Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29137:Психол./2011/959/46<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.- Харків. Серія, Психологія- Титул.
- Зміст.
- Акрітіду Е. О. Продуктивність мимовільного запам’ятовування і динаміка забування професійної інформації залежно від умов запам’ятовування при безпосередньому і відстроченому відтворенні. - C. 6-10.
- Андрющенко О. В., Хімчак Н. В. Порівняльний аналіз мотивації трудової діяльності керівників і підлеглих в комерційної організації. - C. 11-13.
- Бородавко О. О. Дослідження особливостей міжособистісних відносин з лікарем хворих на шизофренію в процесі лікування. - C. 14-16.
- Гриньова М. П. Психологiчнi особливостi пiдлiткiв, що належать до субкультури Емо. - C. 17-19.
- Гришко А. А. Асинхронии психосексуального развития у девочек-подростков с ювенильными маточными кровотечениями. - C. 20-23.
- Дідух М. Л. Вчинкові механізми етнічної самоідентифікації та індивідуації. - C. 24-28.
- Дмитриенко Е. В. Особенности личности и эмоциональной саморегуляции осужденных, нарушающих режим содержания в местах лишения свободы. - C. 29-33.
- Заика Е. В., Репкин В. В., Репкина Г. В. Структурно-уровневый подход к диагностике и построению учебной деятельности. - C. 34-41.
- Заика Е. В. Объем и точность моторной кратковременной памяти у юношей и у взрослых мужчин. - C. 42-46.
- Ковалишин І. В. Самооцінка дітей молодшого шкільного віку (порівняльна характеристика). - C. 47-51.
- Кочарян А. А. Особенности эмоционального коннотирования сакральных категорий. - C. 52-56.
- Кочарян А. С., Параскевова К. Г. Эмоциональный интеллект в контексте философско-психологической проблемы иррациональности. - C. 57-60.
- Кочарян А. С., Терещенко Н. Н., Яворская Е. В. Дисфункциональные супружеские отношения в контексте синдрома "эмоционального холода". - C. 61-64.
- Кочарян И. А. Теория амбивалентности в психотерапии. - C. 65-69.
- Крейдун Н. П., Прядко Н. В. Про деякі психологічні особливості старшокласників. - C. 70-75.
- Кряж И. В. Особенности смысловой регуляции взаимодействия с природой. - C. 76-79.
- Кузікова С. Б. До проблеми визначення поняття та критеріїв рівнів організації саморозвитку особистості. - C. 80-85.
- Кузнецова К. Ю. Проблема вивчення соціального інтелекту та вплив сім’ї на його формування. - C. 86-88.
- Кукуруза Г. В. Характеристика неусвідомлених аспектів ставлення до дитини у матерів, які виховують дітей раннього віку з порушеннями психомоторного розвитку. - C. 89-91.
- Лукашенко И. Н., Заика Е. В. Психологические механизмы успешного усвоения иностранного языка (с позиций когнитивной психологии). - C. 92-96.
- Лук’янова Т. В. Дослідження зв’язку життєстійкості, її компонентів та моделей поведінки в стресовій ситуації у студентів. - C. 97-101.
- Луценко Е. Л., Лысак Е. А. Связь теоретических и практических знаний: проблема переноса. - C. 102-104.
- Маннапова К. Р. Неповна сім’я як чинник, що впливає на формування життєздатності підлітків. - C. 105-108.
- Мельник А. А. Особливості прояву складових соціального інтелекту дітей шкільного віку. - C. 109-113.
- Мельник А. П. Особливості прояву тривожності перед випробуваннями у студентів педагогічного коледжу. - C. 114-116.
- Мінакова І. В. Проблема психофоносемантики етносів: огляд сучасної української історіографії. - C. 117-120.
- Митроченко А. В. Статеворольовий аспект сприйняття жіночих соціальних ролей у андрогінних юнаків. - C. 121-124.
- Митроченко О. Є. Рівнево-координатна модель дистрибуції уваги. - C. 125-127.
- Невоєнна О. А., Сінгуцька Я. О. Особливості соціально – психологічної адаптації безробітних. - C. 128-130.
- Олефір В. О. Інтелектуальний ресурс людини в структурі копінг-поведінки. - C. 131-136.
- Орлова А. М. Проблема вибору в психології. - C. 137-139.
- Павленко В. М., Дроздова А. Р. Особливості прояву синдрому "емоційного вигорання" у безробітних та у представників професії систем "людина-людина" та "людина-знак". - C. 140-144.
- Панібратенко В. В. Вплив мотивації досягнення та гендерних ролей на вибір художнього тексту для відтворення при мимовільному запам’ятовуванні. - C. 145-147.
- Петренко К. О., Дусавицький О. К. Розвиток навчально-пізнавальних інтересів та мотиву шкільної тривожності молодших школярів у різних системах навчання. - C. 148-150.
- Поліванова О. Є. Особливості професійної ідентичності політиків з різним стажем професійної діяльності. - C. 151-153.
- Проскурняк О. І. Невпевненість як причина порушення комунікативної діяльності дітей зі зниженим інтелектуальним розвитком. - C. 154-157.
- Пуертас Савіна Д. К. Репрезентація ціннісних орієнтації ідеального політичного лідера у молоді з різним електоральним вибором. - C. 158-161.
- Самулевич Т. Є. Особливості розвитку творчого мислення підлітків в системі розвивального навчання. - C. 162-165.
- Сивогракова З. А. Особливості оптимізації самостійної роботи студентів вищого навчального закладу у процесі вивчення дисциплін психологічного змісту. - C. 166-170.
- Cкоблик О. Н. Факторы внутрисемейной микросреды и развитие общих способностей ребёнка. - C. 171-173.
- Скрипник М. М., Павленко В. М. Теоретико-психологічна модель толерантності як багаторівневої характеристики особистості. - C. 174-177.
- Сорока А. В. Розвиток ресоціалізації засуджених у період підготовки до звільнення з пенітенціарних установ. - C. 178-180.
- Стативка О. Н. Психологические особенности профессиональной и личностной компетенции специалистов. - C. 181-184.
- Терещенко Н. Н., Бутенко Е. В., Долгополова Е. В. Полоролевые факторы социальной тревожности у девушек. - C. 185-187.
- Чагарна С. Є. Психокорекційна програма розвитку мотиваційної сфери учіння у молодших школярів з порушеннями слуху: принципи, методи, завдання. - C. 188-191.
- Чміль М. О., Ткач К. Ю., Шорохова Г. М. Психологічні чинники боеготовності до дій в екстремальних ситуаціях. - C. 192-194.
- Шевченко Л. О. Мотивація жіночої злочинності. - C. 195-199.
- Яворовська Л. М., Хафізова Г. С. Теоретичний аналіз підходів до визначення часової перспективи особистості. - C. 200-203.
- Ягнюк Я. К. Особливості самоактуалізації студентської молоді. - C. 204-208.
- Якименко О. Ю. Особистісні особливості дівчат, які ідентифікували себе з батьком. - C. 209-211.
- Яновська С. Г., Туренко Р. Л., Фоломеєва Г. В. Емоційне ставлення до грошей студентів, які суб’єктивно готові до фінансового самозабезпечення. - C. 212-215.
- Яновська Ю. Е. Психологічні особливості особистості футбольних вболівальників. - C. 216-220.
| 2011 | № 959 | Вип. 46
|
|
|
|