Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж29137:Психол./2011/959/46<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
.- Харків. Серія, Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акрітіду Е. О. Продуктивність мимовільного запам’ятовування і динаміка забування професійної інформації залежно від умов запам’ятовування при безпосередньому і відстроченому відтворенні. - C. 6-10.
  4. Андрющенко О. В., Хімчак Н. В. Порівняльний аналіз мотивації трудової діяльності керівників і підлеглих в комерційної організації. - C. 11-13.
  5. Бородавко О. О. Дослідження особливостей міжособистісних відносин з лікарем хворих на шизофренію в процесі лікування. - C. 14-16.
  6. Гриньова М. П. Психологiчнi особливостi пiдлiткiв, що належать до субкультури Емо. - C. 17-19.
  7. Гришко А. А. Асинхронии психосексуального развития у девочек-подростков с ювенильными маточными кровотечениями. - C. 20-23.
  8. Дідух М. Л. Вчинкові механізми етнічної самоідентифікації та індивідуації. - C. 24-28.
  9. Дмитриенко Е. В. Особенности личности и эмоциональной саморегуляции осужденных, нарушающих режим содержания в местах лишения свободы. - C. 29-33.
  10. Заика Е. В., Репкин В. В., Репкина Г. В. Структурно-уровневый подход к диагностике и построению учебной деятельности. - C. 34-41.
  11. Заика Е. В. Объем и точность моторной кратковременной памяти у юношей и у взрослых мужчин. - C. 42-46.
  12. Ковалишин І. В. Самооцінка дітей молодшого шкільного віку (порівняльна характеристика). - C. 47-51.
  13. Кочарян А. А. Особенности эмоционального коннотирования сакральных категорий. - C. 52-56.
  14. Кочарян А. С., Параскевова К. Г. Эмоциональный интеллект в контексте философско-психологической проблемы иррациональности. - C. 57-60.
  15. Кочарян А. С., Терещенко Н. Н., Яворская Е. В. Дисфункциональные супружеские отношения в контексте синдрома "эмоционального холода". - C. 61-64.
  16. Кочарян И. А. Теория амбивалентности в психотерапии. - C. 65-69.
  17. Крейдун Н. П., Прядко Н. В. Про деякі психологічні особливості старшокласників. - C. 70-75.
  18. Кряж И. В. Особенности смысловой регуляции взаимодействия с природой. - C. 76-79.
  19. Кузікова С. Б. До проблеми визначення поняття та критеріїв рівнів організації саморозвитку особистості. - C. 80-85.
  20. Кузнецова К. Ю. Проблема вивчення соціального інтелекту та вплив сім’ї на його формування. - C. 86-88.
  21. Кукуруза Г. В. Характеристика неусвідомлених аспектів ставлення до дитини у матерів, які виховують дітей раннього віку з порушеннями психомоторного розвитку. - C. 89-91.
  22. Лукашенко И. Н., Заика Е. В. Психологические механизмы успешного усвоения иностранного языка (с позиций когнитивной психологии). - C. 92-96.
  23. Лук’янова Т. В. Дослідження зв’язку життєстійкості, її компонентів та моделей поведінки в стресовій ситуації у студентів. - C. 97-101.
  24. Луценко Е. Л., Лысак Е. А. Связь теоретических и практических знаний: проблема переноса. - C. 102-104.
  25. Маннапова К. Р. Неповна сім’я як чинник, що впливає на формування життєздатності підлітків. - C. 105-108.
  26. Мельник А. А. Особливості прояву складових соціального інтелекту дітей шкільного віку. - C. 109-113.
  27. Мельник А. П. Особливості прояву тривожності перед випробуваннями у студентів педагогічного коледжу. - C. 114-116.
  28. Мінакова І. В. Проблема психофоносемантики етносів: огляд сучасної української історіографії. - C. 117-120.
  29. Митроченко А. В. Статеворольовий аспект сприйняття жіночих соціальних ролей у андрогінних юнаків. - C. 121-124.
  30. Митроченко О. Є. Рівнево-координатна модель дистрибуції уваги. - C. 125-127.
  31. Невоєнна О. А., Сінгуцька Я. О. Особливості соціально – психологічної адаптації безробітних. - C. 128-130.
  32. Олефір В. О. Інтелектуальний ресурс людини в структурі копінг-поведінки. - C. 131-136.
  33. Орлова А. М. Проблема вибору в психології. - C. 137-139.
  34. Павленко В. М., Дроздова А. Р. Особливості прояву синдрому "емоційного вигорання" у безробітних та у представників професії систем "людина-людина" та "людина-знак". - C. 140-144.
  35. Панібратенко В. В. Вплив мотивації досягнення та гендерних ролей на вибір художнього тексту для відтворення при мимовільному запам’ятовуванні. - C. 145-147.
  36. Петренко К. О., Дусавицький О. К. Розвиток навчально-пізнавальних інтересів та мотиву шкільної тривожності молодших школярів у різних системах навчання. - C. 148-150.
  37. Поліванова О. Є. Особливості професійної ідентичності політиків з різним стажем професійної діяльності. - C. 151-153.
  38. Проскурняк О. І. Невпевненість як причина порушення комунікативної діяльності дітей зі зниженим інтелектуальним розвитком. - C. 154-157.
  39. Пуертас Савіна Д. К. Репрезентація ціннісних орієнтації ідеального політичного лідера у молоді з різним електоральним вибором. - C. 158-161.
  40. Самулевич Т. Є. Особливості розвитку творчого мислення підлітків в системі розвивального навчання. - C. 162-165.
  41. Сивогракова З. А. Особливості оптимізації самостійної роботи студентів вищого навчального закладу у процесі вивчення дисциплін психологічного змісту. - C. 166-170.
  42. Cкоблик О. Н. Факторы внутрисемейной микросреды и развитие общих способностей ребёнка. - C. 171-173.
  43. Скрипник М. М., Павленко В. М. Теоретико-психологічна модель толерантності як багаторівневої характеристики особистості. - C. 174-177.
  44. Сорока А. В. Розвиток ресоціалізації засуджених у період підготовки до звільнення з пенітенціарних установ. - C. 178-180.
  45. Стативка О. Н. Психологические особенности профессиональной и личностной компетенции специалистов. - C. 181-184.
  46. Терещенко Н. Н., Бутенко Е. В., Долгополова Е. В. Полоролевые факторы социальной тревожности у девушек. - C. 185-187.
  47. Чагарна С. Є. Психокорекційна програма розвитку мотиваційної сфери учіння у молодших школярів з порушеннями слуху: принципи, методи, завдання. - C. 188-191.
  48. Чміль М. О., Ткач К. Ю., Шорохова Г. М. Психологічні чинники боеготовності до дій в екстремальних ситуаціях. - C. 192-194.
  49. Шевченко Л. О. Мотивація жіночої злочинності. - C. 195-199.
  50. Яворовська Л. М., Хафізова Г. С. Теоретичний аналіз підходів до визначення часової перспективи особистості. - C. 200-203.
  51. Ягнюк Я. К. Особливості самоактуалізації студентської молоді. - C. 204-208.
  52. Якименко О. Ю. Особистісні особливості дівчат, які ідентифікували себе з батьком. - C. 209-211.
  53. Яновська С. Г., Туренко Р. Л., Фоломеєва Г. В. Емоційне ставлення до грошей студентів, які суб’єктивно готові до фінансового самозабезпечення. - C. 212-215.
  54. Яновська Ю. Е. Психологічні особливості особистості футбольних вболівальників. - C. 216-220.
2011
№ 959
Вип. 46
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського