Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж25936/2018/18<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Гірська школа Українських Карпат
: наук.-метод. журн..- Івано-Франківськ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бех І. Зростаюча особистість як суб’єкт духовних цінностей. - C. 5-9.
  4. Bilavych G., Savchuk B. Foreign associations of Ukrainian public organizations of subcarpathia (late XIX - early XX centuries). - C. 10-14.
  5. Данилюк Т. Літературне краєзнавство як провідна засада сучасної школи. - C. 15-17.
  6. Довбенко С. Освітній простір нової української школи: перший досвід та перспективи. - C. 18-21.
  7. Загнибіда Р. Організація соціально-педагогічної роботи у сфері дозвілля учнів гірських шкіл. - C. 22-26.
  8. Зозуляк-Случик Р. Зміст процесу формування професійної етики майбутніх фахівців соціальної роботи в університетах. - C. 27-31.
  9. Коваль П. Засади педагогічної майстерності в працях академіка Івана Зязюна. - C. 32-35.
  10. Котик Т. Наукові засади навчання української мови як державної в поліетнічному середовищі України. - C. 36-40.
  11. Лещенко П. Комп’ютерні ігри в неформальній освіті: зарубіжний досвід домашнього навчання. - C. 41-46.
  12. Москаленко Ю., Максимчук Г., Ландрет Ч., Кук Д., Глісон Д. Формування характеру дитини: запозичення досвіду США для України. - C. 47-50.
  13. Maksymiuk Ż. Cyberprzemoc czyli agresja w internecie. - C. 51-54.
  14. Романишин Р. Обчислювальне вміння та обчислювальна навичка: сутність та співвідношення понять. - C. 55-61.
  15. Романюк С. Еволюція лінгводидактичних умов навчання української мови в західній діаспорі. - C. 62-67.
  16. Руснак І., Ситник Н. Співпраця університетів України та Канади як чинник розвитку вітчизняної вищої освіти. - C. 68-73.
  17. Slyvka L. Problems of health-saving pedagogy in the works of the scientists of the republic of Poland. - C. 74-78.
  18. Filipchuk N., Zahaiska H. Museum pedagogy in the context of establishing cultural correspondence of education. - C. 79-84.
  19. Червінська І. Медіапростір гірської школи: змістове наповнення та соціокультурна трансформація. - C. 85-89.
  20. Humeniuk I. Development of the students’ linguistic and technological competence in the context of the teaching course "Ukrainian language (for professional purposes)". - C. 90-94.
  21. Iliichuk L. Developing critical thinking of students in the process of learning. - C. 95-102.
  22. Мачинська Н. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя початкової школи в контексті професійної підготовки. - C. 103-107.
  23. Oliyar M., Kopchak L. Diagnostics of professional preparedness of future teachers to humanization of educational environment in elementary school. - C. 108-113.
  24. Потапчук Т. Компетентнісний підхід у професійно-педагогічному саморозвитку вчителя. - C. 114-118.
  25. Просіна О. Розвиток емоційного інтелекту як основа формування професійної компетентності майбутніх учителів музики. - C. 119-122.
  26. Розман І. Діалектне середовище Закарпаття та його вплив на культуру мовлення майбутніх педагогів. - C. 123-126.
  27. Струк А. Лексико-народознавча компетентність як складова професійного мовлення майбутнього вчителя початкової школи. - C. 127-131.
  28. Tkachuk O. Competence approach to the work at the numeral as a part of the language with future teachers of the mountain school. - C. 132-136.
  29. Цюняк О. Формування готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності в закладах вищої освіти. - C. 137-143.
  30. Близнюк Т. Формування іншомовної компетентності молодших школярів засобами малих фольклорних жанрів. - C. 144-149.
  31. Бойчук Ю., Казачінер О. Створення інклюзивного освітнього середовища на уроках іноземної (англійської) мови в початковій школі. - C. 150-154.
  32. Борисенко Н., Денисенко В. Педагогічні умови формування основ правових знань учнів початкової школи. - C. 155-159.
  33. Височан Л. Організаційно-дидактичні засади використання українського фольклору в навчально-виховному процесі гірської школи. - C. 160-164.
  34. Качак Т., Круль Л. Література для дітей і дитяче читання в новій українській школі. - C. 165-170.
  35. Петрович Г. Проблема збагачення словника молодших школярів в умовах гірської школи. - C. 171-174.
  36. Ткачук О. Використання міжпредметних зв'язків в початковій школі гірського регіону Українських Карпат. - C. 175-178.
  37. Захарасевич Н. Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: методологічні підходи. - C. 179-183.
  38. Лесіна Т. Креативність як передумова продуктивної діяльності майбутнього вихователя щодо формування соціальних навичок у дошкільників. - C. 184-87.
  39. Łoś L. Podstawy teoretyczne i praktyczny przebieg nauki czytania u dzieci w wieku wczesnoszkolnym. - C. 188-191.
  40. Бейгер Г. Форми допомоги дитині і сім'ї в польській системі соціальної допомоги. Спроба синтезу. - C. 192-199.
  41. Іваніцька М. Чинники, які загрожують функціонуванню сім’ї у сучасному світі. - C. 200-203.
  42. Nowak I. Relacje rodzinne. - C. 204-205.
  43. Відомості про авторів. - C. 206-207.
  44. Відомості про членів редакційної колегії та редакційної ради науково-методичного журналу "Гірська школа Українських Карпат". - C. 208-211.
2018
№ 18
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського