Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29409:А:Логист./2015/833<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- Львів. Логістика- Титул.
- Зміст.
- Винничук Р. О., Склярук Т. В. Особливості розвитку IT-ринку в Україні: стан та тенденції. - C. 3-8.
- Довгунь О. С. Сучасні маркетингові підходи в контексті формування підприємствами лояльності клієнтів. - C. 9-15.
- Zakharchyn H., Lyubomudrova N. Applying marketing principles in human resourches management in the current context. - C. 15-20.
- Карпій О. П. Розвиток послуг автозаправних комплексів. - C. 21-26.
- Косар Н. С., Пилипенко В. М., Кузьо Н. Є. Поглиблення енергетичної кризи як рушійна сила розвитку ринку енергозберігаючого інсталяційного устаткування. - C. 27-36.
- Krykavskyy Ye. GPS in the formation of ecological consciousness of customer. - C. 36-41.
- Маргіта Н. О., Вороніна Р. М., Карий О. І. Особливості планування сталої міської мобільності. - C. 42-49.
- Мамчин М. М., Лозинський В. Т., Прокопенко І. В. Теоретичні засади формування системи оптової торгівлі. - C. 50-56.
- Мних О. Б., Гречин Б. Д. Екологічний підхід в розвитку логістико-маркетингової діяльності підприємства та в забезпеченні зростання його капіталізації. - C. 57-65.
- Музиченко-Козловська О. В. Стратегія просування туристичного бренда країни. - C. 65-72.
- Петрушка І. М., Крет І. З., Петрушка К. І. Перспективи очищення водного середовища для забезпечення безпеки водноресурсного потенціалу в системі ресурсозберігаючих технологій. - C. 72-81.
- Подвальна Г. В., Кузяк В. В. Оцінювання основних засобів автотранспортних підприємств: оновлення та ефективність. - C. 82-88.
- Rusanovska O. Strategic aspects of controlling of enterprise’s logistics activity. - C. 89-94.
- Савченко Ю. Т. Значення стратегії постачання у загальній стратегії розвитку машинобудівних підприємств у ланцюгу поставок. - C. 95-103.
- Хома І. Б. Контроль прийняття рішень у точці біфуркації в процесі перебігу підприємницької діяльності. - C. 103-108.
- Чорнописька Н. В., Брень О. В., Данильців О. І. Зародження військової логістики в Україні. - C. 109-117.
- Шандрівська О.Є., Костюк О. С., Наконечна Т. В. Ідентифікація етапів розвитку ринку логістичних послуг в Україні. - C. 118-124.
- Шкварчук Л. О. Сучасні тенденції споживчої поведінки населення. - C. 124-130.
- Балик У. О., Колісник М. В. Маркетинг як складова підвищення інвестиційної привабливості підприємств в умовах зони вільної торгівлі з ЄС. - C. 131-137.
- Кобилюх О. Я., Ганусяк М. Ю. Практичний аспект впровадження системи SS на вітчизняних підприємствах. - C. 137-142.
- Кіндій М. В., Малиш Я. В., Прийма Л. П. Управління ланцюгами поставок торгових мереж на засадах категорійного менеджменту. - C. 143-152.
- Леонова С. В., Шевців Л. Ю. Соціально-відповідальний маркетинг: реалії та перспективи впровадження. - C. 153-159.
- Юськів В. М., Соколовський І. Б. Вплив економічних відхилень на діяльність автосервісних підприємств вантажних автомобілів. - C. 160-168.
| 2015 | | № 833
|
|
|
|