Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Пед./2016/31<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Львівського університету.- Львів. Серія педагогічна Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedagogichna- Титул.
- Зміст.
- Рибалко Л. М. Упровадження інноваційних підходів до навчання – шлях модернізації змісту освіти. - C. 3-10.
- Михайлишин Р. І. Професійна готовність педагога до інноваційної діяльності: якісний аспект. - C. 11-18.
- Яремчук Н. Я. Формування міжособистісної довіри у студентів ВНЗ в умовах освітнього середовища. - C. 19-27.
- Деленко В. Б. Дефінція "толерантності" як наукова проблема. - C. 28-35.
- Тюпіна О. Г., Бородавко Л. А. Інклюзивне навчання в системі сучасної загальної освіти. - C. 36-45.
- Лозинська С. В., Проц М. О. Основні засади перспективності і наступності дошкільної та початкової ланок освіти. - C. 46-55.
- Братко М. В. Управління підготовкою майбутніх учителів початкової школи та вихователів дошкільних закладів в освітньому середовищі університетського коледжу. - C. 56-65.
- Кос О. І. Прикладання методу "позитивна психотерапія" у формуванні професійних якостей майбутніх педагогів. - C. 66-74.
- Ковальчук В. М. Педагогічна техніка вчителя. - C. 75-81.
- Щербакова Н. М. Готовність учителя до формування культури поведінки учнів. - C. 82-89.
- Олійник М. І. Формування академічної мобільності у майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 90-100.
- Жаркова Р. Є. Особливості співпраці вчителя з літературно обдарованою дитиною в системі початкової освіти. - C. 101-108.
- Гайдук С. Є. Сучасні методи навчання англійської мови учнів початкової школи. - C. 109-116.
- Соболь О. О., Шило С. О. Творчість як основний чинник становлення особистості: початкова школа в умовах євроінтеграції. - C. 117-123.
- Грона Н. В. Конструктивно-творчі завдання як засіб формування текстологічних умінь майбутнього вчителя початкових класів. - C. 124-129.
- Вихрущ В. О. Педагогічні умови формування професійного статусу майбутнього вчителя початкової школи в умовах навчання у ВНЗ: формулювання проблеми. - C. 130-139.
- Деркач Ю. Я. Практичні аспекти підготовки учителів початкової школи до використання активних методів навчання у професійній діяльності. - C. 140-147.
- Нос Л. С. Підготовка майбутніхучителів англійської мови для початкової школи в контексті сучасних вимог. - C. 148-154.
- Лосєва О. Ю. Особливості навчання іноземної мови у початкових школах США. - C. 155-162.
- Сливка Л. В. Культурно-просвітницька та науково-педагогічна діяльність громадських інституцій Польщі в контексті здоров'я-збережувального виховання дітей та молоді. - C. 163-171.
- Stawiak-Ososińska M., Snoch I. Female teacher education in the private teacher trainingcollege in mariówka opoczyńska between 1921 and 1936 (outline of issues). - C. 172-180.
- Когут Н. М. Використання методу "Storytelling" у навчанні іноземної мови молодших школярів у німецькомовних країнах (Німеччина, Австрія, Швейцарія) та Україна. - C. 181-186.
- Задунайська Ю. В. Використання технологій інтерактивного навчання іноземних мов у підготовці вчителя початкової школи. - C. 187-193.
- Гавриленко Т. Л. Розвиток початкової освіти в Україні в середині 80-х – на початку 90-х років ХХ ст.: організаційний аспект. - C. 194-209.
- Смолюк С. В. Формування розвивального середовища в початковій школі України у 70-х роках XX ст.. - C. 210-219.
- Сурмяк Ю. Р., Кудрик Л. Г. Василь Сухомлинський про роль освіти у формуванні культури здоров’я школярів. - C. 220-225.
- Ковалишин О. І. Освітньо-просвітницька діяльність Літературного товариства імені Шевченка (1873–1892 рр). - C. 226-233.
- Хома О. М. Навчання української мови як рідної в першому класі. - C. 234-241.
- Компаній О. В. Розвиток умінь переказу з позиції наступності на завершальному етапі мовної початкової освіти. - C. 242-248.
- Ябурова О. В. Навчання молодших школярів аудіюванню англійського мовлення із залученням комп’ютерних технологій. - C. 249-256.
- Кобилецька Л. В. Вивчення фразеології в початковій школі як невід’ємної складової загальнокультурного розвитку молодших школярів. - C. 257-263.
- Подановська Г. В. Взаємозв’язок уроків літературного читання та роботи з дитячою книжкою як засіб літературного розвитку молодших школярів. - C. 264-271.
- Лущинська О. В., Ростикус Н. П. Використання мовленнєвх ситуацій та інтерактивної дошки на уроках розвитку зв’язного мовлення. - C. 272-277.
- Сірант Н. П., Кисіль Н. М. Інноваційні технології навчання на уроках математики в початковій школі. - C. 278-283.
- Boiko H. O., Gulyajgorodska O. M. The use of modern technologies at English lessons at primary school. - C. 284-289.
- Щербакова К. Й., Макаренко Л. В. Технології забезпечення соціально-духовного здоров’я дитини. - C. 290-296.
- Бондаренко Ю. А. Методологічні підходи до вивчення рівня досягнень у музичній діяльності дошкільників зі зниженим зором. - C. 297-308.
- Керик О. Є. Психолого-педагогічні умови використання гри в корекції роботі з дітьми, які мають вади мовлення. - C. 309-317.
- Chrost S. Selected children’s emotional deficits and fable therapy. - C. 318-332.
- Орищин Х. І. Інклюзивна освіта у Львові: сучасний стан. - C. 333-340.
- Розвадовська Т. В. Просвітницька робота соціального педагога як складова успішної інтеграції дітей з аутизмом у соціум. - C. 341-348.
- Варецька О. В. Коучинг як технологія розвитку соціальної компетентності вчителя початкової школи у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 349-361.
- Шлюз Б. Дитина з ускладненою інвалідністю в сім'ї. Дослідження випадку. - C. 362-370.
- Верхоляк М. Р. Вплив родини на формування готовності дітей з порушеннями розвитку до навчання в освітніх закладах різного типу. - C. 371-377.
- Заплатинська А. Б., Готвянська І. В. Адміністративно-правові засади впровадження інклюзивної форми навчання в систему початкової освіти України. - C. 378-384.
- Пантюк Т. І. Проблема підготовки до школи дітей з особливими потребами. - C. 385-390.
- Журба Т. А. Активізація мовленнєвого розвитку молодших школярів з тяжкими вадами мовлення. - C. 391-398.
- Глоба О. П. Сучасні технології в системі надання корекційно-реабілітаційних послуг. - C. 399-407.
- Перхун Л. В. Досвід французьких реформ на шляху до інклюзії. - C. 408-414.
| 2016 | | Вип. 31
|
|
|
|