![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж29137:Психол./2011/937/45<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.- Харків. Серія, Психологія- Титул.
- Зміст.
- Александров Ю. В. Факторы, обуславливающие психическую дезадаптацию руководителей ОВД. - C. 7-14.
- Алещенко В. І. Психологічні особливості та умови професійної діяльності військовослужбовців миротворчих підрозділів. - C. 15-17.
- Бабарикіна І. В. Психологічні сосбливості корекційної роботи зі шкільними страхами. - C. 18-20.
- Барінова Н. В. Психологічні особливості Образа "Я" у дівчат зі страхом інтимності. - C. 21-22.
- Бєляєва О. Е. Атрибуція ініціативи звернення до лікарської допомоги дівчат із розладами менструального циклу. - C. 23-27.
- Богдан Ж. Б. Порівняльний аналіз психологічних особливостей викладачів технічних та гуманітарних спеціальностей. - C. 28-30.
- Габелкова О. Є., Луцеко О. Л., Плісюк Т. І. Психологічні особливості людей, що схильні до гіподинамії в молодому віці. - C. 31-34.
- Гараєв О. О. Ціннісно-мотиваційні складові професійної ідентичності студентів-фармацевтів. - C. 35-38.
- Гарькавець О. М. Особливості розвитку пізнавальної сфери дошкільника під впливом інноваційних педагогічних технологій. - C. 39-43.
- Головнева И. В. Факторы, влияющие на отношение сотрудников и претендентов на должность к работе: гендерные различия. - C. 44-47.
- Греса Н. В. Особливості емоційної сфери працівників станції швидкої допомоги. - C. 48-51.
- Гринева М. П. Автобиографическая память как один из видов долговременной памяти. - C. 52-54.
- Гришко А. А. Преморбідні особливості особистості дівчат-підлітків з ендокриннозалежними гінекологічними захворюваннями. - C. 55-59.
- Гуляс І. А. Аксіопсихологічне проектування особистості: акме-орієнтований аспект. - C. 60-64.
- Дмитриенко Е. В. Особенности копинг-стратегий и эгозащитных механизмов осужденных, нарушающих режим содержания в местах лишения свободы. - C. 65-68.
- Долгополова Е. В. Социальная тревожность в подростковом возрасте. - C. 69-72.
- Доценко В. В. Теоретичні підходи щодо вивчення кризових станів особистості. - C. 73-76.
- Дьяков С. И. Категориально-концептуальная роль языка и речи в формировании метапрограммы жизни субъекта. - C. 77-81.
- Єрмакова Н. О. Проблема довіри до себе у психоаналітичних концепціях розвитку особистості. - C. 82-85.
- Завацька Н. Є. Методологічні підходи до визначення структури та показників адаптаційного потенціалу особистості. - C. 86-92.
- Загревськая В. В. Аналіз усвідомлюваних мотивів учбово-професійної діяльності студентів. - C. 93-95.
- Заика Е. В. Упражнения по преобразованию числовых рядов для развития внутреннего плана действий. - C. 96-101.
- Заика Е. В. Методики исследования и диагностики синдрома ослабленного внимания и гиперактивности у детей и подростков (анализ зарубежных исследований). - C. 102-105.
- Иванова Е. Ф., Лукьянова Т. В. Особенности представлений о важности исторических событий и исторических личностей у представителей разных поколений. - C. 106-109.
- Іванченко Ю. С. Взаємозвязок між особистісними якостями та професійною успішністю працівників різних відділів митниці. - C. 110-115.
- Казанцева О. О. Емоційна складова професійної діяльності дизайнера одягу. - C. 116-119.
- Кейсельман В. Р. Природные или истинные виды альтруистического поведения. - C. 120-124.
- Кожина М. Ю. Особенности структури материнства у беременных женщин с разным типом гендерной идентичности. - C. 125-129.
- Козлов А. В. Структура психологического здоровья: психосемантический подход. - C. 130-133.
- Козлов С. В. Специфика использования копинг-стратегий в зависимости от уровня образования и пола. - C. 134-137.
- Коцюба А. А. Структурные особенности отношений зависимой любви у женщин. - C. 138-141.
- Кочарян А. С., Параскевова К. Г. Роль эмоционального интеллекта в педагогической деятельности. - C. 142-144.
- Кочарян А. С., Терещенко Н. Н., Яворская Е. В. Факторы и модели риска развода: анализ зарубежной литературы. - C. 145-148.
- Кочарян О. С., Ягнюк Я. К. Духовний вимір психологічного здоров`я студентської молоді: підходи та моделі. - C. 149-154.
- Крейдун Н. П., Зімовін О. І. Гендерні особливості вольової сфери особистості. - C. 155-158.
- Крутій О. М. Діалогічність як умова пізнавального розвитку особистості в учбовій діяльності. - C. 159-161.
- Кряж И. В. Проблема прав природного мира: психологические аспекты. - C. 162-169.
- Кукуруза Г. В. Структура захисно-коупінгової поведінки батьків, які виховують дітей раннього віку з порушеннями психомоторного розвитку. - C. 170-172.
- Кукуруза Г. В., Кирилова О. О. Типи внутрішньої картини здоров’я хлопців із затримкою статевого розвитку. - C. 173-176.
- Ларіонов С. О. Особливості переживання типових психічних станів працівниками ОВС з різним рівнем комфортності робочого стану. - C. 177-182.
- Мельник А. А. Особливості когнітивного компоненту соціального інтелекту учнів середнього та старшого шкільного віку. - C. 183-186.
- Мельник І. М. Вплив спілкування на відтворення в пам’яті індивіда соціально значущих подій життя. - C. 187-191.
- Мінакова І. В. Історіографія становлення етнопсихолінгвістики в Україні. - C. 192-196.
- Мірошник З. М. Кореляція ролей вчителя початкових класів. - C. 197-201.
- Мотрук Т. О. Емоційні стани особистості як психологічний феномен. - C. 202-205.
- Назаров О. О. Функціональна надійність та формування стресостійкості диспетчерів в екстремальних умовах діяльності. - C. 206-209.
- Нікітіна О. П., Хомуленко Т. Б. Напрямки розвитку конструктивного ставлення до грошей в юнацькому віці. - C. 210-214.
- Ніколаєнко С. О. Рівнево-типологічні особливості сугестивно-педагогічних ціннісних орієнтацій вчителя. - C. 215-219.
- Оболенська Г. М. Структура емоційної сфери студентів з особистісно значущими спогадами-спалахами. - C. 220-224.
- Осьодло В. І. Особливості самореалізації суб’єкта у військово-професійній діяльності. - C. 225-233.
- Панфілова Г. Б. Динаміка я-концепції студентів в період екзаменаційної сесії. - C. 234-237.
- Перевозная Т. А. Нарушения механизмов саморегуляции у аномальных личностей в их взаимосвязи со структурно-динамическими характеристиками их ценностно-ориентационной сферы. - C. 238-240.
- Пляка Л. В. Психолого-педагогічна технологія розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів. - C. 241-244.
- Прасол М. І. Особливості материнського ставлення до дітей та батьківства в сім`ях працівників органів внутрішніх справ. - C. 245-248.
- Рябєв С. А. Прогностична значимість особистісних якостей водіїв при заключенні про здатність їх до скоєння дорожньо транспортних пригод. - C. 249-254.
- Святенко Т. П., Маєвська Н. А. Гендерні особливості влади як мотиваційного утворення у чоловіків. - C. 255-258.
- Севостьянов П. А. Взаимоотношение ценностных ориентаций и открытости опыту у студентов. - C. 259-261.
- Селезнева О. С. Особенности качества жизни и отношения к болезни женщин, перенесших мастэктомию. - C. 262-267.
- Сорока А. В. Психодіагностична програма дослідження розвитку ресоціалізації засуджених у період підготовки до звільнення з пенітенціарних установ. - C. 268-270.
- Ступакова О. В. Особливості системи ставлень чоловіків і жінок, працівників слідчих підрозділів органів внутрішніх справ. - C. 271-274.
- Улунова Г. Є. Підходи до визначення поняття "професійне спілкування". - C. 275-279.
- Федоренкова Л. С. Смисложиттєві орієнтації та локус контролю засуджених і правослухняних жінок. - C. 280-284.
- Фоменко К. І. Шляхи та засоби розвитку губристичної мотивації студентів. - C. 285-287.
- Фролова Є. В. Зв'язок стильових особливостей сприйняття із успішністю навчальної діяльності студентів. - C. 288-293.
- Черткова В. А. Особенности ролевого репертуара партнерских отношений у девушек с различным типом идентичности. - C. 294-296.
- Чижиченко Н. М. Науково-теоретичні підходи та концепції вивчення проблеми оптимізму в зарубіжній психології. - C. 297-301.
- Шапошник Д. О. Ресурси теорії самоефективності особистості у сучасній психології. - C. 302-305.
- Шевчук А. М. Особливості копінг поведінки осіб, що постраждали внаслідок надзвичайної ситуації. - C. 306-310.
- Шиліна А. А. Психологічні чинники, що впливають на ставлення персоналу ОВС до суїцидів. - C. 311-314.
- Шортова В. И. Сравнительный анализ супружеских отношений на различных этапах развития семьи. - C. 315-318.
- Штриголь Д. В. Взаємозв’язок ціннісних орієнтацій батьків та дітей. - C. 319-322.
- Яворовська Л. М., Хафізова Г. С. Теоретичний аналіз взаємозв’язку соціального інтелекту та часової перспективи особистості. - C. 323-326.
- Якименко О. Ю. Особистісна ідентичність дівчат, які перебувають на різних етапах психосексуального розвитку. - C. 327-332.
- Якушева Є. М. Теоретичний аналіз проблеми професійної самосвідомості осіб, діяльність яких пов’язана з особливими умовами. - C. 333-336.
- Яновська С. Г., Белінська А. О. Психологічні аспекти вимірювання довіри в міжособистісних відносинах. - C. 337-338.
| 2011 | № 937 | Вип. 45
|
|
|
|