Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж28079:Ек./2008/99-100<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Київ. Економіка
Visnyk Kyyivs'koho natsional'noho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Ekonomika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Випуск 99

  4. Андрощук Г. Інноваційна діяльність в Україні: шляхи підвищення ефективності. - C. 6-8.
  5. Балан В. Обґрунтування проектних рішень в інноваційній діяльності підприємства. - C. 8-11.
  6. Батрак М. Інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу інновацій. - C. 12-14.
  7. Білорус Т., Пащук Л. Лізинг персоналу як нетрадиційна форма його привернення. - C. 14-16.
  8. Бутенко Н., Літош Г. Особливості маркетингової інформації підприємств корпоративного типу. - C. 16-20.
  9. Гончарова Н. Інноваційний розвиток промислового комплексу: проблеми організації та розвитку. - C. 20-22.
  10. Горбась І. Підходи до трактування поняття "диверсифікація". - C. 22-25.
  11. Євтушевська О. Інноваційні складові вітчизняної корпоративної культури. - C. 25-27.
  12. Євтушевський В., Ситницький М. Вплив організаційних чинників стратегічної гнучкості на конкурентоспроможність підприємства. - C. 27-29.
  13. Жилінська О. Методичний інструментарій оцінювання науково-технічного та інноваційного розвитку країн у контексті вітчизняної практики. - C. 29-34.
  14. Канаєва М. Класифікація складових та елементів інноваційної інфраструктури. - C. 35-38.
  15. Ковальська К. Вплив трансформаційних чинників на стратегічне управління підприємствами. - C. 39-40.
  16. Корнілова І., Шаповалова Л. Сутність інноваційного потенціалу організації та основні підходи до його оцінки. - C. 41-44.
  17. Кривенко М. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства. - C. 44-48.
  18. Кухта П. Удосконалення прийняття інвестиційних рішень на основі інтегрального показника доцільності реалізації проектів. - C. 48-51.
  19. Солов'ян Ю. Теоретичні аспекти корпоративного управліня в сучасних умовах. - C. 51-54.
  20. Чеберкус Д. Еволюція підходів до формування та реалізації державної інноваційної політики європейського співтовариствана початку ХХІ століття. - C. 54-56.
  21. Швець В., Царук О. Методологічні засади побудови системи статистичного моніторингу державного боргу. - C. 56-59.
  22. Випуск 100

  23. Баюра Д. Корпоративне управління як об'єкт наукового дослідження. - C. 60-63.
  24. Дука А. Інноваційний вимір глобалізації. - C. 64-68.
  25. Жилінська О., Коломоєць Д. Інституційний підхід у дослідженні проблем інноваційного розвитку. - C. 68-70.
  26. Кравченко В. Управління підприємницькими ризиками: сутність та сучасна методика. - C. 70-72.
  27. Литвиненко Т. Базові складові поняття "конкуренція". - C. 72-75.
  28. Махініч Г. Особливості державного регулювання інноваційної діяльності фармацевтичних підприємств. - C. 75-78.
  29. Невінчаний І. Нематеріальні активи як фактор формування ринкової вартості фірми. - C. 78-80.
  30. Нетреба І. Формування витрат на впровадження та розвиток інформаційних систем управління. - C. 81-82.
  31. Овчаренко Т. Методика комплексної оцінки інноваційно-інвестиційної діяльності промислових підприємств. - C. 82-85.
  32. Осецький В., Марченко В. Концентрація в галузях харчової промисловості України та можливості її зміни в результаті світових процесів консолідації. - C. 85-89.
  33. Приймак В. Реалізація управлінських рішень: процесний підхід. - C. 89-93.
  34. Терещенко О. Теоретичні засади формування маркетингу взаємовідносин на ринку страхування. - C. 93-96.
  35. Филюк Г. Інституційні аспекти реалізації конкурентної політики: тенденції, суперечності та шляхи їх розв'язання. - C. 96-100.
  36. Філіпова К. Особливості розробки стратегій управління нововведеннями телекомунікаційних підприємств. - C. 100-102.
  37. Фірсова С. Управління інноваційними підприємствами в сучасних умовах. - C. 102-105.
  38. Халковська А. Теоретичні засади управління маркетингом емітента. - C. 106-109.
  39. Черваньов Д., Сторожук В. Організаційні важелі інноваційного розвитку економіки України. - C. 109-111.
  40. Шегда A. Розвиток та конкурентоспроможність. - C. 111-115.
  41. Єгоров В. Фінансова стратегія як складова стратегії економічного зростання. - C. 115-119.
2008
Вип. 99-100
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського