Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29409:А:Логист./2018/892<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- Львів. Логістика- Титул.
- Зміст.
- Антонюк К. І. Проблеми логістичного забезпечення безпеки споживання. - C. 3-9.
- Афтаназів І. С., Струтинська Л. Р., Андрусів С. В. Проблеми створення і ефективної діяльності екологічних харчових і переробних підприємств малого та середнього бізнесу на теренах західної України. - C. 10-18.
- Боєнко О. Ю. Дослідження еволюції поняття "бренд” в контексті розвитку суспільства. - C. 19-24.
- Бочко О. Ю., Якимишин Л. Я. Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу. - C. 25-31.
- Бублик М. І., Копач Т. М. Розвиток молодіжного лідерства в структурі інноваційних стратегій розвитку закладів вищої освіти. - C. 32-37.
- Герасимчук В. Г. Маркетингова складова "дорожньої карти” розвитку зовнішньої торгівлі. - C. 38-48.
- Гладкова О. В. Місце фінансового контролінгу в управлінні фінансовими потоками в логістичних системах. - C. 49-55.
- Дейнега О. В., Дейнега І. О. Ентропія в діяльності підприємства: суть та основні підходи до оцінювання. - C. 56-63.
- Демків Я. В., Прокопишин-Рашкевич Л. М. Цифрова трансформація торгівлі: стан та тенденції в Україні і світі. - C. 64-71.
- Ілляшенко С. М. , Ілляшенко Н. С., ШипулінаЮ. С. Управлінння знанням університету в контексті концепції його інноваційного розвитку. - C. 72-79.
- Карп’як А. О. Ринок інформаційних технологій в Україні та світі. - C. 80-89.
- Касян С. Я., Шостек Д. Забезпеченння цифрового інтегрування логістичних потоків між підприємствами в Україні і Польщі. - C. 90-99.
- Качуровський С. В. Сучасні тренди E-COMMERCE в логістиці. - C. 100-104.
- Кисіолек А., Карий O., Прокопенко O. Дослідження онлайн маркетингу у вищих освітніх закладах Польщі та України. - C. 105-113.
- Ковінько О. М., Ковальчук С. В., Шевченко Н. О. Управління брендами у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств. - C. 114-120.
- Копець Г. Р., Гербут М. В. Маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності шляхом застосування системи управління об’єктами рекреаційно-туристичної сфери в Україні. - C. 121-126.
- Корольков В. В., Литвин К. В. Інтелектуалізація Інтернет-середовища та новий інструментарій для дослідження споживчого попиту. - C. 127-133.
- Литвиненко С. Л., Литвиненко Л. Л. Визначення економіко-технологічних інструментів оптимізації діяльності авіакомпанії при мультимодальній доставці негабаритних вантажів. - C. 134-139.
- Мальчик М. В., Оплачко І. О. Механізм антикризового управління діяльністю промислових підприємств з урахуванням організації рефлексивних впливів. - C. 140-148.
- Мамчин М. М., Фуртак І. І., Паробецька І. М. Організація служби управління госпітальною допомогою. - C. 149-159.
- Михайлик Н. І., Кузяк В. В. Аналіз логістичних процесів: економічний аспект. - C. 160-164.
- Попко О. В. Ідентифікація особливостей міжнародних систем управління якістю продукції, які діють в Україні. - C. 165-170.
- Посилкіна О. В., Мала Ж. В. Дослідження тенденцій розвитку аптечних мереж в Україні і факторів їх конкурентоспроможності. - C. 171-178.
- Потапова Н. А. Смарт-логістика: концептуальні засади та практика реалізації. - C. 179-188.
- Терлецька В. О. Маркетингова та логістична діяльність автомобілебудівних підприємств. - C. 189-195.
- Хадріан П. Оцінка координації елементів комплексу маркетингу. Результати дослідження. - C. 196-202.
- Чипак А. А., Кузьо Н. Є., Косар Н. С. Обґрунтуванння напрямів покращання маркетингової діяльності вітчизняних виробників кухонних меблів (на прикладі ТЗОВ "Діоліні”). - C. 203-211.
- Шандрівська О. Є., Якимишин Л. Я. Дослідження глобального ринку логістичних послуг: світові тенденції та вплив на Україну. - C. 212-221.
- Фігун Н. В., Пастернак О. І. Концепція маркетингу територій в розвитку зеленого туризму. - C. 222-227.
- Вовчанська О. М., Іванова Л. О. Маркетингова оцінка детермінант регіональних сегментів світового ринку ресторанних послуг. - C. 228-238.
- Гронська Н. С. Квантифікація інтеграційного менеджменту. - C. 239-245.
- Рикованова І. С., Таранський І. П., Донець Д. М. Управління ризиком у логістичній системі через систему страхового захисту. - C. 246-255.
- Чорнописька Н. В., Стасюк К. З. Професійний портрет логіста: маркетингові дослідження. - C. 256-261.
- Мних О. Б. Експортна стратегія і тренди розвитку маркетингової діяльності підприємств в умовах відкритої економіки України. - C. 262-271.
- Глинський Н. Ю. Місцеве самоврядування як активний суб’єкт господарювання. - C. 272-278.
- Antonowicz M. Korytarze dla nowego jedwabnego szlaku z udziałem Ukrainy i Polski – perspektywy rozwoju. - C. 279-287.
| 2018 | | № 892
|
|
|
|