Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж29137:Психол./2011/937/45<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
.- Харків. Серія, Психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Александров Ю. В. Факторы, обуславливающие психическую дезадаптацию руководителей ОВД. - C. 7-14.
  4. Алещенко В. І. Психологічні особливості та умови професійної діяльності військовослужбовців миротворчих підрозділів. - C. 15-17.
  5. Бабарикіна І. В. Психологічні сосбливості корекційної роботи зі шкільними страхами. - C. 18-20.
  6. Барінова Н. В. Психологічні особливості Образа "Я" у дівчат зі страхом інтимності. - C. 21-22.
  7. Бєляєва О. Е. Атрибуція ініціативи звернення до лікарської допомоги дівчат із розладами менструального циклу. - C. 23-27.
  8. Богдан Ж. Б. Порівняльний аналіз психологічних особливостей викладачів технічних та гуманітарних спеціальностей. - C. 28-30.
  9. Габелкова О. Є., Луцеко О. Л., Плісюк Т. І. Психологічні особливості людей, що схильні до гіподинамії в молодому віці. - C. 31-34.
  10. Гараєв О. О. Ціннісно-мотиваційні складові професійної ідентичності студентів-фармацевтів. - C. 35-38.
  11. Гарькавець О. М. Особливості розвитку пізнавальної сфери дошкільника під впливом інноваційних педагогічних технологій. - C. 39-43.
  12. Головнева И. В. Факторы, влияющие на отношение сотрудников и претендентов на должность к работе: гендерные различия. - C. 44-47.
  13. Греса Н. В. Особливості емоційної сфери працівників станції швидкої допомоги. - C. 48-51.
  14. Гринева М. П. Автобиографическая память как один из видов долговременной памяти. - C. 52-54.
  15. Гришко А. А. Преморбідні особливості особистості дівчат-підлітків з ендокриннозалежними гінекологічними захворюваннями. - C. 55-59.
  16. Гуляс І. А. Аксіопсихологічне проектування особистості: акме-орієнтований аспект. - C. 60-64.
  17. Дмитриенко Е. В. Особенности копинг-стратегий и эгозащитных механизмов осужденных, нарушающих режим содержания в местах лишения свободы. - C. 65-68.
  18. Долгополова Е. В. Социальная тревожность в подростковом возрасте. - C. 69-72.
  19. Доценко В. В. Теоретичні підходи щодо вивчення кризових станів особистості. - C. 73-76.
  20. Дьяков С. И. Категориально-концептуальная роль языка и речи в формировании метапрограммы жизни субъекта. - C. 77-81.
  21. Єрмакова Н. О. Проблема довіри до себе у психоаналітичних концепціях розвитку особистості. - C. 82-85.
  22. Завацька Н. Є. Методологічні підходи до визначення структури та показників адаптаційного потенціалу особистості. - C. 86-92.
  23. Загревськая В. В. Аналіз усвідомлюваних мотивів учбово-професійної діяльності студентів. - C. 93-95.
  24. Заика Е. В. Упражнения по преобразованию числовых рядов для развития внутреннего плана действий. - C. 96-101.
  25. Заика Е. В. Методики исследования и диагностики синдрома ослабленного внимания и гиперактивности у детей и подростков (анализ зарубежных исследований). - C. 102-105.
  26. Иванова Е. Ф., Лукьянова Т. В. Особенности представлений о важности исторических событий и исторических личностей у представителей разных поколений. - C. 106-109.
  27. Іванченко Ю. С. Взаємозвязок між особистісними якостями та професійною успішністю працівників різних відділів митниці. - C. 110-115.
  28. Казанцева О. О. Емоційна складова професійної діяльності дизайнера одягу. - C. 116-119.
  29. Кейсельман В. Р. Природные или истинные виды альтруистического поведения. - C. 120-124.
  30. Кожина М. Ю. Особенности структури материнства у беременных женщин с разным типом гендерной идентичности. - C. 125-129.
  31. Козлов А. В. Структура психологического здоровья: психосемантический подход. - C. 130-133.
  32. Козлов С. В. Специфика использования копинг-стратегий в зависимости от уровня образования и пола. - C. 134-137.
  33. Коцюба А. А. Структурные особенности отношений зависимой любви у женщин. - C. 138-141.
  34. Кочарян А. С., Параскевова К. Г. Роль эмоционального интеллекта в педагогической деятельности. - C. 142-144.
  35. Кочарян А. С., Терещенко Н. Н., Яворская Е. В. Факторы и модели риска развода: анализ зарубежной литературы. - C. 145-148.
  36. Кочарян О. С., Ягнюк Я. К. Духовний вимір психологічного здоров`я студентської молоді: підходи та моделі. - C. 149-154.
  37. Крейдун Н. П., Зімовін О. І. Гендерні особливості вольової сфери особистості. - C. 155-158.
  38. Крутій О. М. Діалогічність як умова пізнавального розвитку особистості в учбовій діяльності. - C. 159-161.
  39. Кряж И. В. Проблема прав природного мира: психологические аспекты. - C. 162-169.
  40. Кукуруза Г. В. Структура захисно-коупінгової поведінки батьків, які виховують дітей раннього віку з порушеннями психомоторного розвитку. - C. 170-172.
