Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж25936/2018/18<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гірська школа Українських Карпат : наук.-метод. журн..- Івано-Франківськ- Титул.
- Зміст.
- Бех І. Зростаюча особистість як суб’єкт духовних цінностей. - C. 5-9.
- Bilavych G., Savchuk B. Foreign associations of Ukrainian public organizations of subcarpathia (late XIX - early XX centuries). - C. 10-14.
- Данилюк Т. Літературне краєзнавство як провідна засада сучасної школи. - C. 15-17.
- Довбенко С. Освітній простір нової української школи: перший досвід та перспективи. - C. 18-21.
- Загнибіда Р. Організація соціально-педагогічної роботи у сфері дозвілля учнів гірських шкіл. - C. 22-26.
- Зозуляк-Случик Р. Зміст процесу формування професійної етики майбутніх фахівців соціальної роботи в університетах. - C. 27-31.
- Коваль П. Засади педагогічної майстерності в працях академіка Івана Зязюна. - C. 32-35.
- Котик Т. Наукові засади навчання української мови як державної в поліетнічному середовищі України. - C. 36-40.
- Лещенко П. Комп’ютерні ігри в неформальній освіті: зарубіжний досвід домашнього навчання. - C. 41-46.
- Москаленко Ю., Максимчук Г., Ландрет Ч., Кук Д., Глісон Д. Формування характеру дитини: запозичення досвіду США для України. - C. 47-50.
- Maksymiuk Ż. Cyberprzemoc czyli agresja w internecie. - C. 51-54.
- Романишин Р. Обчислювальне вміння та обчислювальна навичка: сутність та співвідношення понять. - C. 55-61.
- Романюк С. Еволюція лінгводидактичних умов навчання української мови в західній діаспорі. - C. 62-67.
- Руснак І., Ситник Н. Співпраця університетів України та Канади як чинник розвитку вітчизняної вищої освіти. - C. 68-73.
- Slyvka L. Problems of health-saving pedagogy in the works of the scientists of the republic of Poland. - C. 74-78.
- Filipchuk N., Zahaiska H. Museum pedagogy in the context of establishing cultural correspondence of education. - C. 79-84.
- Червінська І. Медіапростір гірської школи: змістове наповнення та соціокультурна трансформація. - C. 85-89.
- Humeniuk I. Development of the students’ linguistic and technological competence in the context of the teaching course "Ukrainian language (for professional purposes)". - C. 90-94.
- Iliichuk L. Developing critical thinking of students in the process of learning. - C. 95-102.
- Мачинська Н. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя початкової школи в контексті професійної підготовки. - C. 103-107.
- Oliyar M., Kopchak L. Diagnostics of professional preparedness of future teachers to humanization of educational environment in elementary school. - C. 108-113.
- Потапчук Т. Компетентнісний підхід у професійно-педагогічному саморозвитку вчителя. - C. 114-118.
- Просіна О. Розвиток емоційного інтелекту як основа формування професійної компетентності майбутніх учителів музики. - C. 119-122.
- Розман І. Діалектне середовище Закарпаття та його вплив на культуру мовлення майбутніх педагогів. - C. 123-126.
- Струк А. Лексико-народознавча компетентність як складова професійного мовлення майбутнього вчителя початкової школи. - C. 127-131.
- Tkachuk O. Competence approach to the work at the numeral as a part of the language with future teachers of the mountain school. - C. 132-136.
- Цюняк О. Формування готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності в закладах вищої освіти. - C. 137-143.
- Близнюк Т. Формування іншомовної компетентності молодших школярів засобами малих фольклорних жанрів. - C. 144-149.
- Бойчук Ю., Казачінер О. Створення інклюзивного освітнього середовища на уроках іноземної (англійської) мови в початковій школі. - C. 150-154.
- Борисенко Н., Денисенко В. Педагогічні умови формування основ правових знань учнів початкової школи. - C. 155-159.
- Височан Л. Організаційно-дидактичні засади використання українського фольклору в навчально-виховному процесі гірської школи. - C. 160-164.
- Качак Т., Круль Л. Література для дітей і дитяче читання в новій українській школі. - C. 165-170.
- Петрович Г. Проблема збагачення словника молодших школярів в умовах гірської школи. - C. 171-174.
- Ткачук О. Використання міжпредметних зв'язків в початковій школі гірського регіону Українських Карпат. - C. 175-178.
- Захарасевич Н. Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: методологічні підходи. - C. 179-183.
- Лесіна Т. Креативність як передумова продуктивної діяльності майбутнього вихователя щодо формування соціальних навичок у дошкільників. - C. 184-87.
- Łoś L. Podstawy teoretyczne i praktyczny przebieg nauki czytania u dzieci w wieku wczesnoszkolnym. - C. 188-191.
- Бейгер Г. Форми допомоги дитині і сім'ї в польській системі соціальної допомоги. Спроба синтезу. - C. 192-199.
- Іваніцька М. Чинники, які загрожують функціонуванню сім’ї у сучасному світі. - C. 200-203.
- Nowak I. Relacje rodzinne. - C. 204-205.
- Відомості про авторів. - C. 206-207.
- Відомості про членів редакційної колегії та редакційної ради науково-методичного журналу "Гірська школа Українських Карпат". - C. 208-211.
| 2018 | | № 18
|
|
|
|