Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж25967/2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукова скарбниця освіти Донеччини
: наук.-метод. журн..- Донецьк

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Освіта в часі і просторі

  4. Чернишов О. І. Науково-методичний супровід вивчення, узагальнення, поширення перспективного досвіду в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 6-11.
  5. Starshinova L. V. Pedagogical skills teacher of Ukrainian language and literature as a scientific and theoretical phenomenon: the categorical status correlations in the system of pedagogical definitions. - C. 11-13.
  6. Освіта третього тисячоліття

  7. Сидоренко В. В. Педагогічна майстерність учителя української мови і літератури як науково-теоретичний феномен: категоріальний статус, кореляційні зв’язки в системі педагогічних дефініцій. - C. 14-21.
  8. Аматьєва О. П., Корнєєва О. Л., Хартман О. Ю. Використання можливостей ресурсного центру для підвищення професійної компетентності фахівців галузі освіти. - C. 22-26.
  9. Палкин В. А. Развитие информационной цивилизации: путь к процветанию или катастрофе?. - C. 26-33.
  10. Корнієць О. М. Використання відеосервісу Youtube для організації колекцій електронних освітніх ресурсів з профорієнтаційними відеоматеріалами. - C. 34-41.
  11. Освітні технології

  12. Романенко Ю. А. Підходи до розробки стандартизованого інструменту вимірювання результатів навчання хімії. - C. 42-47.
  13. Кошелева Н. Г. Визначення критеріїв оцінювання готовності майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності . - C. 48-51.
  14. Парамонов А. І., Самсонова О. О. Роль научно-технических мероприятий соревновательного характера в становлении высококвалифицированных кадров (на примере олимпиад по программированию). - C. 51-54.
  15. Голубєва Р. Ю. Проблема інформаційного забезпечення управління системою професійно-технічної освіти в регіоні в педагогічній теорії. - C. 55-60.
  16. Освітній менеджмент

  17. Волобуєва Т. Б. Теоретичні засади мотивації та стимулювання інноваційної діяльності педагогів. - C. 61-67.
  18. Коровка О. А. Професійна компетентність педагога як необхідна умова формування ціннісних орієнтацій учнів. - C. 67-69.
  19. Поуль В. С. Особливості організації моніторингових досліджень оздоровчої функції освіти в навчальних закладах. - C. 70-77.
  20. Коваль Н. М. Шляхи вдосконалення аналітичної діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 77-82.
  21. Жидких Т. М. Процесний підхід як основа управління навчальним комплексом "коледж-академія". - C. 83-85.
  22. Психологія: теорія і практика

  23. Ціко І. Г. Психолого-педагогогічні підходи до формування етнокультурних знань підлітків у процесі вивчення світової літератури. - C. 86-91.
  24. Черкашенко В. О. Соціально-педагогічні проблеми соціалізації дітей з обмеженими можливостями. - C. 92-103.
  25. Перспективний досвід

  26. Покришень Д. А. Інформаційні технології як шлях до креативності. - C. 104-108.
  27. Цзян Цзюнь, Горянская И. В. Развитие дидактических материалов по педагогике в контексте политики реформ и открытости Китая. - C. 108-111.
  28. Чернишева Р. І., Болдарєва Г. В. Науково-методичний супровід рейтингової системи оцінювання при модульній технології навчання у профільній школі. - C. 112-115.
  29. Денисовець Т. М. Біосоціальні чинники формування здорового способу життя сучасного школяра. - C. 116-119.
  30. Пустинникова И. Н. Тематика научно-исследовательских работ школьников по физике. - C. 119-122.
  31. Освіта без кордонів

  32. Куркчі Є. К. Магістерський модуль у системі підготовки майбутніх керівників навчальних закладів в університетах Німеччини. - C. 123-126.
  33. Інформація для авторів. - C. 127.
2014
№ 2 (19)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського