Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2023/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Пантюк Т. Специфіка організації освіти та виховання у пенітенціарних закладах України. - C. 7-11.
- Ашиток Н. Підготовка студентів до патріотичного виховання школярів в умовах війни. - C. 11-15.
- Стинська В., Чепіль М., Прокопів Л. Кейс-метод – інновація у методиці підготовки студентів магістратури у закладі вищої освіти. - C. 16-19.
- Луцан Н., Воробець О. Народна творчість як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів п?ятих класів на уроках української мови. - C. 19-23.
- Ісаєва О., Шайнер Г. Формування особистості майбутнього лікаря як "людини культури”. - C. 24-27.
- Молнар Т., Лавренова М., Лалак Н., Фенчак Л. Учитель початкових класів як суб?єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії. - C. 28-33.
- Савчук Б., Бобик В., Пуляк Н. Модель Со-Active коучингу та досвід її використання у формуванні економічної культури майбутніх фахівців у ЗВО. - C. 33-37.
- Зданевич Л., Мисик О. Теоретичні вектори проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів до здоров?язбережувальної діяльності в умовах закладів дошкільної освіти. - C. 38-42.
- Gontsa I., Hryhorenko T. Formation of communicative competence in the recipients of higher education using propriative vocabulary. - C. 43-47.
- Марусинець М. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей раннього віку до роботи в сенсорно збагаченому середовищі: теоретико-методичні аспекти. - C. 48-51.
- Мартинюк Т. Педагогічні умови формування дидактичних знань майбутніх викладачів мистецьких шкіл у фахових коледжах. - C. 51-57.
- Квасниця І., Хіміч В., Дмитришин Н. Формування професійної майстерності майбутнього тренера-викладача у процесі фахової підготовки. - C. 58-64.
- Шарова Т., Землянська А. Особливості неформального навчання засобами MOOC у закладах вищої освіти. - C. 64-68.
- Мартинюк А. Особливості хорового співу як форми духовно-морального виховання. - C. 69-73.
- Гончар Г., Затуливітер А. Сучасний стан та умови фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи. - C. 74-78.
- Zagura F. Organisational forms and methods of physical education teachers? professional development at multydisciplinary HEI. - C. 79-83.
- Свиридюк Н. Підготовка майбутніх учителів технологій до організації творчої діяльності учнів на засадах етнодизайну. - C. 83-89.
- Вишківська В., Голікова О., Козлов Є. Соціально-культурна обумовленість та педагогічний потенціал реалізації персоналізованого навчання в умовах цифровізації освіти. - C. 89-94.
- Гутник В., Соломко З., Паустовська М. Формування мовних компетентностей у монологічному мовленні майбутніх учителів (початковий ступінь вивчення німецької мови). - C. 95-98.
- Бачієва Л. Методи і технології навчання методології дослідження: аналіз теорії та практики. - C. 99-103.
- Одінцова О., Кудлай А. До питання застосування сучасної математики в позакласній роботі з математики на прикладі парадоксів руху на дорогах. - C. 103-109.
- Опушко Н. Зміст і структура бакалаврських програм за дуальною формою навчання в університетах Німеччини. - C. 109-114.
- Заболотний І., Матвієнко Т. Формування професійних компетентностей у майбутніх вчителів музичного мистецтва на заняттях хорового класу. - C. 115-118.
- Сірант Н. Методика формування у здобувачів початкової освіти компетентнісного підходу при розв’язанні сюжетних задач. - C. 119-123.
- Буровицька Ю., Гриженко Г. Мобільні технології для вивчення англійської мови майбутніми ІТ-спеціалістами. - C. 123-128.
- Зябловська Д. Організаційно-педагогічні аспекти забезпечення якості дизайнерської освіти у вищій школі Данії. - C. 128-133.
- Чернюк Т. Психологічні умови успішного вивчення іноземної мови. - C. 134-138.
- Моренцова А. Роль дуальної форми здобуття вищої освіти у підвищенні конкурентоспроможності випускників лінгвістичних факультетів. - C. 139-143.
- Ліпчевська І. Організаційно-дидактичні умови формування вмінь візуалізації навчальної інформації майбутніх учителів початкової школи. - C. 143-148.
- Гребеник А. Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів залізничного транспорту у фаховій підготовці. - C. 149-156.
- Власенко Я. Чинники, що обумовлюють якість економічної освіти в Україні. - C. 156-160.
| 2023 | | № 4 (212)
|
|
|
|