіцистиці Львова міжвоєнного періоду: зауваги на захист галицького лексикону (на матеріалах щоденників "Діло" та "Новий час". - C. 126–140.
- Файчук Т. Г. Оcобливості редагування перекладу міжнародних договорів українською мовою. - C. 141–153.
| 2019 | | № 2 (78)
|
|
|
|