  41. Кукуруза Г. В., Кирилова О. О. Типи внутрішньої картини здоров’я хлопців із затримкою статевого розвитку. - C. 173-176.
  42. Ларіонов С. О. Особливості переживання типових психічних станів працівниками ОВС з різним рівнем комфортності робочого стану. - C. 177-182.
  43. Мельник А. А. Особливості когнітивного компоненту соціального інтелекту учнів середнього та старшого шкільного віку. - C. 183-186.
  44. Мельник І. М. Вплив спілкування на відтворення в пам’яті індивіда соціально значущих подій життя. - C. 187-191.
  45. Мінакова І. В. Історіографія становлення етнопсихолінгвістики в Україні. - C. 192-196.
  46. Мірошник З. М. Кореляція ролей вчителя початкових класів. - C. 197-201.
  47. Мотрук Т. О. Емоційні стани особистості як психологічний феномен. - C. 202-205.
  48. Назаров О. О. Функціональна надійність та формування стресостійкості диспетчерів в екстремальних умовах діяльності. - C. 206-209.
  49. Нікітіна О. П., Хомуленко Т. Б. Напрямки розвитку конструктивного ставлення до грошей в юнацькому віці. - C. 210-214.
  50. Ніколаєнко С. О. Рівнево-типологічні особливості сугестивно-педагогічних ціннісних орієнтацій вчителя. - C. 215-219.
  51. Оболенська Г. М. Структура емоційної сфери студентів з особистісно значущими спогадами-спалахами. - C. 220-224.
  52. Осьодло В. І. Особливості самореалізації суб’єкта у військово-професійній діяльності. - C. 225-233.
  53. Панфілова Г. Б. Динаміка я-концепції студентів в період екзаменаційної сесії. - C. 234-237.
  54. Перевозная Т. А. Нарушения механизмов саморегуляции у аномальных личностей в их взаимосвязи со структурно-динамическими характеристиками их ценностно-ориентационной сферы. - C. 238-240.
  55. Пляка Л. В. Психолого-педагогічна технологія розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів. - C. 241-244.
  56. Прасол М. І. Особливості материнського ставлення до дітей та батьківства в сім`ях працівників органів внутрішніх справ. - C. 245-248.
  57. Рябєв С. А. Прогностична значимість особистісних якостей водіїв при заключенні про здатність їх до скоєння дорожньо транспортних пригод. - C. 249-254.
  58. Святенко Т. П., Маєвська Н. А. Гендерні особливості влади як мотиваційного утворення у чоловіків. - C. 255-258.
  59. Севостьянов П. А. Взаимоотношение ценностных ориентаций и открытости опыту у студентов. - C. 259-261.
  60. Селезнева О. С. Особенности качества жизни и отношения к болезни женщин, перенесших мастэктомию. - C. 262-267.
  61. Сорока А. В. Психодіагностична програма дослідження розвитку ресоціалізації засуджених у період підготовки до звільнення з пенітенціарних установ. - C. 268-270.
  62. Ступакова О. В. Особливості системи ставлень чоловіків і жінок, працівників слідчих підрозділів органів внутрішніх справ. - C. 271-274.
  63. Улунова Г. Є. Підходи до визначення поняття "професійне спілкування". - C. 275-279.
  64. Федоренкова Л. С. Смисложиттєві орієнтації та локус контролю засуджених і правослухняних жінок. - C. 280-284.
  65. Фоменко К. І. Шляхи та засоби розвитку губристичної мотивації студентів. - C. 285-287.
  66. Фролова Є. В. Зв'язок стильових особливостей сприйняття із успішністю навчальної діяльності студентів. - C. 288-293.
  67. Черткова В. А. Особенности ролевого репертуара партнерских отношений у девушек с различным типом идентичности. - C. 294-296.
  68. Чижиченко Н. М. Науково-теоретичні підходи та концепції вивчення проблеми оптимізму в зарубіжній психології. - C. 297-301.
  69. Шапошник Д. О. Ресурси теорії самоефективності особистості у сучасній психології. - C. 302-305.
  70. Шевчук А. М. Особливості копінг поведінки осіб, що постраждали внаслідок надзвичайної ситуації. - C. 306-310.
  71. Шиліна А. А. Психологічні чинники, що впливають на ставлення персоналу ОВС до суїцидів. - C. 311-314.
  72. Шортова В. И. Сравнительный анализ супружеских отношений на различных этапах развития семьи. - C. 315-318.
  73. Штриголь Д. В. Взаємозв’язок ціннісних орієнтацій батьків та дітей. - C. 319-322.
  74. Яворовська Л. М., Хафізова Г. С. Теоретичний аналіз взаємозв’язку соціального інтелекту та часової перспективи особистості. - C. 323-326.
  75. Якименко О. Ю. Особистісна ідентичність дівчат, які перебувають на різних етапах психосексуального розвитку. - C. 327-332.
  76. Якушева Є. М. Теоретичний аналіз проблеми професійної самосвідомості осіб, діяльність яких пов’язана з особливими умовами. - C. 333-336.
  77. Яновська С. Г., Белінська А. О. Психологічні аспекти вимірювання довіри в міжособистісних відносинах. - C. 337-338.
2011
№ 937
Вип. 45
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського