Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Пед./2018/33<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Львівського університету
.- Львів. Серія педагогічна
Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedagogichna

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вашуленко М. С. Концептуальні засади конструювання сучасного підручника з навчання грамоти. - C. 3-14.
  4. Герцюк Д. Д. Внесок Лева Ясінчука у налагодження культурно-освітніх зв’язків товариства "Рідна школа" з українською еміграцією Північної Америки (20-30-ті рр. ХХ ст.). - C. 15-25.
  5. Dandara O., Shevchuk M. Didactic strategies in activity of teaching children with special educational requirements. - C. 26-36.
  6. Darii L. A study of parenting style in relation to emotional intelligence, upon primary school students with disabilities. - C. 37-45.
  7. Долінська Н. В. Педагогічне портфоліо як інструмент підвищення педагогічної компетентності викладача. - C. 46-56.
  8. Дрібнюк Н. Т. Актуальність альтернативних методів навчання музики у формуванні готовності учнів до творчої діяльності. - C. 57-64.
  9. Калагурка Х. І. Питання учнівського колективу А. Макаренка у науково-педагогічній спадщині Ф. Науменка. - C. 65-70.
  10. Kvas O. V. Childcentrism – child’s pedagogics as humanum. - C. 71-79.
  11. Ковалишин О. І. Михайло Грушевський і товариство "Учительська громада" у Львові. - C. 80-89.
  12. Ковальчук Л. О., Коник М. Б., Ничипорук Г. П. Дидактико-методична модель проектування культурно-освітнього середовища університету (на прикладі хімічного факультету). - C. 90-99.
  13. Коленко А. В. Дослідження рівнів сформованості мовленнєвої компетентності в акторів театру і кіно. - C. 100-106.
  14. Кондур О. С. Кваліметричні технології в управлінні закладом вищої освіти. - C. 107-116.
  15. Крива М. В., Дрись М. М., Ващишин А. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації дидактичних ігор у початковій школі. - C. 117-125.
  16. Крохмальна Г. І. Лекція як функціональний елемент сучасної науково-педагогічної комунікації (вимоги, особливості і перспективи). - C. 126-134.
  17. Lushchynska O. V. Use of information and communication technologies in English language teaching at primary school. - C. 135-157.
  18. Мищишин І. Я. Порадництво як форма психолого-педагогічної допомоги: змістові й технологічні аспекти. - C. 158-166.
  19. Nos L. S. Ways of improving the preparation of primary school teachers in terms of the New Ukrainian School. - C. 167-173.
  20. Ostrovska K. O., Ostrovskii I. P. Aggressiveness of adolescents with autism with different levels of school anxiety. - C. 174-185.
  21. Призванська Р. А. Індивідуальний підхід до застосування музичної терапії у роботі з дітьми з розладами спектра аутизму. - C. 186-193.
  22. П’ятакова Г. П. Тенденції розвитку освітніх зв’язків країн Вишеградської групи та України. - C. 194-204.
  23. Равчина Т. В., Шемелюк Г. О. Професійна підготовка майбутніх фахівців у контексті сучасних освітніх викликів: актуальні проблеми, шляхи вирішення. - C. 205-214.
  24. Cулятицький І. В., Сайко Х. Я. Соціопсихологічні механізми подолання травматичного стресу військовослужбовцями. - C. 215-226.
  25. Товканець О. С. Підготовка фахівців з менеджменту освіти як об’єкт педагогічних досліджень в європейських країнах. - C. 227-237.
  26. Туриця О. О. Модель формування професійної компетентності майбутніх технологів харчових виробництв на засадах інтегрованого підходу. - C. 238-247.
  27. Turko B. B. Inclusive competence of teacher assistant: Canadian experience. - C. 248-253.
  28. Shylonova V., Klein V. The diagnostics of socially disadvantaged pupils with learning difficulties – inclusive approach. - C. 254-266.
2018
Вип. 33
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського