Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2023/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Ісаєва О., Шайнер Г. Методологічні підходи до формування особистості майбутніх фахівців у технічних ЗВО. - C. 7-10.
- Бровченко А., Руденченко А. Етнодизайн у системі неперервної дизайн-освіти України. - C. 10-15.
- Іванова В., Мочан Т. Теоретичні аспекти і методичні підходи до аналізу професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення. - C. 15-19.
- Галів М., Менько В. Організація та результативність навчання у Нижньогаївській середній школі на Дрогобиччині (1940 – 1980-ті рр.). - C. 20-27.
- Батиргареєва В., Ворожбіт-Горбатюк В., Євтєєва Д. Бінарні заняття у процесі реалізації ОНП "Право” в Науково-дослідному інституті вивчення проблем злочинності імені академіка В. В. Сташиса НАПрН України. - C. 28-34.
- Білавич Г. Діяльність благодійних фондів щодо доброчинності крізь призму підготовки майбутніх фахівців. - C. 35-40.
- Пантюк Т., Невмержицька О. Роль музею у сучасній шкільній освіті. - C. 40-43.
- Гнатик К., Лізак К., Фодор К. Використання навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх філологів. - C. 44-48.
- Грицак Н. Сторітелінг як інструмент формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів вищої освіти. - C. 48-52.
- Горбатюк Р., Білан Н., Сіткар С. Діагностична компетентність у структурі професійної підготовки здобувачів вищої освіти. - C. 53-57.
- Герасимова І., Малик В. Сучасні підходи до тлумачення поняття "освітній простір університету”. - C. 58-62.
- Шупик Т., Лобова О. Організаційно-методична модель підготовки майбутнього вихователя до творчого розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами казки. - C. 62-66.
- Ящук І., Казакова Н. Методологічні підходи до організації національно-патріотичного виховання курсантів ЗВО системи МВС і формування у них патріотизму як комплексної особистісної і базової професійної якості. - C. 67-72.
- Мартинюк А. Система вищої освіти в Україні та Індії: порівняльний аналіз. - C. 73-78.
- Смеречак Л. До проблеми формування умінь і навичок комунікації дітей з особливими освітніми потребами. - C. 79-83.
- Стамбульська Т. Особливості виховання національно-мовної особистості здобувачів фахової передвищої освіти в умовах війни. - C. 83-86.
- Вишківська В., Прокоф’єв Є., Ступак О. Моделювання професійної діяльності фахівців: концептуальні засади. - C. 87-92.
- Мендрух Ю., Остапенко Е., Ходакевич О., Тинний В. Методологічні підходи до формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю. - C. 93-96.
- Врочинська Л., Кравець Н., Лук’яник Н. Виховання доброзичливого ставлення до однолітків у дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності. - C. 97-100.
- Манжос Е., Кондратюк А., Остраус Ю. Розвиток навичок професійного мовлення у майбутніх фахівців медичної галузі. - C. 101-105.
- Мурзіна О., Грінівецька Н., Вовченко М., Щербаков М. Анатомічний стіл як найбільш технологічно вдала система візуалізації в медичній освіті. - C. 106-110.
- Вишневська Г. Етнокультурні тенденції вдосконалення змісту шкільної освіти в Україні (90-ті рр. XX – 10-ті рр. XXІ ст.). - C. 110-115.
- Водяна В., Щур Л., Маловічко С., Баньковський А., Машталер І., Солонинка Т. Формування естетичного світобачення дітей та молоді у процесі художньо-творчої діяльності в закладах позашкільної освіти. - C. 116-121.
- Кузьміна І. Використання сторітелінгу на уроках української мови: роздуми про проблему деяких дидактичних аспектів. - C. 122-125.
- Мастеркова Т. Самоосвітня діяльність педагога як чинник змін освітнього процесу. - C. 126-130.
- Хоу І. Педагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації у освітньому процесі китайських закладів вищої освіти. - C. 130-134.
- Чигріна Я. Деякі механізми розвитку педагогічної майстерності майбутніх фахівців, що працюють в інклюзивній освіті. - C. 135-138.
- Іваненко О. Педагогічна діагностика формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів фізичної культури в процесі змішаного навчання. - C. 139-144.
- Ліоненко М. Технологія RWCT: осмислення і впровадження у систему мовної освіти Нової української школи. - C. 144-148.
- Вей Ч. Застосування прогресивних ідей китайського досвіду формування професійної компетентності вокалістів в українському освітньому просторі. - C. 149-154.
- Гедзик А., Потапкін В. Використання комп’ютерних технологій як засобу формування інформатичної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 155-158.
| 2023 | | № 8 (216)
|
|
|
|