Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Пед./2023/39<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Львівського університету.- Львів. Серія педагогічна Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedagogichna- Титул.
- Зміст.
- Антонюк Г. Д. Людиноорієнтованість філософського знання в системі наукових поглядів діячів Острозького культурно-освітнього центру (кінець XVI – початок XVII ст.). - C. 1-16.
- Вінарчук Н. М. Підготовка бакалаврів спеціальності 012 Дошкільна освіта (порівняльний аналіз освітніх програм). - C. 17-24.
- Галаджун Я. В., Муць І. Р., Петришин Р. С., Яремко З. М. Особливості вивчення безпекових дисциплін у кризових ситуаціях. - C. 25-40.
- Герцюк Д. Д. "…Сам без упину працював і других зігрівав до праці” (до 200-річчя від народження Василя Ільницького – українського педагога, культурно-освітнього діяча, священника). - C. 41-50.
- Деленко В. Б., Шоловій М.-Т. І. Змішане навчання як шлях до регенерації сучасної освіти. - C. 51-58.
- Казакевич О. І. Формування лідерської компетентності майбутніх маркетологів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 59-66.
- Ковальчук Л. О. Культура як фундаментальна категорія гуманітарного дискурсу у контексті дослідження формування культури професійного мислення майбутніх педагогів. - C. 67-80.
- Кравченко Н. Р., Войтович А. Ю. Психолого-педагогічні аспекти забезпечення формувального підходу контрольно-оцінювальної діяльності вчителя початкових класів в умовах НУШ. - C. 81-92.
- Крохмальний Р. О., Крохмальна Г. І. Навчальний контент в епоху мережевої логіки та розвитку елементів штучного інтелекту: терміни і проблеми. - C. 93-105.
- Lavro О. О. The training of educational experts in the field of education in Poland: key features and characteristics. - C. 106-116.
- Мачинська Н. І. Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у контексті євроінтеграційних процесів. - C. 117-128.
- Мачинська Н. І., Пульс М. Р. Особливості функціонування системи початкової освіти в Галичині (міжвоєнна доба). - C. 129-137.
- Мачинська Н. І., Хланта Є. М. Історія становлення освіти жінок у Галичині: відомі постаті. - C. 138-150.
- Місечко О. Є. Через професійну рефлексію – до професійної креативності у підготовці педагога. - C. 151-167.
- Нос Л. С., Ткачук Ю. І. Прοфесійна підгοтοвка вчителів у Великій Британії. - C. 168-175.
- Prots M. O., Holub R. I. Analysis of publications on inclusive education in Southeast Asia: a review of current research. - C. 176-184.
- Проц М. О., Нос Л. Р. Дидактичний потенціал інтерактивних методів навчання на уроках "Я досліджую світ” у початковій школі. - C. 185-195.
- Рудакова Н. Є. Досвід використання технології симуляційного навчання в безперервному професійному розвитку сестер/братів медичних з реабілітації. - C. 196-207.
- Сидоренко Ю. О. Аналіз міфологічних структур роману-балади Валерія Шевчука "Дім на горі” в старшій школі. - C. 208-217.
- Субашкевич І. Р., Бордіян Я. І., Галько С. Особливості соціально-психологічної адаптації військовослужбовців, які брали участь в бойових діях. - C. 218-226.
- Цюра С. Б. Системне професійне мислення майбутнього вчителя: педагогічні умови формування досвіду критичного мислення. - C. 227-235.
- Яворська Х. О. Використання методологічних підходів у формуванні готовності майбутніх учителів до розвитку культурної компетентності здобувачів початкової освіти. - C. 236-245.
- Яремчук Н. Я., Самардак Ю. О. Особливості організаційно-педагогічних умов формування емоційного інтелекту майбутніх вчителів початкової школи. - C. 246-257.
- Яремчук Н. Я. Особливості цифрового освітнього середовища в умовах професійної дистанційної підготовки вчителів початкової школи. - C. 258-267.
| 2023 | | Вип. 39
|
|
|
|