Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Пед./2017/32<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Львівського університету
.- Львів. Серія педагогічна
Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedagogichna

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Васянович Г. П., Козяр М. М. Меритократичне суспільство і соціокультурне призначення університету. - C. 3-11.
  4. Березівська Л. Д. Університетська освіта в підручниках і навчальних посібниках з історії педагогіки незалежної України. - C. 12-20.
  5. Заячук Ю. Д. Університет і суспільство: історичний вимір та сучасний глобалізований світ. - C. 21-28.
  6. Терентьєва Н. О. Дослідження університетської освіти як феномену: міждисциплінарний підхід. - C. 29-38.
  7. Павлова В. В. Роль університету в сучасному світі. - C. 39-45.
  8. Проніков О. К. Університетська освіта України: тенденції та інновації. - C. 46-55.
  9. Цюра С. Б. Перспективи розвитку українських університетів у глобалізованому світі. - C. 56-63.
  10. Равчина Т. В. Науково-педагогічні засади розвитку університетської освіти у європейському вимірі. - C. 64-72.
  11. Гуменюк В. В. Особливості зовнішнього моніторингу якості освіти іноземних студентів у медичних університетах: світова практика та український досвід. - C. 73-83.
  12. Петренко О. Б. Рівненський державний гуманітарний університет як суб’єкт педагогічної освіти регіону. - C. 84-92.
  13. Яремчук Н. Я. Теоретико-педагогічні засади формування наукового потенціалу приватних вищих навчальних закладів в Україні (90-ті роки XX – поч. XXI ст.). - C. 93-101.
  14. Шевченко С. М. Перспективи інноваційного розвитку університетських регіональних комплексів щодо освіти національних меншин (1991–2010-ті рр.). - C. 102-108.
  15. Вихрущ В. О. Суб’єктивізація навчальної діяльності студента університету в контексті ідеї автономізації вищої освіти. - C. 109-119.
  16. Вієвська М. Г. Вплив соціально відповідального середовища університету на формування студентів. - C. 120-127.
  17. Аннєнкова І. П. Задоволеність професійною діяльністю науково-педагогічних працівників ВНЗ. - C. 128-137.
  18. Мисечко О. Є. Професійно-педагогічна підготовка у класичному університеті: історія протистояння "за" і "проти". - C. 138-153.
  19. Романець В. М. Інтелектуально-творчий суб’єктний зв’язок студентів з розвивально-виховним середовищем університету. - C. 154-161.
  20. Друганова О. М. Вплив громадсько-освітньої ініціативи харківських науковців на розвиток університетської освіти у XIX – на поч. XX ст.. - C. 162-172.
  21. Герцюк Д. Д. Курси вищої освіти у Львові (1904) як перша спроба організації українського приватного університету в Галичині. - C. 173-178.
  22. Романюк С. З. Роль університетів Австралії у розбудові українознавчих студій. - C. 179-186.
  23. Рендзіньський К. Міжнаціональне співіснування студентів у Львові в 1918-1939 рр.. - C. 187-198.
  24. Корж-Усенко Л. В. Народні університети в Україні як феномен освіти дорослих. - C. 199-207.
  25. Чаграк Н. І. Університет третього віку: соціокультурне й освітнє середовище для людей похилого віку. - C. 208-216.
  26. Коляда Н. М. Громадсько-освітні ініціативи студентської молоді в недільних школах України (60-ті рр. XIX ст.). - C. 217-225.
  27. Золотухіна С. Т. Перші директори педагогічного інституту при Харківському імператорському університеті (1811–1858). - C. 226-238.
  28. Албул І. В. Роль Київського університету св. Володимира у формуванні особистості В.П.Науменка (1852–1919). - C. 239-245.
  29. Зеленська Л. Д. Ґенеза діяльності вчених рад у зарубіжній і вітчизняній системах університетської освіти (ХІІ–ХІХ ст.). - C. 246-256.
  30. Башкір О. І. Кафедра педагогіки в системі педагогічної освіти України в період 1919–1933 рр.. - C. 257-265.
  31. Зайченко І. В. Про внесок В.М.Костарчука (1918–2001) у розвиток вищої педагогічної освіти. - C. 266-276.
  32. Радул О. С. З історії управління в європейських університетах. - C. 277-286.
  33. Куля Е. Шляхи кар’єрного зростання науково-викладацьких кадрів у Польщі в ХХ–ХХІ ст.: нарис проблематики. - C. 287-297.
  34. Штефан Л. А. До витоків організації університетської освіти в Канаді. - C. 298-305.
  35. П’ятакова Г. П. Особливості підготовки магістрів філології в університетах Європи. - C. 306-315.
  36. Горук Н. М. Особливості підготовки магістрів освіти дорослих в університетах США. - C. 316-323.
  37. Шуппе Л. В. Аналіз освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів романської філології у Франції. - C. 324-331.
  38. Клонцак О. І. Організація академічно-громадського навчання як складової курікулуму в університетах США. - C. 332-338.
  39. Dolinska N. V. Typology of assistantship programs in us universities and their role in future faculty training. - C. 339-346.
  40. Фельцан І. М. Особливості іншомовної підготовки в освіті дорослих у європейських країнах. - C. 347-354.
  41. Мищишин І. Я. Перспективи модернізації змісту педагогічної освіти у світлі сучасних соціально-культурних і професійних викликів. - C. 355-362.
  42. Koshmanova T., Otalbaye D. International students’ views on teaching as moral craft. - C. 363-374.
  43. Machynska N. I., Panchuk B. B. Leader and manger – staff corporate development strategy in educational institutions. - C. 375-381.
  44. Раскола Л. А. Інтеграція академічної науки і вищої освіти як шлях підвищення якості професійної підготовки магістрів хімії. - C. 382-391.
  45. Безлюдна В. В. Становлення іншомовної освіти України в умовах демократичних змін (90-ті роки XX ст.). - C. 392-399.
  46. Мойсеєнко Н. Г. Особливості формування вторинної мовної особистості студентів під час підготовки викладачів іноземних мов у класичному університеті. - C. 400-407.
  47. Курляк І. Є. Віктимологічні аспекти явища буллінгу як соціально-педагогічної проблеми в Польщі. - C. 408-418.
  48. Гуменюк С. В. Особливості фахової підготовки спеціалістів в галузі фізичної культури і спорту в університетах країн Західної Європи. - C. 419-425.
  49. Ковальчук Л. О. Система формування культури професійного мислення студентів природничих факультетів університету. - C. 426-435.
  50. Котловський А. М. Процес організації самостійної роботи майбутніх економістів з навчання англійської мови. - C. 436-444.
  51. Січкар А. Д. Діяльнісна стратегія підготовки вихователів дітей дошкільного віку: історико-педагогічний контекст. - C. 445-452.
  52. Венгловська О. А. Підготовка фахівців із дошкільної освіти в Україні: історико-педагогічна ретроспектива другої половини XX століття. - C. 453-462.
  53. Черешнюк О. А. Тестування як метод оцінювання готовності вихователів до економічного виховання дошкільників. - C. 463-469.
  54. Бойко Г. О. Соціальна мобільність педагога – вагомий чинник його професійного зростання. - C. 470-480.
  55. Вознюк О. М., Поцелуйко А. Б., Шайнер А. І. Роль соціогуманітарних дисциплін у формуванні професійної культури майбутніх фахівців у технічних ВНЗ. - C. 481-486.
  56. Білоусова Н. В., Дубровська Л. О., Гордієнко Т. В., Дубровський В. Л. Самовдосконалення як один із критеріїв професійної компетентності вчителя початкової школи. - C. 487-493.
  57. Рожелюк І. Я. Із досвіду залучення майбутніх учителів іноземної мови до моніторингових досліджень. - C. 494-501.
  58. Крива М. В. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час викладання дисципліни "Основи природознавства з методикою навчання". - C. 502-510.
  59. Бич Ю. Р. Навчальний курс "Групова динаміка і комунікації" в контексті підготовки сучасних фахівців у галузі інформаційних технологій. - C. 511-519.
  60. Ферт О. Г. Стратегії поведінкової корекції для дітей з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги в умовах освітнього середовища. - C. 520-531.
  61. Чорна І. Ю. Критерії відбору навчального матеріалу під час поетапного формування англомовної лексичної компетентності в діловому писемному спілкуванні майбутніх маркетологів. - C. 532-540.
  62. Дудко Я. В. Особливості процесу управління виховною роботою. - C. 541-546.
  63. Караманов О. В. Сучасні підходи до організації проектної та науково-дослідної роботи студентів у просторі музею. - C. 547-554.
  64. Василишин М. С. Організація взаємодії школи і музею в контексті реформ середньої освіти в Україні і Польщі. - C. 555-564.
  65. Подановська Г. В. Формування комунікативної компетентності молодших школярів на основі взаємозв’язку уроків літературного читання та роботи з дитячою книжкою. - C. 565-572.
  66. Ясінський В. П. Передумови формування й аналіз розвитку філософсько-правових підходів до відповідальності людини в юридичній думці Західної України першої половини XX ст.. - C. 573-580.
  67. Кравченко О. О. Наукове спрямування діяльності пролеткультівських установ (гурток, студія, робочий клуб, пролетарський університет). - C. 581-589.
  68. Михайлишин Р. І. Особистість учителя в історії української педагогічної думки (кінець XIX – початок XX ст.). - C. 590-601.
  69. Новаківська Л. В. Професійний ідеал учителя словесності XIX – початку XX ст.. - C. 602-610.
  70. Калагурка Х. І. Питання історії освіти і педагогічної думки доби українського відродження (друга половина XVI – перша половина XVII ст.) у творчій спадщині Федора Науменка. - C. 611-618.
  71. Клименко Ю. А. Становлення та розвиток педагогічної есперанто-періодики в Україні (20–30-ті рр. XX ст.). - C. 619-627.
2017
Вип. 32
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського