Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2023/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пантюк М., Садова І., Іляш С. Моделі розвитку освітньої інклюзії: історико-педагогічний дискурс. - C. 7-12.
  4. Піддячий В. Сутність і зміст інновацій та інноваційних практик у неформальній та інформальній освіті. - C. 12-17.
  5. Гуменюк В., Чаплик В., Гуменюк О. Використання інноваційних методів на заняттях з дисциплін кафедри медицини катастроф та військової медицини у процесі навчання надання домедичної допомоги в умовах воєнних дій. - C. 18-22.
  6. Варецька О. Інклюзивне навчання: співпраця з батьками. - C. 22-28.
  7. Пантюк Т. Формування природознавчої компетентності учнів засобом музейної педагогіки. - C. 29-32.
  8. Артюшенко А. Розвиток здоров'язбережувального мислення майбутніх фармацевтів у системі післядипломної освіти. - C. 33-37.
  9. Ісаєва О., Шайнер Г. Цінності як джерело професійної підготовки студентів вищих технічних закладів освіти. - C. 38-41.
  10. Білавич Г. Організаційно-педагогічні засади морально-християнського виховання у пенітенціарних закладах. - C. 42-47.
  11. Мартинюк А., Онищенко Н. Система вищої освіти в Саудівській Аравії та Україні: порівняльний аналіз. - C. 47-52.
  12. Шаров С., Шарова Т. Дотримання академічної доброчесності під час проведення інтелектуальних змагань у дистанційному форматі. - C. 52-57.
  13. Сорока О., Лещук Г. Дискусія як засіб формування професійно-мовленнєвої компетентності молодших фахових бакалаврів у закладах передвищої освіти. - C. 57-62.
  14. Паньок Т., Левченко А. Вивчення петриківського розпису на уроках образотворчого мистецтва у школі. - C. 63-68.
  15. Цегельник Т., Ящук І., Касьянова Т., Ткачук Ю., Рижак Ю. Професійна підготовка майбутніх педагогів до формування партнерських стосунків між учасниками освітнього процесу в інклюзивних класах закладу загальної середньої освіти. - C. 69-79.
  16. Скакодуб О., Шпіца Р. Розвиток творчості учнів 4 класу на уроках мистецтва в умовах онлайн-навчання. - C. 80-87.
  17. Шестакова С., Сухомлинова О. Академічна доброчесність: практика дотримання у зарубіжних країнах. - C. 87-91.
  18. Вишківська В., Ілішова О., Шевченко В. Персоналізація процесу професійної підготовки у ЗВО засобами технології тьюторингу. - C. 92-96.
  19. Бондаренко О., Алєксєєва Г., Горбатюк Л., Антоненко О., Кравченко Н., Овсянніков О. Із досвіду: розвиток інформатичних компетенцій школярів початкової школи з використанням методу проєктів на уроках інформатики. - C. 97-103.
  20. Єфремова О. Особливості професійної підготовки майбутніх дитячих стоматологів. - C. 104-108.
  21. Махновська І., Круковська І., Д’яченко І. Технологія сенкан як інструмент розвитку критичного мислення у студентів-медиків на заняттях вітчизняної історії. - C. 108-113.
  22. Кобильник Т., Сікора О. Математичні основи інформатики у шкільному курсі інформатики старшої школи. - C. 114-118.
  23. Сеньків В. Викладання основ аналізу даних у курсі "Моделювання та прогнозування стану довкілля”. - C. 119-123.
  24. Поцелуйко А. Виховна та психологічна роль сакральної музики крізь призму моноголосної Літургії Йоана Златоустого з Перемишльського рукопису середини XVII ст.. - C. 124-128.
  25. Губаль А. Педагогічні основи краєзнавчої діяльності М. Д. Леонтовича. - C. 128-134.
  26. Чжао Ж., Водяна В., Щур Л., Баньковський А., Машталер І., Солонинка Т. Застосування цифрових технологій у формуванні естетичної компетентності майбутніх педагогів засобами хореографічного мистецтва. - C. 135-140.
  27. Чубінська Н., Скочиляс А. Педагогічні умови формування професійної майстерності викладачів правових дисциплін у середовищі закладу вищої освіти. - C. 141-144.
  28. Kornieieva I. Psychological and linguistic features of future specialists in Fashion industry. - C. 145-149.
  29. Ратушняк Н. Педагогічні умови підготовки вчителів до розвитку громадянської компетентності учнів базової середньої освіти. - C. 149-154.
  30. Українець А. Екологічна культура викладача закладу професійної (професійно-технічної) освіти у галузі автомобільного транспорту: сутність, функції та структура. - C. 155-160.
  31. Афонченко М. Використання педагогічних задач у підготовці майбутніх вчителів іноземної мови до розвитку в учнів соціальної компетентності. - C. 160-164.
  32. Демчук О. Індивідуалізація навчально-пізнавальної діяльності студентів як психолого-педагогічна проблема. - C. 164-167.
  33. Білик О., Синевич І., Феньов Я. Творчий потенціал педагога як ознака професіоналізму. - C. 168-171.
2023
№ 9 (217)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського