Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2023/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білавич Г., Пантюк Т., Крайник У., Петруняк М. Інтерактивні засоби навчання як чинник комунікативного розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. - C. 7-12.
  4. Гнезділова К. Використання інтерактивних технологій у системі післядипломної освіти фармацевтів. - C. 12-17.
  5. Гуревич Р., Бойчук В., Коношевський Л., Коношевський О., Костенко Н. Використання інноваційних технологій у навчальному процесі. - C. 18-23.
  6. Оршанський Л., Матвісів Я., Ясеницький В. Педагогічні умови формування проєктно-технологічної культури школярів на уроках технологій. - C. 24-29.
  7. Бородієнко О. Регіональна залученість у стратегічних пріоритетах і операційній діяльності провідних фламандських університетів. - C. 29-38.
  8. Романишина Л., Зданевич Л., Миськова Н. Готовність майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до професійної самореалізації: акмеологічний підхід. - C. 39-43.
  9. Шквир О., Юнчик А. Педагогічні умови розвитку критичного мислення здобувачів початкової освіти. - C. 44-49.
  10. Ковальчук В. Поняття особистості у філософії і педагогіці. - C. 49-54.
  11. Сосюк А. Лінгвістичні засади формування текстотворчих умінь в учнів початкових класів у процесі вивчення дієслова. - C. 54-58.
  12. Атрощенко Т., Коврей Д. Вагомість міжкультурної компетентності у професійній діяльності вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 59-63.
  13. Zieba-Kolodziej B., Oliinyk M. Podejscie skoncentrowane na rozwiazaniach (PSR) w praktyce edukacyjnej. - C. 63-68.
  14. Соломчак Х. Підготовка майбутніх учителів до організації та проведення туристичної діяльності школярів у сучасному освітньому процесі. - C. 68-73.
  15. Гутор Л., Содомора П. Професійна англійська мова для майбутніх лікарів: відповідність цілей навчання та потреб студентів. - C. 73-77.
  16. Товстоган В., Цегельник Т., Слатвінська А. Трансформація інклюзивного освітнього простору у контексті компенсації освітніх втрат молодших школярів з ООП. - C. 78-82.
  17. Самойленко О., Міршук О., Силенко Ю. Професійно-педагогічна підготовка фахівця у контексті сучасних реалій відкритого освітньо-наукового простору ЗВО. - C. 83-89.
  18. Паньків Л. Особливості фахової підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії в умовах воєнного часу: мотивація, самоорганізація. - C. 90-94.
  19. Вишківська В., Патлайчук О., Кінаш А. Технологізація процесу навчання у ЗВО як засіб фундаменталізації вищої освіти. - C. 94-99.
  20. Задільська Г. Використання автентичних підручників у формуванні англомовної комунікативної компетенції у читанні у студентів-філологів ЗВО. - C. 99-104.
  21. Філоненко Л., Устинов В. Фольклористична спадщина Сидора Воробкевича. - C. 104-107.
  22. Медведик Г. Фольклорні мотиви у фортепіанній творчості для дітей Анатолія Коломійця. - C. 108-112.
  23. Бобечко О., Голембіовська Б. Мистецька діяльність Оксани Петрусенко на тлі розвитку національного вокального мистецтва першої половини ХХ ст. - C. 112-118.
  24. Popovych О. The foreign experience of professional training of future educators of children of early age. - C. 118-122.
  25. Бровченко А. Засадничі принципи цифрової педагогіки в дизайн-освіті. - C. 123-127.
  26. Черняк Є., Котова Л., Йоркіна Н. Індивідуально-психологічні особливості інструменталістів як умова професійного розвитку майбутнього музиканта. - C. 128-133.
  27. Рагріна Ж., Репетун А. Методи організації освітнього простору в умовах воєнного стану. Підтримка українського навчального процесу міжнародними консорціумами. - C. 133-137.
  28. Лесик А., Сапранкова К. Явище булінгу як психолого-педагогічний феномен освітнього процесу сучасного шкільного середовища. - C. 137-142.
  29. Антоненко А., Алєксєєва Г., Антоненко О., Овсянніков О. Регулювання авторського права у кіберпросторі на основі соціальних мереж при викладанні компʼютерних дисциплін. - C. 143-149.
  30. Андрійчук О. Формувальне оцінювання як інструмент вимірювання якості освітнього процесу: від теорії до практики. - C. 149-154.
  31. Добош О., Пинзеник О. Управлінська акмеологія керівника закладу дошкільної освіти: теоретичний аспект. - C. 154-159.
  32. Хаустова О. STEАM-освіта для професійно-творчого розвитку вчителя. - C. 159-163.
  33. Кубай М. Застосування інтерактивних методів навчання у процесі викладання іноземної мови в закладах вищої освіти. - C. 163-170.
  34. Цибульська В., Безверхня Г., Біліченко О., Суханова Г. Програма оптимізації рухового режиму дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого плавання. - C. 171-179.
  35. Губаль А. Краєзнавчо-педагогічна діяльність М. Д. Леонтовича. - C. 179-184.
2023
№ 5 (213)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського