Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2023/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Білавич Г., Пантюк Т., Крайник У., Петруняк М. Інтерактивні засоби навчання як чинник комунікативного розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. - C. 7-12.
- Гнезділова К. Використання інтерактивних технологій у системі післядипломної освіти фармацевтів. - C. 12-17.
- Гуревич Р., Бойчук В., Коношевський Л., Коношевський О., Костенко Н. Використання інноваційних технологій у навчальному процесі. - C. 18-23.
- Оршанський Л., Матвісів Я., Ясеницький В. Педагогічні умови формування проєктно-технологічної культури школярів на уроках технологій. - C. 24-29.
- Бородієнко О. Регіональна залученість у стратегічних пріоритетах і операційній діяльності провідних фламандських університетів. - C. 29-38.
- Романишина Л., Зданевич Л., Миськова Н. Готовність майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до професійної самореалізації: акмеологічний підхід. - C. 39-43.
- Шквир О., Юнчик А. Педагогічні умови розвитку критичного мислення здобувачів початкової освіти. - C. 44-49.
- Ковальчук В. Поняття особистості у філософії і педагогіці. - C. 49-54.
- Сосюк А. Лінгвістичні засади формування текстотворчих умінь в учнів початкових класів у процесі вивчення дієслова. - C. 54-58.
- Атрощенко Т., Коврей Д. Вагомість міжкультурної компетентності у професійній діяльності вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 59-63.
- Zieba-Kolodziej B., Oliinyk M. Podejscie skoncentrowane na rozwiazaniach (PSR) w praktyce edukacyjnej. - C. 63-68.
- Соломчак Х. Підготовка майбутніх учителів до організації та проведення туристичної діяльності школярів у сучасному освітньому процесі. - C. 68-73.
- Гутор Л., Содомора П. Професійна англійська мова для майбутніх лікарів: відповідність цілей навчання та потреб студентів. - C. 73-77.
- Товстоган В., Цегельник Т., Слатвінська А. Трансформація інклюзивного освітнього простору у контексті компенсації освітніх втрат молодших школярів з ООП. - C. 78-82.
- Самойленко О., Міршук О., Силенко Ю. Професійно-педагогічна підготовка фахівця у контексті сучасних реалій відкритого освітньо-наукового простору ЗВО. - C. 83-89.
- Паньків Л. Особливості фахової підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії в умовах воєнного часу: мотивація, самоорганізація. - C. 90-94.
- Вишківська В., Патлайчук О., Кінаш А. Технологізація процесу навчання у ЗВО як засіб фундаменталізації вищої освіти. - C. 94-99.
- Задільська Г. Використання автентичних підручників у формуванні англомовної комунікативної компетенції у читанні у студентів-філологів ЗВО. - C. 99-104.
- Філоненко Л., Устинов В. Фольклористична спадщина Сидора Воробкевича. - C. 104-107.
- Медведик Г. Фольклорні мотиви у фортепіанній творчості для дітей Анатолія Коломійця. - C. 108-112.
- Бобечко О., Голембіовська Б. Мистецька діяльність Оксани Петрусенко на тлі розвитку національного вокального мистецтва першої половини ХХ ст. - C. 112-118.
- Popovych О. The foreign experience of professional training of future educators of children of early age. - C. 118-122.
- Бровченко А. Засадничі принципи цифрової педагогіки в дизайн-освіті. - C. 123-127.
- Черняк Є., Котова Л., Йоркіна Н. Індивідуально-психологічні особливості інструменталістів як умова професійного розвитку майбутнього музиканта. - C. 128-133.
- Рагріна Ж., Репетун А. Методи організації освітнього простору в умовах воєнного стану. Підтримка українського навчального процесу міжнародними консорціумами. - C. 133-137.
- Лесик А., Сапранкова К. Явище булінгу як психолого-педагогічний феномен освітнього процесу сучасного шкільного середовища. - C. 137-142.
- Антоненко А., Алєксєєва Г., Антоненко О., Овсянніков О. Регулювання авторського права у кіберпросторі на основі соціальних мереж при викладанні компʼютерних дисциплін. - C. 143-149.
- Андрійчук О. Формувальне оцінювання як інструмент вимірювання якості освітнього процесу: від теорії до практики. - C. 149-154.
- Добош О., Пинзеник О. Управлінська акмеологія керівника закладу дошкільної освіти: теоретичний аспект. - C. 154-159.
- Хаустова О. STEАM-освіта для професійно-творчого розвитку вчителя. - C. 159-163.
- Кубай М. Застосування інтерактивних методів навчання у процесі викладання іноземної мови в закладах вищої освіти. - C. 163-170.
- Цибульська В., Безверхня Г., Біліченко О., Суханова Г. Програма оптимізації рухового режиму дітей молодшого шкільного віку засобами оздоровчого плавання. - C. 171-179.
- Губаль А. Краєзнавчо-педагогічна діяльність М. Д. Леонтовича. - C. 179-184.
| 2023 | | № 5 (213)
|
|
|
|