Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж25936/2016/14<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гірська школа Українських Карпат : наук.-метод. журн..- Івано-Франківськ- Титул.
- Зміст.
- Михайлишин Г. Внутрішня система забезпечення якості освітньої діяльності університету. - C. 5-7.
- Сучасний викладач і студентоцентрична модель організації освітнього процесу університету. Науково-практичний семінар "Сучасний викладач у студентоцентричній моделі освітнього процесу університету" (Івано-Франківськ-Київ, 2016). - C. 8.
- Ініціатива з дослідження гірських районів (Європа), Берн, Швейцарія. - C. 9.
- Міжнародний день гір. - C. 10.
- Міжнародна українсько-польська співпраця між ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" і Вищою Професійною Школою (м. Хелм, Польська Республіка). - C. 11.
- Міжнародна українсько-словенська співпраця між ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" та Люблянським університетом (м. Любляна, Республіка Словенія) в рамках проекту "Гірська школа Українських Карпат". - C. 12-19.
- Васянович Г. Феноменологічна філософія і її педагогічний контекст. - C. 20-26.
- Білавич Г., Савчук Б. Господарська магія Карпат як складник родинного виховання. - C. 27-31.
- Білавич І. Жінки-медики в культурно-освітньому розвитку українства Галичини наприкінці ХХ – на початку ХХ сторіччя. - C. 32-35.
- Деренько В. Внесок Іллі Киріяка в дидактичне забезпечення українського шкільництва в Канаді. - C. 36-39.
- Дмитришин О. Науковий гурток – основна форма організації студентської науки в класичних університетах України (друга половина ХХ ст.). - C. 40-43.
- Журба К. Діагностика рівнів вихованості смисложиттєвих цінностей в учнів основної і старшої школи (за методикою "смисложиттєві цінності" Д. Леонтьєва). - C. 44-48.
- Копчук-Кашецька М. Національно-патріотичні ідеї в діяльності Митрополита Андрея Шептицького. - C. 49-52.
- Кравченко О. Значення стратегії розвитку університету та критерії оцінювання її ефективності. - C. 53-56.
- Москаленко Ю. Патріотизм як суспільна та індивідуальна цінність (історико-філософський аспект). - C. 57-59.
- Просіна О. Особливості патріотичного виховання учнів в умовах східного регіону України. - C. 60-63.
- Проц М. Актуальність досвіду трудового виховання в авторській школі Василя Білавича. - C. 64-67.
- Семенов О. Освітнє середовище сучасного позашкільного навчального закладу: теоретико-методологічний аспект. - C. 68-73.
- Сич Т. Роль методології в процесі розвитку науки. - C. 74-78.
- Султанова Л. Університет як провідний соціальний інститут в історії розвитку університетської освіти. - C. 79-83.
- Будник О., Минай Ю. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній початковій школі: реалії та перспективи. - C. 84-88.
- Łętocha M. Współpraca rodzic-nauczyciel. Rodzice partnerami szkoły. - C. 89-92.
- Білак М. Психолого-педагогічні засади формування в молодших школярів уявлень про національно-культурні особливості українського народу. - C. 93-96.
- Копчак Л, Поп’юк М. Формування життєвих компетентностей молодших школярів з урахуванням європейського досвіду. - C. 97-100.
- Мочан Т. Вплив інформаційно-комунікативних технологій на ефективність освітнього процесу. - C. 101-104.
- Пантюк Т. Розвиток як важливий компонент підготовки дитини до школи. - C. 105-108.
- Романюк С. Лінгводидактичні основи розвитку творчого мовлення молодших школярів. - C. 109-113.
- Семенова Н., Сільчук А. Формування педагогічної культури батьків як основа взаємодії дошкільного навчального закладу та сім’ї. - C. 114-117.
- Смолюк С. Сутнісна характеристика розвивального освітнього середовища сучасної початкової школи. - C. 118-121.
- Лущинська О. Формування мотивації учіння в учнів початкових класів приватної школи. - C. 122-125.
- Євтух М., Червінська І. Професійна мобільність учителів гірських шкіл у сучасному освітньому просторі: проблеми та перспективи розвитку. - C. 126-132.
- Будник О. Психолого-педагогічний супровід соціалізації молодших школярів: проблеми підготовки майбутнього вчителя. - C. 133-139.
- Гончарова Є. Стратегії диференціації навчання майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних закладах. - C. 140-144.
- Довбенко С. Формування професійної культури майбутнього вчителя: компетентнісний підхід. - C. 145-147.
- Шахрай Т. Становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів: історико-педагогічний аспект. - C. 148-153.
- Чекан О. Співпраця батьків та педагогів в організації національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку в ситуації соціального неспокою. - C. 154-156.
- Яблонська Т. Психологічне обґрунтування навчання майбутніх учителів іноземних мов засобами реалізації рольової перспективи. - C. 157-160.
- Когут Н. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в німецькомовних країнах: теоретичний аспект. - C. 161-164.
- Хімчук Л. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування в майбутніх учителів наукового підходу до організації вільного часу. - C. 165-169.
- Гуменюк І. Реалізація прагмалінгвістичних категорій у змісті мовно-професійної підготовки фахівців початкової школи. - C. 170-172.
- Ілійчук Л. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими дітьми. - C. 173-176.
- Гунько С. Особливості розвитку емпатії майбутніх соціальних педагогів. - C. 177-180.
- Кузнецова О. Підготовка майбутніх учителів до реалізації моделі інтегрування змісту навчання предметного матеріалу з вивченням мов. - C. 181-185.
- Цюняк О. Виховання толерантності у майбутніх учителів початкових класів у процесі виробничої практики. - C. 186-188.
- Коваль П. Гуманістична спрямованість мистецтва в професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 189-193.
- Демір М. Стимулювання настанови на формування інтерпретаційної культури в майбутніх учителів музики. - C. 193-196.
- Чмелик І. Михайло Фіголь: штрихи до творчого портрету педагога, митця і науковця. - C. 197-200.
- Горват М. Розвиток творчих здібностей студентів шляхом застосування творчих вправ. - C. 201-204.
- Гуменюк Г., Будник У. Значення сакральних пам’яток Опілля в розвитку ностальгічного туризму. - C. 205-209.
- Девіняк О. Досвід упровадження ігрових елементів при оцінюванні успішності студентів спеціальності "Фармація". - C. 210-214.
- Калуцький І., Ковальська Л., Вичівський П. Передумови створення геопарків у межах Українських Карпат. - C. 215-221.
- Мафтин Л. Українознавча скдадова творчої спадщини Володимира Вернадського. - C. 222-225.
- Смірнов С. Технології формування особистісно-оцінного компонента конкурентоздатності майбутнього судноводія. - C. 226-229.
- Тесленков О. Використання синергетичного підходу в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. - C. 230-234.
- Червінський А. Роль подієвого туризму в освоєнні культурно-освітнього простору Прикарпаття. - C. 235-238.
- Вивчаємо досвід роботи педагогів. - C. 239.
- Курик М. Формування пізнавальної активності школярів через сюжетно-рольові та дидактичні ігри. - C. 240-242.
- Лудчак О. Навчаючи – ми виховуємо…. - C. 243-246.
- Відомості про авторів. - C. 247-248.
- Відомості про членів редакційної колегії та редакційної ради науково-методичного журналу "Гірська школа Українських Карпат". - C. 249-252.
| 2016 | | № 14
|
|
|
|